جیپ

جشن هشتادسالگی جیپ با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای برای همهٔ محصولات

جیپ با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای برای کل محصولات خود یعنی رنگید، کامپس، چروکی، گرند چروکی، رانگلر و گلادیاتور، تولد هشتادسالگی خود را جشن گرفته است. این مدل‌های ویژه با تجدیدنظرهایی در داخل و خارج و نشان‌های خاص هشتادسالگی از سه‌ماههٔ پایانی سال جاری راهی نمایندگی‌های فروش می‌شوند. رئیس برند جیپ «جیم موریسون» دربارهٔ این نسخهٔ ویژه گفته است:

پس از هشتاد سال، برند جیپ با ادامهٔ ارائهٔ توانایی‌های افسانه‌ای ۴×۴، به اس‌یووی اولیه وفادار مانده است. درحالی‌که هشتادسالگی خود را جشن می‌گیریم، خوشحالیم که مدل‌های ویژهٔ هشتادسالگی را با ظاهر منحصربه‌فرد، ارزش عالی و ویژگی‌های ایمنی و تکنولوژی فراوان به مشتریان خود ارائه می‌کنیم

 

جیپ رنگید هشتادسالگی

رنگید هشتادسالگی با هشت رنگ بیرونی مختلف مثل سفید آلپاین، قرمز کلرادو و نارنجی امگا با قیمت پایهٔ ۲۷,۵۹۵ دلار قابل خریداری خواهد بود. این کراس‌اوور کوچک روی رینگ‌های ۱۹ اینچی با رنگ گرانیت کریستالی قرار گرفته و به تزئینات داخلی فلزی، رو سقفی مشکی‌رنگ، نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم تهویهٔ دو منطقه‌ای مجهز است.

 

جیپ کامپس هشتادسالگی

نسخهٔ ویژهٔ هشتادسالگی کامپس را می‌توان با قیمت پایهٔ ۲۹,۶۹۵ دلار در هشت رنگ بیرونی مختلف مثل مشکی الماسی، سبز زیتونی، آبی جاز و آبی لیزری با رینگ‌های ۱۹ اینچی خریداری کرد. لیست تجهیزات این خودرو هم شامل نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صندلی‌های چرمی، آینهٔ دید عقب تیره ‌شونده خودکار، استارت از راه دور، تریم مشکی براق و رو سقفی مشکی می‌شود.

 

جیپ چروکی هشتادسالگی

قیمت چروکی هشتادسالگی از ۳۳,۸۰۵ دلار شروع می‌شود و با رنگ‌های بیرونی مختلفی مثل مشکی الماسی، سفید روشن، قرمز مخملی، قهوه‌ای روشن و سبز زیتونی قابل سفارش خواهد بود. این کراس‌اوور آمریکایی هم مثل برادر کوچک‌تر خود به رینگ‌های ۱۹ اینچی، رو سقفی مشکی‌رنگ و نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز است و از سانروف پانورامیک دوقسمتی نیز سود می‌برد.

 

جیپ گرند چروکی هشتادسالگی

خریداران برای گرند چروکی هشتادسالگی حداقل باید ۴۴,۳۳۵ دلار هزینه کنند. این اس‌یووی میان سایز هم با همان رنگ‌های بیرونی قبلی مثل مشکی الماسی، قرمز مخملی و سفید روشن به همراه قهوه‌ای گردویی قابل خریداری است و روی رینگ‌های ۲۰ اینچی قرار گرفته است. نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صندلی‌های چرمی و پکیج ایمنی ProTech II هم ازجملهٔ تجهیزات گرند چروکی هستند.

 

جیپ رانگلر هشتادسالگی

رانگلر هشتادسالگی در نسخهٔ دودر با قیمت پایهٔ ۳۵,۹۹۰ دلار و در نسخهٔ چهاردر با قیمت ۳۹,۴۹۰ دلار ارائه می‌شود و رنگ‌هایی مثل خاکستری استینگ، قرمز فشفشه و سفید روشن برای آن قابل انتخاب است. رینگ‌های ۱۸ اینچی به همراه قاب جلوپنجره و حلقهٔ چراغ‌ها و مه شکن‌های جلو به رنگ خاکستری متالیک و گلگیرهای همرنگ بدنه هم از دیگر ویژگی‌های ظاهری رانگلر هستند. این ماشین در داخل نیز از کف‌پوش‌های ویژه، نمایشگر ۸.۴ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صندلی‌های پارچه‌ای با دوخت لوزی شکل و برچسب هشتادسالگی سود می‌برد.

 

جیپ گلادیاتور هشتادسالگی

تنها پیکاپ جیپ با قیمت پایهٔ ۴۱,۷۴۰ دلار در رنگ‌های مختلفی مثل سفید روشن و قرمز فشفشه به بازار عرضه می‌شود. گلادیاتور از همان رینگ‌های ۱۸ اینچی و ویژگی‌های داخلی و خارجی برادر اس‌یووی خود یعنی رانگلر برخوردار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. nikzad

    ۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    جیپ=ماشین سرسخت و خشن

    موافقم 31
    مخالفم 3
    1. saeed

      ۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (17 ديدگاه)

      فکر کنم پراید تولید سایپا از کل خانواده جیپ سرسخت تر (چون به راحتی از ایران حذف نشد) و خشن تر (چون چندین هزار ایرانی رو به کام مرگ فرستاد) باشه. موافقید؟؟!!

      موافقم 17
      مخالفم 2
    2. یانکی

      ۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      نکته جالب اینه که برند جیپ با ارزشترین برند گروه فیات کرایسلر هستش و فروشش عالیه و بی نظیره.اونوقت کمپانی به جای اینکه بیاد رو جیپ و دیگر شاخهای آمریکایی هزینه کنه میره سوپر کار برا مزراتی میسازه که قطعا شکست میخوره.

      موافقم 4
      مخالفم 3
  2. Mohamad

    ۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    جیپ ماشین خیلی خوبی برای آفرود هست ولی فورد برانکو و مرسدس جی کلاس فکر کنم چیز بهتری باشن
    ولی جیپ خیلی خیلی خوبه

    موافقم 4
    مخالفم 9
  3. عارف

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (322 ديدگاه)

    تنوع در محصولات دوست داشتنی جیپ مناسب برای مصرف کننده همراه با توانایی بالا و قیمت مناسب در بازار رقابتی آمریکا فقط به نفع مصرف کننده هست . ای کاش ما هم این تنوع را تجربه کنیم

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا