خودروهای سنگین

کامیون جدید MAN با عملکرد بالا

گل سرسبد محصولات MAN، اکنون یک کامیون و کشنده جدید سری D38 TGX است. کامیونی با عملکرد بالا که برای به چالش کشیدن سخت‌ترین عملیات حمل‌ونقل بار طراحی شده است.

MAN TGX D38
MAN TGX D38
موتور و نیرومحرکه جدید این سری، از یک پیشرانه شش سیلندر دیزلی ۱۵.۲ لیتری با استاندارد یورو ۶ شکل گرفته که به تازگی توسعه داده شده است. این موتور در سه نسخه با توان‌های ۵۲۰، ۵۶۰ و ۶۴۰ اسب بخار ارائه می‌شود. هدف MAN تولید موتورهایی با قابلیت اطمینان بالا و در عین حال با بهره‌وری مناسب و مصرف سوخت کم بوده است.

MAN TGX D38
MAN TGX D38
استفاده از توربوشارژر دومرحله‌ای باعث می‌شود تا اوج گشتاور از دور ۹۳۰ دور بر دقیقه در دسترس باشد. بنابراین چه در مدل‌های با محور کوتاه و چه مدل‌های با محور بلند، کشش در بالاترین سطح حتی در سرعت‌های پایین برقرار خواهد بود. گشتاور قابل‌توجه این خودرو باعث می‌شود در مسیرهای طولانی و بارهای سنگین، کارآمدی آن حفظ گردد. حداکثر گشتاور مدل ۵۲۰ اسبی به ۲۵۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. در حالی که مدل ۵۶۰ اسبی، ۲۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خروجی گشتاور موتور سوم با توان ۶۴۰ اسب بخار به ۳۰۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد.
در نسل جدید کامیون‌های MAN از ویژگی‌های بروزی چون کروز کنترل تطبیقی، ناوبری ماهواره‌ای با نقشه‌های ۳D، سیستم بهینه‌سازی مصرف سوخت در مسیرهای شیب‌دار، ترمز اضطراری EBA، رادار پیشگیری از برخورد از جلو، برنامه الکترونیکی ثبات و پایداری ESP و تجهیزاتی ازاین‌دست برخوردار است.

[jwplayer mediaid=”86148″] کابینهای مختلفی در مدل‌های XL، XXL و XLX با طیف گسترده‌ای از اکسل‌های قابل انتخاب برای شاسی و تریلر و با تعلیق شمش/بادی یا کاملاً بادی و امکان حمل وزن تا ۴۱ تن و کشش تریلر به صورت ترن تا ۲۵۰ تن از ویژگی‌های دیگر کامیون و کشنده‌های MAN سری TGX D38 می‌باشد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. Sh d

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان ما تازه یه مان 460 tga گرفتیم خیلی عالیه پشیمانیم که چرا زودتر نگرفتیم اونم بعضی میگفتن که ایرادش اینه که لوازمش همه جا نیست دیدیم که ما حتی زیر مایلر هم داشتیم همه لوازمش تو استان هم نبود یا اگر هم بود باید با قیمت بالا میگرفتی و تصمیم گرفتیم که سلطان رو بگیریم وخدا رو شکر راضی هستیم.

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا