خودروهای چینی

جهانی شدن برند وولینگ جنرال موتورز

شرکت چینی وولینگ در حال جهانی شدن است زیرا این برند سه محصول مختلف را در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

جزئیات زیادی از حرکت جدید وولینگ در دست نیست اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد اولین خودرو از این دسته اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

ظاهراً این خودرو یک مینی ون بوده و Cetus نام دارد. Cetus از جلوپنجره بزرگ با ورودی‌های هوای چشمگیر در زیر آن برخوردار است. دربرگیرنده این بخش نیز چراغ‌های چهار گوش و دیلایت های LED می‌باشد.

با حرکت به سمت عقب می‌توانیم شیشه جلوی خمیده و خط سقفی را ببینیم که به آرامی به عقب کشیده شده است. این خودرو همچنین از پوشش‌های پلاستیکی اطراف بدنه، گلگیرهای گیرا و بدنه‌ای سرراست برخوردار است.

وولینگ در سال ۲۰۲۱ خودروی اورسا را معرفی خواهد کرد که یک شاسی‌بلند یا کراس اوور خشن است. نمای جلوی این خودرو کاملاً تحت تأثیر جلوپنجره‌ای بزرگ و سپری زاویه‌دار با عناصر نقره‌ای رنگ است.

همچنین در اطراف بدنه می‌توان پوشش‌های پلاستیکی، دستگیره‌های درب خاص و ستون C بزرگی را دید. سقف و ستون‌های A نیز رنگ خاکستری را به خود گرفته‌اند.

سومین و آخرین خودروی این برند که از قضا جالب‌ترین آن‌ها نیز می‌باشد یک کوپه یا هاچبک اسپورت با نام سیریوس می‌باشد. این خودرو در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و ترکیبی از طراحی پولستار ۱ و خودروهای فرانسوی است.

سیریوس شیشه جلوی اسپورتی داشته و سقف شناور و ستون‌های B بزرگ آن بر ماهیت جوان‌پسندش تأکید می‌کنند.

اطلاعات زیادی از این خودروها در دست نیست و مشخص نشده که این خودروها در کدام بازارها عرضه خواهند شد. البته خودروی سیریوس محصول قابل‌توجهی به نظر می‌رسد و امیدواریم در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    وولینگ یه شرکت خودروسازی چینی هستش که سال ۱۹۹۸ تأسیس شد که در زمینه تولید خودروهای برقیو کامیونو اتوبوس فعالیت میکنه و از سال 2002 تا الآن هم جنرال موتورز باهاش شریک هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین دهمرد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    آقای سردبیر افتخار میکنم که کامنت های بنده رو حذف میکنید ولی کامنت های بی ربط فیک ها رو میزارید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا