خودروهای چینی

ورود زوتی چین به آمریکا تا پایان سال 2020

زوتی چین تأیید کرد اولین خودرویی که وارد بازار آمریکا می‌کند شاسی‌بلند جمع‌وجور T600 خواهد بود.


نسل بعدی زوتی T600 که به‌صورت مفهومی در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور داشت تا پایان سال ۲۰۲۰ یا سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ وارد بازار خودروی آمریکا خواهد شد.


مدیرعامل زوتی آمریکا می‌گوید:

این خودرو محصولی عالی برای بازار آمریکا بوده و من بسیار مفتخرم اعلام کنم T600 اولین محصول زوتی برای این بازار خواهد بود.

او ادامه می‌دهد:

این خودرو کیفیتی عالی، سیستم‌های ایمنی برجسته و تجهیزاتی بسیار خوب و طراحی منحصربه‌فردی داشته و در بین مشتریان آمریکایی محبوبیت زیادی پیدا خواهد کرد.

زوتی پس از T600 یک کراس اوور میان سایز و یک سدان را وارد بازار آمریکا خواهد کرد اما فعلاً جزئیات مربوط به زمان‌بندی عرضه یا مشخصات خودروها را اعلام نکرده است.


این خودروساز چینی در ماه ژانویه اعلام کرده بود با ۱۹ نمایندگی جدید به توافق رسیده و این نمایندگی‌ها بیش از ۸۰ شوروم فروش را افتتاح خواهند کرد. زوتی انتظار دارد حدود ۳۰۰ نمایشگاه فروش را در زمان عرضه‌ی T600 افتتاح کرده باشد.


هنوز جزئیات رسمی قوای محرکه‌ی این خودرو اعلام نشده اما در نمایشگاه خودروی شانگهای گفته شد T600 از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه استفاده خواهد کرد. در خبرهای دیگر نیز آمده بود در قلب این شاسی‌بلند یک پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربو و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جای خواهد گرفت اما هنوز چیزی تأیید نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ho3ein

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    نمای جلوش که خیلی ضایع هستش
    *** ویران خودرو و سایپا که همچین چیزی هم نمیتونن بسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F22RAPTOR

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    چقد زشت بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    جالبه که این خودرو سازای چینی که هر روز در حال رشد کیفی ماشین هاشون هستن پا به کشور آمریکا تونستن بگذارن و همه تست ها شرایط و قوانین کشور آمریکا رو پاس کردن واسه ورود ولی پراید سوارای کارشناس ایرانی هنوزم با اومدن هر مدل ماشین چینی میگن آشغاله و بی کیفیت و …. باشد که همان پراید 55 میلیونی لیاقت ماست …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      وقتی بنز استانداردای ایرانخودرو رو پاس نمیکنه ، فک میکنین چینیا میتونن استانداردای پراید سوارمون رو پاس کنن؟؟ :)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا