رونمایی از مدل به‌روز تیگو 5 توسط مدیران خودرو

مدیران خودرو همان‌طور که وعده داده بود، دیروز از نسخه جدید تیگو 5 با نام مدل 97 رونمایی کرد. نسخه‌ای که برخلاف انتظارها نه نشانی از یک فیس‌لیفت چشمگیر دارد و نه خبری از نسل جدید چری تیگو 5 برای جایگزینی آن است.


بنابراین باید همچنان با ظاهر همین مدل فعلی تیگو 5 و البته با تغییراتی جزئی سر کنید. در عوض مدیران خودرو این کراس‌اوور محبوب و پرفروش خود را با تجهیزاتی به‌روز و جدیدتر روانه بازار خواهد نمود.


مهم‌ترین تغییر، افزوده شدن یک نمایشگر لمسی 10 اینچی در کنسول مرکزی است که به‌صورت عمودی قرار گرفته و چهره‌ای مدرن به کابین بخشیده است. تریم داخلی نیز به شکل چرم مصنوعی دو رنگ درآمده و جذابیت بیشتری یافته است.


از دیگر امکانات چری تیگو فایو جدید، رادار یا سنسور پارک جلو و عقب، سیستم رهیاب فعال ماهواره‌ای، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم استارت و ورود بدون کلید، دوربین عقب دینامیک، صندلی‌های گرم‌کن‌دار جلو و صندلی برقی راننده، سانروف، 4 عدد ایربگ، فرمان با کمک برقی، کامپیوتر سفری، آینه‌های تاشوی برقی، سنسور نور و باران، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و تجهیزات دیگر که البته بسیاری از آن‌ها در مدل‌های قبلی نیز وجود داشتند، را می‌توان نام برد.


در بخش پیشرانه خبری از تغییرات در موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 139 اسبی و 182 نیوتن متری تیگو 5 نیست و یک گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.


چری تیگو 5 مدل 97 در نسخه اکسلنت با قیمت 115 میلیون تومان و در مدل لاکچری با قیمت 109 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

مطالب مرتبط

20 دیدگاه

  1. شاهین
    سوابق: (3610 دیدگاه) ,

    واسه یه مانیتور و روکش ۵ تومن اومده روش.
    هر دم از این باغ بری می رسد…

    پاسخ
  2. Alirezaasg5
    سوابق: (231 دیدگاه) ,

    دو تا اپشن میزارن روش چند میلیونم قیمتو میان بالا.جدای از این حرفا یکی از مقصرای اصلی مردمن چون به وفور دارم این ماشین رو تو خیابونا میبینم پارسال همین موقع با 140 الی 150 تومن ماشین کره ای میشد خرید امسال تیگو 7 میدن با موتور 1.5 لیتری سال بعد هم احتمالا عربستان برند تاسیس کنه اینا بیارنو مردمم بخرن با دلار 20000 تومنی.

    پاسخ
  3. Alirezaasg5
    سوابق: (231 دیدگاه) ,

    تیگو 5 یا اریزو 5 رو هم کافیه یکبارپشت فرمونش بشینید تا متوجه کیفیت افتضاح چرم و داشبورد و ادواتش بشید(به شرطی که از پراید پیاده نشده باشید سوار این بشید چون در اون صورت میاید با راو فور مقایسش میکنید و با هرکی که از چینیا بد بگه به شدت بحث میکنید و دفاع میکنید ازش).تاخیر گیربکس اریزو 5 بماند که در حدیه که پشت سریتون دستشو بزاره رو بوق

    پاسخ
    1. حسن
      سوابق: (22 دیدگاه) ,

      البته مدلهای هم قیمت کره ای هم از نظر داشبورد همین وضع رو دارند اگه قسمتتون شد و سوار هیوندای اکسنت شدید مقایسه کنید.

      پاسخ
    2. سعید
      سوابق: (404 دیدگاه) ,

      کیفیت ادوات داخلی تیگو 5 از همه ی هم قیمتی های خودش بالاتر هست اینو هر کسی که کره ای سوار شده باشه میتونه تشخیص بده که چرم تیگو 5 حداقل با اکسنت و سراتو و النترا کیفیت یکسانی داره نه صرفا از روی هوا بگه بده.
      2 سال تیگو 5 دارم کوچکترین پوسیدگی در فرمان و صندلی ها مشاهده نمیشه با افتاب زاهدان که تابستون دما به 48 درجه میرسه هنوز اخ نگفته.
      در کل ماشین خوبی هست به نظرات افرادی که این ماشینا رو سوار نشدن توجه نکنید.
      البته کیفیت کلی تیگو از اریزو 5 بالاتر هست همون طور که سانتافه از النترا کیفیت بالاتری داره بخاطر قیمت بیشتر.

      پاسخ
      1. Alirezaasg5
        سوابق: (231 دیدگاه) ,

        نوش جونت داداش بخر حال کن یا تو کره ای ندیدی یا اونایی که من دیدم فرق میکنه با مال شما.همرده ایاشم منظورتو متوجه نشدم یه مشت جک و چری و چین چانگالن دیگه بنز و ب ام و نیستن که فداتشم

        پاسخ
  4. ستار
    سوابق: (145 دیدگاه) ,

    چینی هام متوجه شرایط سخت رقابتی داخل ایران شدند
    فهمیدن که تنها انتظار ملت ایران قرار دادن چراغ led برای نسل جدید خودرو هاس

    پدال جان عکس های جاسوسی پروتایپ ابر خودرو جدید ایران خودرو یعنی۲۰۷ کراس که با همکاری دانگ فنگ ساخته شده بزار
    البته خبرش مطمئن نبود ولی عکس هاش درز کرده

    پاسخ
  5. آراز
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    کافیه این اسباب بازی رو از نزدیک ببینید نه تناسب داره تو طراحیش نه…،اندازه رینگهاش هم به نسبت جثه ماشین واقعا کوچیکه،از نمای پشت هم واقعا طراحیش زشته به معنای واقعی کلمه،سایز چراغهای جلوش هم کوچیکه
    .وقتی اینو میبینم انگار سرهم بندی شدست،ای کاش میشد مدیران دزد خودروسازی ایران لااقل خودرهای روز خودروسازان معتبر چین مثل جیلی ،بورگوارد،… رو تولید میکردن البته نه با قیمت فضایی بجای این بنجولهای بی کیفیت .تو افغانستان هم خودروهای کارکرده با کیفیت دنیا نظیر کرولا فروش بالاتری دارن و تو صدر امار فروشن و اونا هم خوب میدونن کیفیت اتفاقی نیست و کیفیت ساخته که مهمه نه زرق و برق(مثل اکثر خودروهای چینی)

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (404 دیدگاه) ,

      شما برو با همون طراحی عالی دنا پلاس و استب وی حال کن کاری به بقیه نداشته باش.
      حتما علم شما از اقای جیمز هوپ که طراح سابق بنز بودن و تیگو 5 رو طراحی کرده بیشتره

      پاسخ
      1. آراز
        سوابق: (16 دیدگاه) ,

        مگه طراحهای معروف باید همه کارهاشون فوق العاده باشه متاسفم که شما سواد درست حسابی ندارین بطور نمونه شما کیا اسپرتیج جدید رو با سورنتو یا بقیه محصولات کیا مقایسه کن که طراحی ضعیفتری داره.این ماشین واقعا بدقواره هستش بحث دنا نیست دنا هم متناسب نیست طراحیش نه پلاسش نه معمولیش از نمای کناری اومدن طرح سوناتا رو رو مدل پلاس اجرا کردن بدون اینکه به ان طرح و ساختار بخوره ومتناسب باشه.پری طراحی خوبی مثل آریزو داره ولی این مضخرفه واقعا.

        پاسخ
      2. علی
        سوابق: (16 دیدگاه) ,

        قیمت پلاستیک بازیافتی که بره بالا اینا هم گرون میشن.کاش موقع فروششم میگفتین با چه قیمتی معامله میشن.طراحیشم مضخرفه.

        پاسخ
  6. فرهاد
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    من توی تست درایو نشستم پشت ماشین چینی برای اولین و اخرین بار، اولین چیزی که اذیتم کرد جای بد دکمه های شیشه بود، عرض فضای راننده برام تنگ بود، وقتی با تجهیزات کار کردم متوجه بی کیفیت بودن مواد بکار برده شدم، کیفیت ادوات پلاستیکی در حد ٢٠۶ هم نبود، در حد رانا فکر کنم بودش، موتورش کم جون و بدصدا بود. جهت اطلاع بنده ١٠سال بی ام و ایکس٣ دنده ای داشتم و فروختم اسپورتیج گرفتم، که بعد یه سال دارم لعنت میکنم خودمو، همون بی ام و ٢٠٠٧ با ارورهاش و گرونی قطعاتش و سرویساش و بی امکاناتی زیاد، بهتر بود!

    پاسخ
  7. کوروش
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    متاسفانه بعد از پنجاه سال سابقه مونتاژ خودرو که در ابتدا خودرو های بروزی مثل کادیلاک بود الان باید چینی های بی کیفیت رونمایی کنیم و از مسیر تست اونها تو چین بازدید کنیم اونم با افتخار,کافیه یه نگاهی به تولید و صادرات خودرو و قطعاتش تو همین ترکیه بندازیم اونوقت میفهمیم کجا هستیم . مسیر تست خودروهای چینی در واقع کل ایرانه نیازی نبود آقایون برن چین

    پاسخ
  8. ایمان
    سوابق: (603 دیدگاه) ,

    یک سوال :
    بعضی از صاحبان این خودروهای شاسی بلند چینی به چه دلیل و امیدی باهاشون میرن آفرود ؟؟؟؟ جواب درستی به ذهنم نرسید واقعاً ؛ چون چند ماه قبل دیدم یکی با همین ماشین میخواست پشت سر یه پرادو چهاردرب VX از تو رودخانه خیلی خراب همراهش بره ولی سینی جلوش گیر کرد به سنگ بزرگی و درجا میزد ولی پرادو خیلی راحت به راهش ادامه داد
    خلاصه اینکه آقا این ماشین ها برای آفرود ساخته نشدن و خودتونو توی خرج نندازین و …. الی آخر

    پاسخ
  9. کوروش
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    با سلام و احترام
    شرکت چری چین ؛ فقط این یک موتور تنفس طبیعی ۲ لیتری با راندمان بسیار پائین را داره که در تمامی محصولات ؛ شاهد حضور آن هستیم ؟!!!

    پاسخ
  10. Azad
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    ای ملت همیشه در صحنه!!پیش به سوی صف کشیدن برای خرید این محصول عالی و با کیفیت و زیبا.!!!!وای بر ما….وای بر ما.عملا دارند به ریش ما ملت میخندند.

    پاسخ
  11. safarchi
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    خوب معلومه این برای آفرود نیست . بلکه الان مردم دنبال یه ماشین خانوادگی هستن که البته این ماشین خانواده ها رو راضی کرده . من ندیدم کسی برای آفرود بخره . ضمن اینکه دنا پلاس ۵۷ تومن شده داداش . چیزی هم برای گفتن نداره و یه طراحی تکراری و خسته کننده ی بیست ساله داره

    پاسخ
  12. احسان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    آقا چرا قیمت دنا رو توی لیست قیمتهای سایتتون اشتباه زدید اصلا این قیمت هیچ کس نمیده
    جالبیش اینجاس زیر قیمت کارخونه هستش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.