خودروهای چینی

معرفی کانسپت گک Entranze در نمایشگاه دیترویت

خودروساز چینی گک چند روز دیگر با یک کانسپت جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ حاضر خواهد شد.


این خودرو که Entranze نام دارد از سوی کمپانی به عنوان یک خودروی خانوادگی فوق مدرن معرفی شده و به شکل یک مینی ون تمام الکتریکی پدیدار خواهد شد. خودروی موردبحث از برخی تکنولوژی‌های هوشمند، ویژگی‌های برجسته و رانندگی خودکار سود خواهد برد.

اگرچه گک این کانسپت را به عنوان یک مینی ون معرفی کرده اما برخی خبرگزاری‌ها آن را یک شاسی‌بلند ۷ نفره می‌دانند. صرف‌نظر از شکل خودرو، به نظر می‌رسد Entranze کمی غیرعادی خواهد بود اما خب خودروساز چینی گفته این کانسپت با تکنولوژی و ارگونومی خود باعث خواهد شد رانندگی به امری آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل گردد.


گک علاوه بر کانسپت موردبحث مینی ون GM6 را نیز به دیترویت خواهد آورد. این ون بزرگ دارای سیستم رانندگی نیمه خودران، فضای بار زیاد و صندلی‌های جادار است.


دیگر محصول این برند در آوردگاه دیترویت شاسی‌بلند لوکس GS5 خواهد بود که چند ماه پیش و در نمایشگاه پاریس معرفی جهانی خود را جشن گرفته بود. نیروبخش این شاسی‌بلند پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو می‌باشد.

این همه‌چیز نیست چراکه گک محصولات دیگر خود همچون GS4، GS8، مینی ون ۷ نفره GM8 و خودروی جدید GE3 را نیز در معرض دید عموم خواهد گذاشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا