جیلی امگرند GSe، پاسخ چینی به کراس‌اوورهای الکتریکی!

خودروسازان غربی تنها شرکت‌های نیستند که در بازار محصولات الکتریکی حضور دارند زیرا برخی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی نیز همین کار را انجام می‌دهند.


پس از معرفی چندین محصول جدید در چند ماه گذشته، جیلی از نسخه الکتریکی شده کراس اوور امگرند GS رونمایی کرد. این خودروی الکتریکی که امگرند GSe نام دارد از نهم ژوئن در چین عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمت پایه آن پس از کسر مشوق‌های دولتی حدود 17135 دلار باشد.


از نظر بصری این خودرو تقریباً مشابه برادر سنتی خود بوده اما GSe دارای برخی تفاوت‌های ظریف نیز می‌باشد. این تفاوت‌ها اکثراً در بخش جلو مشهود بوده و در آن می‌توانیم جلوپنجره بسته جدید به همراه سپر متفاوت را مشاهده کنیم.


رسانه‌های محلی می‌گویند این کراس اوور از واحد الکتریکی 160 اسب بخاری به همراه مجموعه باتری لیتیوم-یونی استفاده می‌کند. این مجموعه باتری وزن 380 کیلوگرمی داشته و محدوده حرکتی 350 کیلومتری ایجاد می‌کند. البته با سرعت 60 کیلومتر در ساعت می‌توان 460 کیلومتر با امگرند GSe حرکت کرد.


بسته به مبلغ پرداختی، این کراس اوور بدون آلایندگی می‌تواند به چراغ‌های جلوی LED، سانروف پانورامیک، سیستم تصفیه هوا، شارژ بی‌سیم و کنترل صوتی مجهز باشد.


مشتریان می‌توانند از بین 5 رنگ بدنه آبی، قرمز، نارنجی، طلایی و کریستال یخی یکی را انتخاب کنند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

9 دیدگاه

  1. محمد
    سوابق: (151 دیدگاه) ,

    ای کاش حداقل دولت تعرفه الکتریکی ها رو صفر میکرد که اینا وارد میشد . تعرفه هیبریدی ها رو که زدن پکوندن

    پاسخ
    1. emad1990
      سوابق: (921 دیدگاه) ,

      برفرض که وارد بشه با تعرفه مدنظر شما
      زیرساخت هاش ایا فراهم ه؟
      ایستگاه شارژ داریم ما؟
      ایستگاه های شارژ سریع چطور!

      پاسخ
  2. Just bentley continental
    سوابق: (388 دیدگاه) ,

    خوبه.
    قیمتشم بد نیست با توجه به مشخصاتش.

    پاسخ
  3. مهدی
    سوابق: (1826 دیدگاه) ,

    از جلو واقعا خیلی حرفه ای از تسلا کپی کردن (انصافا اگه حرفه ای نیستی الکی با یه نگاه نقد نکن )دارن به سطوح خیلی بالایی تو کپی کاری میرسن واقعا
    یه جوری شده که کپی کاری تو ماشینای چینی به اصالتشون تبدیل شده یعنی هرچی کپی کاری بهتر اصالت چینیش بیشتر

    پاسخ
  4. مهدی دهقان
    سوابق: (52 دیدگاه) ,

    چرا جلو پنجره رو میبندن حس خفگی به ادم دست میده نگاش میکنی اگه واسه آیرو دینامیک شدن خودرو اینکارو میکنن حد اقل یه طرح فیک بزارن جلو پنجره

    پاسخ
  5. مهدی
    سوابق: (1763 دیدگاه) ,

    جلوش یه جوریه.کاش اون قسمت جلوپنجره رورنگ سیاه میکردن تایکم بهترمیشد

    پاسخ
  6. حمیدرضا
    سوابق: (2051 دیدگاه) ,

    بازهم رشد دیگری از کارخانه معظم جیلی با این اوصاف باید منتظر خروج جیلی و ولوو هم از ایران باشیم دارن بازار جهانی رو هدف گذاری می کنن

    پاسخ
  7. me84
    سوابق: (1312 دیدگاه) ,

    .
    فکر کنم از اتاق هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده. در هر صورت خوب دارن میرم جلو این چینیها.

    پاسخ
    1. سام
      سوابق: (684 دیدگاه) ,

      کجای این ماشین شبیه هیوندای توسان نسل قبل است؟!…کدام منبع و سایت معتبر گفته که جیلی برای طراحی این ماشین از اتاق هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده است؟ امکان داره که نام آن سایت را درج کنی؟
      فرم خارجی این ماشین کجا و هیوندای توسان نسل قبل کجا….اصلا ابعاد خارجی این دو ماشین با یکدیگر منطبق است که شما می گویی که جیلی برای طراحی آن از هیوندای توسان نسل قبل استفاده کرده است….

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.