تست داینوی داج چلنجر SRT هلکت هنسی

رابطه‌ی هنسی با تیونینگ معمولی همانند رابطه‌ی آب با روغن است یعنی هیچ‌گاه این دو یکجا ترکیب نمی‌شوند. جدیدترین محصول این شرکت خوش‌نام مخلوطی از اسب بخار، گشتاور و سنت است. درباره‌ی داج چلنجر SRT هلکت صحبت می‌کنیم که اخیراً روانه‌ی تست داینو شده است. فعلاً مشخص نیست که هنسی از کدام کیت تیونینگ خود در این خودرو استفاده کرده اما خب آمار و ارقام مربوط به خروجی پیشرانه‌ی آن در دستان ماست.


در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم غرش پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار این خودرو را تماشا کنیم. با توجه به نتایج تست داینو می‌توان گفت این هیولا قدرت 1011 اسب بخاری و گشتاور 1213 نیوتون متری را روی چرخ ها تولید می‌کند که فوق‌العاده زیاد است.


شاید این میزان قدرت و گشتاور برای بسیاری از افراد زیاد باشد و آن‌ها به دنبال هلکت Redeye با خروجی 797 اسبی و گشتاور 958 نیوتون متری باشند اما هنسی می‌گوید که ما به قدرت بیشتری نیاز داریم و قطعاً هم ماشین بازها با این گفته موافق هستند. زیر کاپوت این خودرو اصلاحات زیادی صورت گرفته و می‌توانیم یک سوپرشارژر جدید و بزرگ را در آن مشاهده کنیم.


پکیج پرفورمنس HPE1000 هنسی که برای چلنجر ارائه شده نیز پرفورمنس مشابهی را ایجاد می‌کند. البته گشتاور تخمینی آن به‌طور قابل‌توجهی بیشتر و برابر با 1313 نیوتون متر می‌باشد. این پکیج باعث می‌شود کوپه‌ی داج ظرف مدت 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد و مسافت 400 متر را در زمان 9.9 ثانیه و با سرعت 226 کیلومتر در ساعت طی کند. به احتمال زیاد هلکت مورد اشاره‌ی ما نیز عملکردی در همین حدود خواهد داشت.


[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. Sajjad
    سوابق: (1586 دیدگاه) ,

    قطعات انتقال قدرت یه تراک فول سایز رو باید برای این ماشین بزارن تا خرد نشه
    هنسی کارش درسته

    پاسخ
  2. آریا ماشین
    سوابق: (141 دیدگاه) ,

    بینندگان عزیز
    تو خونه امتحان نکنید

    پاسخ
  3. s.h
    سوابق: (600 دیدگاه) ,

    واقعا باید به این تیونر احترام گذاشت راستی میدونید چرا انقدر کار درسته ؟؟ چون به جای چند تا مکانیک حرفه ای تحصیل کرده های باتجربه رو به کار میگیره و همونوطر که اندرگرند ریسینگ فاندهای تحصیلی برای تحقیقاتش ارائه میکنه
    یعنی خرج زندگی یه نفر رو میده که تو مقطع دکترا درس بخونه و بعد تحقیقات رو ببره جلو بله اینه فرق خوب و عالی برای عالی شدن که فقط یه مقدار بهتر از خوب هست باید چند برابر زحمت کشید نه یه خرده
    ,واسه اینه که از یه هوراکان 3500 اسب میکشه بیرون و تو نیم مایل به 400 تا میرسه بد نیست بدونید ماشینای کونیک زگ که همه مگا کارند نه هایپر یعنی یک مگاوات قدرت به زمین میرسه به میسری بیشتر از این نیاز دارند
    و البته اینم میدونیم بحث یه ماشین تیون شده با جواهراتی چون کونیک زگ و پاگانی فرق داره فقط خواستم فرق زحمت کشیده شد رو عرض کنم

    پاسخ
  4. مهراد
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    این آمریکاییا دیگه خیلی افراطین‌ ، چخبره این همه قدرت و گشتاور
    این ماشین اگه یروز دست من باشه خودمو به گُتر میدم 😁😁

    پاسخ
  5. Saeed
    سوابق: (397 دیدگاه) ,

    وقتی گاز میده …لامصب صدای توربویی که داره مغز آدم سوت میکشه
    عاشق صدای توربوی دوج هستم

    پاسخ
    1. Ali
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      منظورت سوپر شارژ هست دیگه

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.