سرعت سرسام‌آور داج دیمن: 339.9 کیلومتر در ساعت!

زمانی که داج در سال 2018 اقدام به معرفی چلنجر SRT دیمن کرد اعلام نمود نسخه‌ی جاده‌ای این خودرو از نظر تئوری می‌تواند به سقف سرعت 270 کیلومتر در ساعت دست یابد.


از آن زمان تاکنون افراد زیادی تلاش کرده‌اند به دنیا نشان دهند داج اشتباه می‌کند و البته برخی هم موفق بوده‌اند! آخرین بار گفته شده بود که یک دستگاه دیمن در فلوریدا توانسته به حداکثر سرعت فراتر از 327 کیلومتر در ساعت دست یابد.


البته اخیراً تستی در مسطح‌ترین و پهن‌ترین مسیر تست دنیا انجام شده و در آن چلنجر SRT دیمن حتی به سرعت بالاتری هم دست پیدا کرده است. این خودروی 840 اسبی که به پکیج سفارشی دیمن Crate مجهز بوده توانسته در مسیری 4.3 کیلومتری به حداکثر سرعت قابل‌توجه 339.9 کیلومتر در ساعتی دست یابد.


به این ترتیب دیمن سقف سرعتی مشابه فراری 488 پیستا، 812 سوپرفست، مک لارن سنا و پورشه 911 GT2 RS داشته باشد که فوق‌العاده است. حداکثر سرعت این خودرو با سیستم‌های پایش کابین گارمین و گوپرو بررسی شده و بررسی زمان‌بندی و سرعت خارج از خودرو نیز توسط انجمن IMRA صورت گرفته است. بسیاری از گروه‌های خودرویی و کتاب گینس رکوردهای تأیید شده توسط این انجمن را قبول دارند.


اما موضوع قابل‌ذکر میزان پایداری دیمن در چنین سرعت سرسام‌آوری بوده است. قبل از مشاهده‌ی توضیحات راننده‌ی این خودرو باید گفت پکیج سفارشی یاد شده باعث می‌شود پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار همی دیمن قدرت 840 اسبی و گشتاور 1044 نیوتون متری داشته باشد. استفاده از این پکیج به معنی وجود لاستیک‌های نازک‌تر در جلو می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

54 دیدگاه

    1. محمد
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      غول کُشی شده این دیمن اون هم با قیمت خیلی کمتر

      پاسخ
    2. M
      سوابق: (2197 دیدگاه) ,

      بقیه سوپرکارای نام برده رو نمیدونم ولی 812 سوپرفست بالای 350 هم زده در شرایط خاص
      چیجوری میگین هم سطح با 812؟

      پاسخ
      1. ایمان
        سوابق: (1573 دیدگاه) ,

        حرف شما کاملاً درسته ؛ ۸۱۲ سوپرفست به سرعت باور نکردنی ۳۶۰ کیلومتر دست پیدا کرده
        منبع : کانال اینستاگرام Ferrari_Argentina

        پاسخ
    3. Reza
      سوابق: (1022 دیدگاه) ,

      یه طوری میگین سرعت سرسام آور آدم فکر میکنه 450 رو رد کرده.

      تازه این دیمن دوپینگی هیچ وجه تشابهی با 812 افسانه ای نداره ، یعنی اصلا قابل قیاس نیستن .
      اینم بگم 812 سرعت 360 رو رد کرده

      پاسخ
    4. آریا
      سوابق: (20 دیدگاه) ,

      کسی میدونه چرا رینگاش کوچیکن؟
      عجب سرعتی…

      پاسخ
  1. Sajjad
    سوابق: (1565 دیدگاه) ,

    یه نکته جالب از توی متن:
    اما موضوع قابل‌ذکر میزان پایداری دیمن در چنین سرعت سرسام‌آوری بوده است.
    هیولاست

    پاسخ
  2. AMIR / ARMI
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    ماشالله سلطان درگ
    امید برای شکستن رکورد دیمن در 400 متر برای یه ماشین تولید انبوه
    فقط به تسلا رودستر هست
    یه سوال کی رفته فیلم رکورد 8.8 دیمن رو گذاشته
    تو آپارات 600 تا هم بازدید خورده 😂😂😂😂😂

    پاسخ
    1. AMIR / ARMI
      سوابق: (370 دیدگاه) ,

      دوستان خانوم الکساندرا ماری
      یا همون supercar blondie
      یه درگ ترتیب داده بودن 2 روز پیش
      بین جیپ ترک هاوک و نیسان جی تی آر
      راننده هم همین خانوم بود
      جیپ بد جورش پشت نیسان زد زمین

      پاسخ
    1. آرش آمریکایی
      سوابق: (577 دیدگاه) ,

      مسکوبیچ اگه یه ذره سواد داشتی
      تو به دقت میدید تو همون درگ با ام 5
      یه زمان دیگه از داج دیمن نشون داد که 10.2 ثانیه بود و ام 5 نزدیک 11 ثانیه بود

      پاسخ
      1. MAHDI
        سوابق: (3186 دیدگاه) ,

        ببین عزیزجان اول که دوبار در اون درگ شکست خورد.امااااااااا
        نکته ارزشمند زمان M5 ودوج دیمن درپیست توسط یک راننده بود.
        M5 زمانش بود__ 1:19.7
        دیمن زمان بود__ 1:25.1
        خودرویی کوپه بابیش از 850اسب بخاربیش از 5ثانیه از یه سدان 600اسب بخاری کندتر بود.اونم سدانی که مدرن ترین تجهیزات رو داره.باکیفیت ترین نوع چرم رو داره.چندین نوع رایحه خوشبو واسه کابین داره.ودرکل یک سدان تمام عیاره.البته کادیلاک CTS V ودوچ چارجر هلکت هم چندین ثانیه در پیست ازM5کندتر بودن واین تنها شامل دوج دیمن نیست

        پاسخ
        1. آرش آمریکایی
          سوابق: (577 دیدگاه) ,

          مهدی
          خب درسته 10.4
          درواقع 10.2 رو تو یه درگ دیگه دیده بودم و البته رکورد 10.44 هم برای دوج چلنجر هلکت ردآی هم زده شده و موجوده
          و برای دوج دیمن رکورد 9.65 هم وجود داره
          روی همین کاغذ ب ام و 10.8 (حالا عددش شاید دقیق نباشه ولی زمانی از دوج بیشتر بود) رو به ثبت رسونده بود
          و اگه خیلی به دوبار شکست دیمن تو این درگ اهمیت میدی بگم کخ تسلا 3 هم پورش 911gt2rs رو ضربه فنی کرد

          دوم اینکه دوج چلنجر کلا ماشین پیست نیست و یه ماسل کار هست
          و دیمن هم یه هاتراد هست با این حال حتی با وجود اینکه اصلا برای پیست ساخته نشده پیچ ها رو خوب رد میکرد

          سوم این که ام 5 جدید واقعا ماشین خوبیه و از CTS V مطمئنا سر تره و باید CT5 بیاد برای رقابت باهاش

      2. MAHDI
        سوابق: (3186 دیدگاه) ,

        دوستان اینجا مشخصه ایشون وزمان هایی که از دیمن میگن چقدر حقیقت داره.ایشون میگن دراون رقابت دوج دیمن زمان 10.2ثانیه رو بدست آورده درحالیکه زمان 10.46ثانیه روبدست آورده. من اسکرین شات اون کاغذ رو در اون رقابت براتون میزارم

        پاسخ
        1. آرش آمریکایی
          سوابق: (577 دیدگاه) ,

          و کاملا مشخصه که جنابعالی با بازی با کلمات داری مغلطه میکنی
          من 10.2 رو از یکی دیگه از درگهای دیمن رو با این قاطی کردم
          و از اونجایی که زمان 10.44 هم برای ردآی ثبت شده بنظرم اومد برای کلیپی که 1 ماه پیش دیدم (دیمن و ام 5) 10.2 درست باشه

        2. آرش آمریکایی
          سوابق: (577 دیدگاه) ,

          مهدی یه چیز دیگه
          تو به اینکه زمانی ثبت شده ای که روی کاغذ تو همون برنامه نشون داده و زمان دوج از bmw بهتر بود اهمیت نمیدی
          به یه اشتباه دو دهم ثانیه اهمیت میدی؟؟؟
          این تناقض تو اون برنامه ارزش اون دوتا درگی که ب ام و توش برنده شد رو زیر سوال میبره و نه صحت حرف منو
          من چیزی گفتم که هیچکدومتون بهش توجه نکردین
          و البته نشون میده تو چقد با مغلطه حرف میزنی

  3. آرش آمریکایی
    سوابق: (577 دیدگاه) ,

    داج همیشه از اون چیزی که اعلام میکنه و تو مجله ها مینویسن بهتره
    خیلی ها هم سعی میکنن بد نشونش بدن
    اما داج چلنجر واقعا یه شاهکاره
    تو برنامه گرند تور
    ریچارد هموند با داج چلنجر هلکت بود
    جرمی کلارکسون با استون مارتین db11
    و با هم چالش پیست گذاشتن
    و داج چلنجر ماشینی که همه میگن هندلینگ نداره
    و اصلا این ماشین برای جاده های مستقیم ساخته شده تو اون پیست با اون پیچ های تند اختلافش با db11 سریع و چابک نیم ثانیه یا یه همچین چیزی بود زیر یک ثانیه بود

    پاسخ
  4. میثم
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    پیش ایران خودرو دوره دیده که لاستیکاش به قیافش نمیخوره

    پاسخ
  5. Hemichan
    سوابق: (680 دیدگاه) ,

    کسب شتاب ۹.۷۱ و به روایتی ۹.۴۴ ثانیه ای
    سرعت ۳۴۰ کیلومتری و پایداری بالا در اون سرعت حتی با لاستیک های باریک جلویی به عنوان تنها هات راد تولیدی
    قیمت ۸۶۰۰۰ دلاری
    اینست
    Mopar or No Car

    پاسخ
    1. MAHDI
      سوابق: (3186 دیدگاه) ,

      من اکثر درگ های دیمن رو دیدم در خوده demono ology که زمان هایی بین 10.34ثانیه و 10.46ثانیه وحتی 11.2 رو هم داره اما زمان زیر10ازش ندیدم.حتی در درگی با کوروت Z06 زمان دیمن شده 10.34ثانیه وزمان کوروت Z06 شده 11.26ثانیه
      این درگ ها وزمان گیری ها باسوخت مخصوص ولاستیک های باریک مخصوص درگ بوده.مگه اینکه اونایی که شمامیگید بازهم تقویت شده باشه که قابل قبول نیست

      پاسخ
      1. Elmiraj
        سوابق: (896 دیدگاه) ,

        مهدی@
        تو همون کانال road test tv که از نظر شما هم خیلی معتبره دیمن استوک زمان ۹.۲ و ۹.۳ هم زده …!!!
        در عجبم چطور ندیدین…؟!؟!؟!

        پاسخ
        1. آرش آمریکایی
          سوابق: (577 دیدگاه) ,

          المیراژ جان
          همین الان داشتم نگاه میکردم
          دوج دیمن 9.36 و 9.83 هم زده
          9.36 هنسی بود و 9.83 استوک
          اینا نمیخوان بفهمن و نمیخوان قبول کنن

        2. حسن
          سوابق: (69 دیدگاه) ,

          خودتون و خسته نکنین، بعضیا نمی خوان ببینن! و شایدم از این کارا خوششون میاد! بی ام و ام 5 یا مکلارن720اس دو تا از بهترین های کلاس خودشون هستن و حرفی توش نیست.
          این طرف هم داج دیمن بهترین تو کلاس خودش هست، اگه کسی هم رکوردهای زیر 10 ثانیه داج رو انکار می کنه خیلی مناسب بحث کردن نیست. فلسفه ماسل کار رو کلا نمی دونه!!!

        3. amin
          سوابق: (1077 دیدگاه) ,

          داداش خودتو اذیت نکن
          بعضی افراد مقاومت خاصی در برابر فهمیدن دارند

        1. Hemichan
          سوابق: (680 دیدگاه) ,

          درود
          البته فیلم زمان ۹.۴۴ هم‌ توسط راننده حرفه ای موجوده
          حتی دوستان ۹.۲ رو هم دیدن
          البته عجیب نیست وقتی هنسی با فقط ۱۶۰ اسب افزایش قدرت شتابشو به ۹.۱۴ رسونده عددی مثل ۹.۴۴ کاملا قابل انتظاره
          ولی خب مقاومت وجود داره

        2. Hemichan
          سوابق: (680 دیدگاه) ,

          یه نکته هم‌ درباره استفاده از لاستیک هوسیِر تو درگهای دیمن وجود داره که
          از نظر چسبندگی و وزن تایر دیمن تقریبا همون هوسیره ولی چون هوسیر مخصوص مسابقه بود مجوز استفاده تو ماشین تولیدی رو نداشت داج یه سفارش به میشلین داد که یه لاستیک خیابونی با همون مشخصات هوسیر و البته گرونتر بسازه
          در نتیجه استفاده از هوسیر تو بعضی درگا فقط جنبه ی صرفه جویی تو هزینه رو داره وگرنه اگه شتابشو کمتر نکنه بیشترم نمیکنه
          البته چسبندگی لاستیکای گرون قیمت یه سری به اصطلاح سوپرکارها هم دست کمی از هوسیر نداره
          در نتیجه ما هیچ پورشه ای رو نمیبینیم هوسیر بزاره چون نگرانی بابت کندتر شدنش وجود داره ..

    2. مانی
      سوابق: (1344 دیدگاه) ,

      یجوری میگین 86000تا که اینگار دوج داره کلی ضرر میکنه
      یا دوج چنان تکنولوژی ای داره که بقیه توان رقابت باهاش رو ندارن
      خوب قیمتش اینه دیگه, اینقدر میارزه
      حالا چون سریع ترین ماشین تو خط مستقیم هست باید بالای 200یا300 هزار دلار بفروشن؟
      البته دمش گرم که چنین شتابی رو در اختیار عموم مردم گذاشت
      و اینکه چون بقیه تو چنین مسیری حرکت نکردن فعلا نمیتونن رقیبی واسه این ماشین
      با این قیمت بدن بیرون

      پاسخ
      1. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        بزرگترین سهامدار بنز و دایملر جیلی بود؟ اسمارتم خرید؟ ای دل غافل.. روزگار عجیبیه : ))

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          ایول از اونایی هست که فرق 9 و 90 رو نمیدونن,همونجور که هه رو شاد میکنی شاد باشی

        2. Mad.z.Max
          سوابق: (404 دیدگاه) ,

          بزرگترین سهامدار با نزدیک 10 درصد هست. بقیه ی سهم هایی که دست سهامدارای بزرگ هست در حد 5% و ایناس. از این نظر جیلی بزرگترین سهامداره.

      2. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        اگه چند کلمه انگلیسی بلدی، تو گوگل همین الان سرچ کن:
        Daimler’s largest shareholders
        میبینی اسم جیلی تو صدر جدوله. ببین، دیگه ناراحتی نداره که، بنز با موتور جیلی بزودی.. : )

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          بری همینه که میگم از اونایی هست که فرق 9 و 90 رو نمیدونن
          اگه فرق 9 و 90 رو بفهمی از بنزبا موتور جیلی حرف نمیزنی
          اگه هم بزنه مگه چه ایرادی داره؟
          جیلیه ها شورولت که نیست

      3. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        دست وردار پسر، دایملر مزحکه خاص و عام شده، قیمته هر سهمش تو بورس جهانی 35% افت داشته از زمان ورود جیلی : )) فک کن!! مثلا ام وی ام خودمون بنز بیاره تو بازار با گارانتی مدیران خودرو : ))

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          این افت برا همه بوده
          ارزش دایملر خیلی بالا رفته بود و داشت به تویوتا می رسید پسر
          طبییه یکم افتش بیشتر باشه
          اما هنوز ارزش دایملر از فورد و جی ام رو هم بیشتره

      4. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        کی گفته ارزش بنز بالاتر از فورده؟!!
        ببین! بازم از اون حرفا زدی! بازم مجبورم بهت بگم یه سرچ ساده بزنی تو گوگل و ارزش هر کمپانی رو ببینی! جملات زیر رو سرچ کن تو گوگل:
        What is the net worth of ford company
        که با جواب 200 بیلیون (بیلیون همون میلیارد خودمونه) دلار مواجه میشی.
        حالا سرچ کن:
        What is the net worth of daimler company
        که با جواب 77 میلیارد یورو مواجه میشی، ینی حدود 100میلیارد دلار. ینی نصف فورد. ببین، خیلی خیییییلی اطلاعاتت ضعیفه، قبلنا بیشتر روت حساب میکردم. ببین، میدونم سخته قبول کردن واقعیت برای افراد متعصب، ولی وقتی تعصب رو کنار بذاری، پذیرفتن همچی راحت تر میشه. همیشه عم قبل از اینکه ادعای ذهنی ای کنی، قبلش یه سرچ ساده تو گوگل کن…

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          اینگار سرچ هم بلد نیستی دایملر 84 فورد 44
          لازم به سرچ هم نیست یه چیزایی واضحه
          Daimler: $84.3 billion.
          BMW: $71.1 billion. …
          Honda Motor Co. …
          General Motors Co. …
          Tesla: $48.1 billion. …
          Ford Motor Co. …
          Nissan: $41.4 billion. …
          Fiat Chrysler Automobiles N.V. (FCAU): $36.6 billion
          تابلو هست که اول و دوم هم تویوتاو فولکسن

      5. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        تت یادم نرفته، ارزش جی ام هم 140 بیلیون دلاره، به همون روش بالا سرچ کنی، میبینی.
        دیگه نیای از خودت فتوا بدیا! در ضمن، ارزش دایملر که کمپانی مادر مرسدس و اسمارت و… هست رو من گفتم، ارزش خود مرسدس که بخشی از دایملره، از اون رقم کمترم هست. از شانس بدت من مثل بقیه بچه های سایت، صرفا حرف نمیزنم، با دلیل و مدرک صحبت میکنم. هیچ جورم نمیشه چیزایی که گفتمو کتمان کنی. مگه اینکه بخوای خودتو گول بزنی.

        پاسخ
      6. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        هرچی بیشتر صحبت میکنیم، بیشتر حس میکنم سنت زیر 25 که هیچ، زیر 18 ساله. من دارم جمله ی انگلیسیه سرچ هم بهت میدم، حتی حاظر نیستی یبار واردش کنی؟
        نرود میخ آهنین در سنگ..
        باشه تو راست میگی، دایملر چینی از فورد کمپانی با ارزش تریه (والا یه حساب کتاب ساده در حد دبستانم کنی، میفهمی شرکتی که فقط تولید پیکاپ سری F توش سالی ۱میلیوووووون دستگاه میفروشه، سه برابر شرکتی که کل فروشش به این رقم نزدیکم نمیشه می ارزه)
        ولی عیب نداره، دایملر چینی از فورد با ارزش تره : )))) جوک سال : ))
        خدایی اون عددا رو از کجا اوردی

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          حالا سنت زیاد ولی چه فایده که به اندازه بچه 5 سال هم حساب کتاب بلد نیستی
          فورد 6 میلیون لگن میسازه ولی مرسدس 3 میلیون ماشین میسازه
          که هم قیمتش بیشتر و هم سودش
          در آمد کل دایملر 167 میلیار دلار و در آمد کل فرد 160 میلیارد دلار
          حالا با حاشیه سود خیلی بیشتر دایملر خیلی چیز ها واسه بچه 5 سال هم روشنه
          همون چیزی رو که خودت گفتی سرچ کن, اینگار اونو یکی بهت گفته
          آخه نتیجه سرچت رو نمیتونی بخونی
          حوصله بحث با بچه مخصوصا از نوع غیر منطقی و خیال باف رو ندارم
          دیگه جواب نمیدم خودت تو اینترنت بگرد ببین چه خبره

      7. Mad.z.Max
        سوابق: (404 دیدگاه) ,

        ,باورکن تعجب میکنم از این بحثی که ما داریم اصلا. اصلا تعجب میکنم از اینکه طرفدارای آلمانی، آمریکایی، ژاپنی… صرفا روی یسری اطلاعات غیر دقیق استناد میکنن و در مقابل اطلاعات جدید مقاومت میکنن. دوتا مورد میگم و دیگه به قول خودت پایان بحث، چون حرفای ما کمترین تاثیری رو ارزش هیچ شرکتی نداره..
        اول اینکه من دوست دارم اطلاعاتمو با بقیه درمیون بذارم، میتونی منو توی تلگرام با این آیدی پیدا کنی و تک تک مواردی که گفتم رو ثابت کنم:
        @Madzii
        دوم اینکه یه زحمت بکش فقط یه کلیک روی این لینک کن و فقط خط اول جدول رو که زیر عکس هاس بخون، ضرری نداره که..https://www.google.com/search?source=hp&ei=LmesXJvmHamHk74PmPq8wAU&q=what+is+the+net+worth+of+ford+company&oq=what+is+the+net+worth+of+ford+company&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.12…0.0..2995…0.0..0.0.0…….0.l_Uq0JV94K4

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1344 دیدگاه) ,

          دقیقا,حالا بجا فورد با دایملر هم سرچ کردم

          The Ford World Headquarters in Dearborn, Michigan, also known as the Glass House
          Revenue US$160.33 billion (2018)
          Operating income US$3.27 billion (2018)
          Net income US$3.67 billion (2018)
          Total assets US$256.54 billion (2018)
          **************************************************
          Daimler AG central headquarters in Daimler complex in Stuttgart
          Revenue €167.362 billion (2018)
          Operating income €10.595 billion (2018)
          Net income €7.582 billion (2018)
          Total assets €281.619 billion (2018)
          *********************************************
          daimler ag net income=ford net incomeX2.

  6. ایمان
    سوابق: (1573 دیدگاه) ,

    الآن دوباره کل کل ها و جدال های لفظی شروع میشه
    باید قبول کرد که این ماشین فراتر از حد تصور ظاهر شده
    و رکوردی که زده مورد قبول مجلات معتبر هم هست
    پس باید به این قلدر آمریکایی احترام گذاشت

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (1526 دیدگاه) ,

    با احترام !
    برگای خیلیا ریخته و‌دارن زیر همه چی‌ میزنن
    عیب نداره بابا ماکه عادت کردیم به حرفای بعضیا
    منکر همچی میشن
    دوج همیشه بی حاشیه بوده و بی ادعا
    الانم با ارامش و‌ با صبر زیاد کارشو‌ انجام میده و‌رکورداشو‌ثبت میکنه تو‌منابع معتبر

    پاسخ
  8. حامد قدسی
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    با احترام به نظر بقیه اما احمقانه ترین ماشین دنیاست!
    فقط تو مسیر مستقیم می تونه سریع بره با کلی تمهیدات مختلف و یه طوری فقط برای خودنمایی ساخته شده عین بوگاتی که فقط با اعداد و ارقام بازی می کنن.

    پاسخ
    1. امیر
      سوابق: (1526 دیدگاه) ,

      دوست عزیز
      شما یه تیتر برام بیار ک دوج گفته باشه دوج چلنجر دیمن برای پیست ساخته شده!!
      همه عالم میدونن ک دوج چلنجر یه درگستره و فقط تو‌خط مستقیم سریع هست و دقیقا این کارو‌کرده!
      ن تنها چلنجر بلکه چارجر هم هیچ‌ادعایی توی پیست نداره و‌فقط و‌فقط یه سدان خانوادگی برای لذت بردنه
      تنها محصول دوج برای پیست وایپره ک اونم بعد این همه سال هنوز خیلی از بزرگان(اسمی) حتی نزدیک به رکوردش نشدن
      برای تنوع میتونی یه سرچ بکنی و‌ببینی چه محصولاتی از چه کشورهایی و‌با چه قیمت هایی و‌با چه سطح تکنولوژی و ادعا هنوز نتونستن به رکوردش نزدیک بشن

      پاسخ
      1. حامد قدسی
        سوابق: (248 دیدگاه) ,

        خوب یکم مسخره نیست کلی پول خرج کرده ماشین طراحی کرده و می فروشه فقط و فقط برای اینکه رکورد 400 متر باهاش بزنن ملت؟ تازه کلی هم هزینه و آلودگی داره.
        منظورم فقط این ماشین خاص نیست کلا فلسفه ی وجودی این مدل ماشینا مشخص نیست صرفا یه خودنمایی برای درآمد زیاد هستن.
        در هر حال به نظرم شرکت معظم fca اگه اینطوری پیش بره و یه تکونی به خودش تو زمینه ی تکنولوژی های نو نده دوباره ورشکست میشه.

        پاسخ
        1. امیر
          سوابق: (1526 دیدگاه) ,

          خب عزیزمن از اول همینو‌بگو‌ چرا منکر تواناییش میشی
          سلیقس دیگه
          کلا سبک هات رود و درگسترا همینه دیگه
          اسب بخار و گشتاور عظیمو‌ به طور کاملا وحشیانه بزاری روی یه شاسی قوی و کل پیست ۴۰۰مترو شخم بزنی باهاش و لذت ببری از صدا و اتیش و دود لاستیک
          یکی دوس داره یکی نداره
          این سبک چندین ساله ک تو‌امریکا رواج داره و عشق خیلیا هست و دیمن سرامد همشونه
          بعدشم دیمن تو تاپ اسپید هم خودشو ثابت کرده دیگه
          غیر اینه؟

    2. Alireza
      سوابق: (253 دیدگاه) ,

      اگه میخواست روی پیست هم تمرکز کنه قیمتش خیلی میرفت بالاتر از هشتاد و پنج هزار تا
      ب نظر من ک با این قیمت خریدن سریع ترین ماشین درگ در حال حاضر، خیلی خرید خفنیه

      پاسخ
  9. Amirferrari
    سوابق: (352 دیدگاه) ,

    تو برنامه گرندتور هموند میخواست باهاش با کامارو تیونینگ هنسی جیمز می درگ کنه اندازه یه تریلی تجهیزات واسش آورده بود(لاستیکاش رو عوض کرد، فیلتر هواشو عوض کرد،بنزین مسابقه ای ریخت تو باکش، کامپیوترش رو عوض کرد،کنسولش رو تعویض کرد و صندلیش رو برداشت و رو هم رفته دو ساعت زمان برد تا بتونه باهاش یه درگ ساده برگزار کنه و آخرشم به سختی تونست کامارو جیمزمی رو شکست بده😂)خدایا بسه دیگه…خسته شدیم دیگه…😂😂😂

    پاسخ
    1. Sina
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      اولا کامارو خودش تیونینگ هنسی بود و اگه تیون نشده بود کیا آپتیما هم شکستش میداد.
      دوماً یه کامیون لوازم نبود.فقط یه جعبه بود که اندازه یک یخدون بود که با پرداخت یک دلار بهت میدنش.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.