دوجمک لارن

داج وایپر در مصاف با مک‌لارن

وایپر را باید یک هیولای واقعی آمریکایی به شمار آورد. هرچند به نظر می‌رسد مدتی طولانی در جمود باقی مانده و سرزندگی و زهر سابق را ندارد. آمارهای فروش در حال سقوط آن نیز بیش از آن‌که مربوط به رقبای ارزان‌تر و جهنمی نظیر برادران هلکت باشد، ناشی از درجا زدن خود وایپر است.

2014 SRT Viper
Dodge SRT Viper
2014 SRT Viper
Dodge SRT Viper
با این وجود، وایپر ذاتاً خودروی سریع و پر قدرتی است. موتور ۱۰ سیلندر ۸.۴ لیتری آن بدون کمک از هیچ‌گونه سیستم پرخوران نظیر توربو یا سوپرشارژر، ۶۴۰ اسب‌بخار نیرو و ۸۱۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بدین ترتیب شتاب صفر تا صد این خودرو در ۳.۵ ثانیه ثبت می‌گردد.

2015 McLaren 650S
۲۰۱۵ McLaren 650S
2015 McLaren 650S
۲۰۱۵ McLaren 650S
2015 McLaren 650S
۲۰۱۵ McLaren 650S
در سوی دیگر مک‌لارن ۶۵۰S با پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری با توربوی دوقلو قرار دارد که نیرویی ۶۵۰ اسبی و گشتاوری ۶۸۰ نیوتن‌متری خلق می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل ۳ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت است. طبیعی است که اعداد و ارقام به نفع مک‌لارن می‌باشند. هرچند گشتاور وایپر نیز بالاتر است و این خودرو نیز زمانی غول‌های سوپراسپرت را به مبارزه می‌طلبید.

Capture-650s-viper-gts-drag
در این ویدئو رقابت چندباره وایپر جی تی اس و مک‌لارن ۶۵۰S را در شتاب‌گیری خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. فردین بهادری نژاد

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    مکلارن = لایک
    وایپر = دیس لایک
    خودم 650s رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. آرمااااان

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      درسته،مکلارن دارای تکنولوژی بالاتری نسبت به وایپره،خودتون بهتر میدونین که چند سالیه تغییری توی موتور وایپر انجام نشده و هنوز همون ده سیلندر با حجم8400 سی سی هست،بعدم قیمت مکلارن تقریبا دوبرابر وایپر که این خودش که نقطه ی قوت برای وایپره

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Erfan

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    ای جونم مکلارن. چی میکنه این لامصب
    پرچم بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. Danial

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    من فکر نمیکردم وایپر انقدر ضعیف باشه (انقدر ینی مگه داریم مگه میشه…)
    .
    بیخود نبوده از همون اولم تو این بازی های کامپیوتری هیچ وقت نمیخریدمش همون بهتر تو واقعیتم نمیخرمش ن ک الان پول تو دست و بالمه برا اون میگم نمیخرما خخخخخخخخ :)

    (این یعنی مهندسی) تفاوت حجم در مقابل عملکرد بهتر…
    وایپر ذاتاً خودروی سریع و پر قدرتی است. موتور 10 سیلندر 8.4 لیتری آن بدون کمک از هیچ‌گونه سیستم پرخوران نظیر توربو یا سوپرشارژر، 640 اسب‌بخار نیرو و 813 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بدین ترتیب شتاب صفر تا صد این خودرو در 3.5 ثانیه ثبت می‌گردد. از سویی مک‌لارن 650S با پیشرانه 8 سیلندر 3.8 لیتری با توربوی دوقلو قرار دارد که نیرویی 650 اسبی و گشتاوری 680 نیوتن‌متری خلق می‌کند.شتاب صفر تا صد این مدل 3 ثانیه و بیشینه سرعت آن 333 کیلومتر بر ساعت است.

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دوست عزیز قبول دارم وایپر تکنولوژی قدیمی داره.چندین ساله ارتقای خاصی در بخش پیشرانه و بدنه و… نداشته اما ارزش وایپر تو پیست مشخص میشه.اصلا هم بعید نیست بتونه تو پیست 650S رو شکست بده.ضمن اینکه پیشرانه ی مکلارن توربوی دوقلو است و نسبت به تنفس طبیعی به مراتب شتاب بهتری رو در اختیار خودرو قرار میده.
      هرچند گفتم حیفه که داج و در واقع فیات کرایسلر دستی به سر و روی وایپر نکشه.
      650S هم خودرویی ستودنی است اما به شخصه طراحی خودروهای مکلارن رو نسبت به رقباش فاقد سرزندگی می بینم زیاد نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی خب نظر شخصیه و سلایق متفاوته.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Danial

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (466 ديدگاه)

        اما من فکر نکنم هندلینگ مکلارن کمتر از وایبر باشه من خودم طراحی های قدمی رو بیشتر میپسندم مثلاً هنوز بهترین ماشینی که تو عمرم دیدم و دوستش دارم mclaren slr 500 ,و mclaren slr 722 هست… طراحی سال 2004 رو بدوش میکشن :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
        انصافاً چشمای زیباش رو نگاه کن با اون بینی نوک تیز و جذابش ببینش …
        https://www.google.com/search?q=mclaren+slr+722&espv=2&biw=1360&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI8ef_idrSxwIVw1cUCh2f5ACc

        موافقم 0
        مخالفم 1
      2. Ali2240

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (513 ديدگاه)

        باربد جان فکر نکنم تو پیست وایپر اصلا حرفی برای گفتن داشته باشه چون بشدت عقب ماشین تمایل ب انحراف داره و درست نقطه مقابل کروت با اون هندلینگ عالیشه

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اتفاقا تو پیست وایپر کولاک میکنه چرا که ۸۴۰ نیوتون متر تنفس طبیعی بدون تاخیر در اختیار راننده است. فقط کافیه نگاهی به رکورد پیستهای مختلف بندازی…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      شما بهتره تو همون دنیای بازی های کامپیوتری بمونی و نظراتو واسه خودت نگه داری…
      باربد عزیز گفتن ک قیمتش ۲ برابر وایپر هست!
      ولی در اصل ۳ برابر هست چون مکی ۳۵۰ هزار دلار هست…۱
      بین ۶۵۰ و اسپشیال و هوراکان مکلارن سرتره و از اون طرف رقیبی واسه اونتادور و اف ۱۲ هست!!!
      وایپر رو بین امریکایی ها میپرستم!!!!
      تنها ماسل کارهای واقعی وایپر و چلنجر هستن!!!
      کروت و موستانگ اروپایی شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ali2240

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (513 ديدگاه)

        با این ادبی که از شما میبینم فکر کنم هنوز درگیر بازی های کامپیوتری هستی
        فرزندم من حدود ۱۵ سالی میشه که بازیو گذاشتم کنار

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. moeed

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شاید در اعداد و ارقام رقیب باشند ولی در عمل چیز دیگه است . البته قیمت هر دو خیلی متفاوته و مک چیزی حدود 2.5 برابر گرون تره (قیمت دبی) که شاید نقطه قوت دوج همین جا باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. وحید

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    فک کنم از نظر قیمت این 2 خودرو در یک سطح نیستن ، قیمت و تکنولوژی مک لارن بسیار بیشتر از وایپر است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. american and japan

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    نخرید تا ورشکسته شوند و این خودرو های 30 سال پیش با بد ترین کیفیت و بالاترین قیمت از بین برن.اگر ارزون کنند و کیفیت روهم خوب کنند و ما باز هم بخریم هیچ فایده ای نداره چرا که در اثر گذشت زمان دوباره قیمت ها رو میارن بالا و کیفیت رو کم میکنند وقتی که ببینند مردم دوباره دارن میخرن.و ما نه تنها ماشین ایرانی نمیخریم بلکه هیچ ماشینی نمیخریم مگر دسته دوم.

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و این خودرویی که به ظاهر تولید ملی هست ولی چینی رو ریشه کن کنیم.

    نمیخریم تا ورشکسته شوند و تعرفه واردات گمرکی که به خاطر این دو خودرو ساز گذاشتند تا رقیبی نداشته باشند و خودرو های خودشون رو به فروش برسونند برداشته بشه تا قیمت خودرو های وارداتی هم کاهش پیدا کنه و به نرخ آزاد فروش برن

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و واردات خودرو با حجم موتور بالای 2500 سی سی آزاد بشه چرا که حق ماست که سوار بشیم چون که همه ی دنیا سوار میشن

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و این آلودگی هوا و مصرف بنزین که نتیجه ی آلایندگی و مصرف بالای خودرو های این دو خودرو ساز هست ریشه کن بشه

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند چرا که اعرابی که ما هیچی از اونا کمتر نداریم باید مرکب هایی ملیاردی سوار شن و ما گاری

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و بتونیم انتقاممون رو برای اقوام و خویشان و اشنایان و اطرافیان و هموطنان و… که در اثر نداشتن ایمنی این ماشین ها جون خودشون رو در اثر تصادفات از دست دادن رو بگیریم.

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و آینده ی خانواده و فرزندانمون رو از این ذلت و خفقان نجات بدیم تا اونا هم گیر این دو خودرو ساز نیوفتند

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و بتونیم وقت و هزینه ای که بابت تعمیر ماشین صفرمون که هنوز چیزی کار نکرده خراب شده رو جبران کنیم

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و ماشین های 30 سال پیش تولیدشون متوقف بشه و یه توریست میاد ایران خنده اش نگیره بابت این ماشین ها و آبروی کشورمون نره

    ما نمیخریم تا ورشکسته بشن تا به ملت وطن آینده ی فرزندان و خودمون خیانت نکرده باشیم

    ما نمیخریم تا ورشکسته شوند و نمیخریم و نمیخریم و نمیخریم به هزاران دلیل دیگر
    ملت کپی کنید تا همه بدونند هیچکس نمیخره و کلاهی سرشون نرفته.توی تمام شبکه های اجتماعی خواهشا پخش کنید.این کمپین خاصی نیست.این ملت 70 میلیونی هست که از دستشون به تنگ اومده.
    پدال میدونم ربطی نداره ولی خواهشا پیامم رو منتشر کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzam

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خستمون کردی.
      بسه دیگه

      یکم تناسب و حد و اندازه هم بد نیست والا.
      پدال جان شما هم رسیدگی کن لطفا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. american and japan

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (96 ديدگاه)

        برادر من باید خبر رسانی بشه یا نه؟یکی نمیفهمه میره میخره باید بهش اطلاع بدیم حقش نیست؟حد و اندازه داره اعتراض؟خسته شدیم.باید به گوش یکی برسونیم اعتراضمون رو.من زیر دو تا پست بزارم خیلی تعدادی که این نظرمو میبینن فرق داره با اینکه زیر چند تا پست نظرمو بزارم.بعدش هم مسءولین پدال بهتر میفهمن یا شما؟شما میتونی نخونی اجبارت نکردن که هر دفعه بخونیش زر پستا که.میتونی از روش بگذری.حالا بیا و خوبی کن برای ملت

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. mohsen

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      بس کنید بابا صبح یکیو دیدم وانت پژو خریده بود اینجا المان نیس که فرهنگ یه ملت خیلی طول میکشه عوض شه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. سامان از تبریز

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    داج تو تغویض دنده هاش خیلی مکث داشت و همین باعث افت سرعت میشد ولی لامصب مکلارن انگار فقط تو 1 دنده کل مسیر رو طی کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امید

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (409 ديدگاه)

    اکثر مواقع قدرت و گشتاور همه چیز نیس
    وزن
    گیربکس
    حرفه ای بودن راننده
    همه ی ماشینای آمریکایی بغیر از اونایی که تا دندون تقویت شدن تو این جور مواقع کم میارن
    یعنی ماشینای استوک شون در مقایسه با اروپایی ها کم میارن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      امید جان واقعاً چنین چیزی نیست.این نظر شخصی شماس ولی اخبار صنعت خودرو چیز دیگه ای میگه.این قدر مثال برای نقض حرف شما میشه آورد که فقط چند موردش رو میگم.
      Corvette Stingray و Corvette Z06 و Camaro Z28 و Camaro ZL1 و Mustang Shelby GT500 و Dodge challenger Hellcat و Cadillac CTS V و Cadillac ATS V و…
      برخی از این ها از لحاظ هندلینگ برخی از نظر شتاب و بعضی از نظر بیشینه ی سرعت برتر از اروپایی ها بودن.
      حالا بنده در تعجبم که شما چطور همه ی ماشینای استوک آمریکایی رو این طوری معرفی میکنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        خدایی کدوم یکی از اینا که گفتی میتونه با 911 TURBO s درگیربشه؟
        یا اصلا نسخه دنده ای کامارو یعنی Z28 میتونه با 911 Carrera رقابت کنه؟…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۹ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          اتفاقاً همین Z28 که شما میگی دقیقاً 911 Turbu S رو تو پیست شکست داد.خخخخ خودت حرف خودتو نقض میکنی هم ویدئوش و هم متنش تو موتور ترند هست.!ملت بر ضد خودشون حرف میزنن جالبه :D
          نسخه دنده ای کامارو؟وقتی اطلاع نداری لازم نیست نظرتو ابراز کنی.
          Z28 نسخه ی اتومات نداره فقط دنده دستی 6 سرعته داره!(خجالت آوره)
          Corvette Z06 که دیگه از Z28 هم بهتر عمل میکنه نمیتونه 911 رو شکست بده؟نه واقعاً نمیتونه؟؟؟؟؟ای خدا

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mohsen

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        شما عقل کل شما شوماخر اصلا فک کنم بی بی سی جرمی رو اخراج کرد شمارو جاش بزاره من نگفتم نسخه دنده ای Z28 گفتم نسخه دنده ای کامارو که میشه Z28 راستی یه ماشین دنده دستی با اتومات چه جوری مقایسه میشه؟ یا 911 turbo sدندش دسته من نمیدونستم؟ من مقایسه Z28 با 911 carrera رو دیده بودم که منطقه هر دوشون دنده دستی واسه پیست بیشتر تمرکر دارن در ضمن لطف کنید کنید لینکی رو که Turbo s با Z28 مقایسه شده و شکست خوردرو بدید Z06 نمیتونه از پس 911 turbo s بر بیاد اگه این مقایسه شده لینکش؟ z28 حتی از M4 شکست خورد تو درگ
        http://www.aparat.com/v/AhkLd/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87_%D8%AF%D8%B1%DA%AF_%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7_2014

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          شما میگی نسخه ی دنده ای کامارو یعنی Z28 در حالی که به غیر از Z28 کامارو ZL1 و SS هم نسخه ی دنده ای دارن.این حرفت اشتباهه شما نتیجه گرفتی که نسخه ی دنده ای کامارو یعنی Z28.
          بعدشم کجای دنیا اگر دنده دستی با دنده اتومات مقایسه بشه مقایسه ی منطقی نبوده؟
          یعنی دنده ی دستی همیشه بهتره از اتومات؟یا بالعکس؟عزیز برادر همیشه این طور نیست که دستی یا اتومات برتری بر هم داشته باشن.
          اینم لینک

          http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1403_chevrolet_camaro_z28_porsche_911_turbo_s_nissan_gt_r_comparison/viewall.html

          منبع موتور ترند دیگه چی از این بهتر؟
          در ضمن درسته M4 تو درگ Z28 رو میبره چون خودم فیلمش رو تو موتور ترند دیدم در بخش درگ های جهانی سال.
          ولی تو پیست اصلاً فکر نمیکنم حرفی برای گفتن در مقابل Z28 داشته باشه.
          Z06 هم رکورد پیستش از Z28 بهتر بوده حتی از این نظر اگه اشتباه نکنم فقط 0.3 ثانیه کند تر از پورشه ی 918 بود(918!!!!!!!) بعد اون وقت نتونه از پس 911 بر بیاد خنده داره تازه با وجود اینکه از Z28 هم سریع تر بوده تو پیست.
          آقا دروغ میگم با دلیل برام توضیح بدید ممنون میشم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. mohsen

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      حتی اوناییکه تا دندون تقویت شدن بزار جلوی Aventador ببینم میخواد چیکار کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فریا

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (684 ديدگاه)

        خب ، علاقه ای به جواب دادن به چنین کامنت هایی ندارم ولی از اونجایی که 10 نفری دارین با باربدِ تنها کل کل می کنید باید عرض کنم که مشکل از خودروسازا نیست ! مشکل از طرفدارانی مثل شماست .
        شما اگه یه سرچی تو یوتوب بکنید متوجه میشید که فورد GT 2006 ستوک ، اونتادور 2012 رو پودر می کنه !
        هدف روشنگری است وگرنه بین سوپراسپرتای 400k دلاری بعد از آمریکایی ها ، اونتادور رو بیشتر از هر سوپرسپرتی قبول دارم !
        ;-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          فریا جان داداش گلم خوبی؟
          خدا وکیلی حرفاشون خنده دار نیست؟
          به ولله آدم دیوونه میشه با کامنتای این اشخاص!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فریا

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (684 ديدگاه)

          فدات باربد جان
          ول کن لازم نیست خودتو با این تیپ کامنتا خسته کنی ;) ♥

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. RETOLEX

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    همه اینا به کنار
    وایپر چه صدای خفنی داره (…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Mahdi Mercedes

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    آقا تو خودت دیدی که هر چقدر وایپر جلو بیفته مکلارن بهش می رسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mohsen

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    مقایسه سیستم عامل داس با ویندوز 10
    همه امریکاییا لگنن فقط بلدن بنزین مصرف کنن و رو کاغذ اعداد قلمبه اسب بخار بنویسن

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اتفاقاً به نظر جنابعالی احتیاج داشتن تا از لگن به سبد پیک نیک ارتقا پیدا کنن.
      به قرآن خود مکلارن جرات گفتن چنین چیزی رو نداره!
      واقعاً دیگه من حرفی ندارم!…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        فقط یه BMW 520i 2012 یه کامارو ZL1 رو بدون دسکاری و راننده حرفه ای کاری میکنه که تو شتاب میخوره تو راه با زور میگیره که با چشم دیدم انتظار داری بگم امریکایی خیلی با حاله اره واسه بعضی کارا که تو تگزاس میکنن بدک نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۹ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          ب ام و 520ì تازه M5 هم نه!!! کامارو ZL1 رو با شتاب 60-0 3.8 ثانیه ای میگیره!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جک نگو دیگه برادر من.
          کامارو ZL1 اسطوره ی هندلینگه طوری که بسیاری از خودروها رو نظیر 458 و مورسیه لاگو رو شکست داده تو پیست بعد یه ب ام و 520ì آخه چی کار میخواد بکنه؟؟؟؟؟؟؟
          من نمیگم بگو آمریکایی ها باحالن فقط حرف سر تا پا آکنده از کذبیات نزن.حرفات دقیقاً عکس اخبار صنعت خودرو است.آخه چه قدر یه نفر متعصب میتونه باشه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mohsen

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        در ضمن مودب باشید من 520 رو با zl 1 تو تبریز اونم با امکانات حداقل و بدون راننده حرفه ای دیدم دیدم که mustang gt &ss & rs رو له کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          تعجب میکنم و کنجکاوم بدونم افرادی که با حرف شما موافقن چه دلیلی برای اثبات حرفشون دارن.شما تو این لینک های Car and driver شتاب ZL1 و ب ام و سری 5 رو مقایسه کن.
          http://m.caranddriver.com/chevrolet/camaro-zl1

          http://m.caranddriver.com/bmw/5-series

          این مجله هم که تو صحت و اعتبار مطالبش شکی نیست.
          یعنی شتاب هارو شما مقایسه کن.اون سری 5 که شما دیدی صد در صد تیون شده بوده یا اینکه ZL1 تقلبی بوده!خخخخ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فریا

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (684 ديدگاه)

          تازه باربد اونی که تو لینکشو گذاشتی 535 دیزله ؛ یعنی گشتاورش 3 برابر 520 هست :D
          ایشون جنس خوب گیرشون نیومده واس همین عوارضش خودنمایی میکنه !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ali2240

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (513 ديدگاه)

      منم زیاد آمریکایی باز نیستم اما اینجا یه کروت z06 میتونس نتیجه بازی رو جابجا کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Carbonado Aventador

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بر اونی که چشم دیدن ماسل کارهارو نداره لعنت…
      فلسفه امریکایی با اروپایی فرق داره!!!!
      ادم به یه وانت امریکایی هم میتونه یه دیریفت خفن بکشه درحالی که با لامبورگینی یا فراری یا مکی نمیشه از این کارا کرد!!!!
      بیشترین ماشین هایی که تیون میشن امریکایی هستن درحالی که دست کاری کردن لامبو و فراری خیلی سخت هست!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        چون با حساب کتابو مهندسیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          اقا محسن همین امریکایی ها یه ماشین داشتن فورد gt تو مسابقات لمانز اگه بدونی چیه یه زمانی یکه تازی میکردو هیچکی نزدیکشم نبود!!!!!
          ببین برات مثال زدم یهو نیا بگو این بده اون بده یه مثال درست درمون بزن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. HELL CAT

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    آدم ماشین میخره باهاش حال کنه نمیخواد که همش درگ بزنه وایپر که هیچی کلا ماشین های آمریکایی برای درگ مزخرفن ولی من علاقه شدیدی به ماسل کار دارم اصلا یه چیزی دارن که بقیه ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Nissan...Japan

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (45 ديدگاه)

    جای جی تی ار خالیه مخصوصا نسخه الفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. AHMADREZA

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    مکلارن بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Archi KHAN

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    انتخاب وایپر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیدبرتر

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    من که از وایپر خوشم میاد.
    طراحیش خیلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. HELL CAT

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    از طراحی داخلی مک لارن کنسول وسط صفحه کیلومتر و مخصوصا اون آلکانترا که به جای روکش چرمی استفاده شده خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. DODGE

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (279 ديدگاه)

    سر سختانه منتظر معرفی وایپری هستم که مثل نسخه هلکت چلنجر اعجوبه باشه…
    میخوام بعدش ببینم اقایون بازم بعضی ماشینا رو به رخ وایپر میکشن یانه!!
    همین کوروتی هم که شما ها دلتونو بهش خوش کردین به هلکت تو درگ میباز.
    بعدم مقایسه ی کاربران محترم راجع به این 2 تا کاملا غیر منطقیه،اگه از مقایسه ی قیمت و سایر موارد در این درگ چشم پوشی کنیم یکی مهمترین برگ برندهای مکلارن لانچ کنترلشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      در مورد چلنجر هلکت و کوروت ، واقعیت چیز دیگه ایست . طراحی هلکت به لحاظ زیبایی خیلی از کوروت بالاتره (شخصاً نظره منه و مثل اینکه شما هم موافقید)
      ولی !
      اگه منظور شما کوروت Z06 هست که هلکت حرفی برای گفت در برابرش نداره .
      اما تا 120mph پا به پای کوروت C7 Base میاد و بعدا با اختلاف کوروت رو پشت سر میذاره . البته در رولینگ ستارت 5-60 مایل حریف کوروت نمیشه .
      دل عمده هم وزن هلکــت هست .
      در کل Hellcat باید با ZL1 جدید مقایسه بشه ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ناشناس

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر گلی یه بویی داره
    بعضی چیزا در قالب عدد و رقم نمی گنجه ! درسته مک لارن به لحاظ مهندسی از هر لحاظ بهتره و توی فیلم هم کاملا دیدیم چه طور وایپر رو پشت سر گذاشت ولی فاقد عنصر مهمی هست که روح نام داره ! انگار سوار یه ربات هوشمند و پیشرفته شده باشی ! چیزی که جرمی مجری تاپ گیر هم بهش اشاره داشت !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      الان دوج روح داره؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. رضا

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    این مقایسه کلا ایراد داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. شروین

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    یه زمانی یه نفر تو این سایت نمیدونم مهندس فرهاد بود یا همین محسن که شاید همون باشه اسمش رو عوض کرده یا کی دقیق یادم نیست، میگفت یه ماشین امریکایی دیدم افتاد تو چاله چراغش در اومد!!! چیزی که ما از ایران خودرو هم ندیدیم!! الانم وقتی این چیزا رو میخونم فقط یه پوزخند و رد میشم. بذار فکر کنن وایپر و امریکاییا بد. باشه شما خوب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ARASH//LANCER//EVO//1987

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    وایپر موجودیست از اعماق جهنم که رحم ندارد خویش وحشی گویی پشت رول سوار ندارد اما مک لارن دو سره قو که حس لطافت و مهربانی میدهد تا دیوانگی شاید بهتر از دوج باشد اما من ترجیح میدهم خودرویی با لوگوی دوج سوار شوم …….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. بنده خدا

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.دوستان دقت داشته باشن مک لارن یکی از سبکترین سوپر خودرو هاست.وزنش تقریبا 1.2میشه تا 1.3.خوب دقت کنین.مثل این میمونه موتور tu5رو روی پراید هاچ بک قرار بدین.شتاب و سرعت بسیار بالا.ولی ایسایی در سرعتهای بالا پایین.بوگاتی ویرون با شتاب 2.4ثانیه ولی بالای 2تن وزنشه.اگه واسه وایپر هم دو تا توربو شارژر بزارن همه این سوپر اسپرتا رقیب سرسخت تری پیدا میکنن.ولی حرف آخر یه چیزه……………………………………………………………………………………………………………………………………….nissan gtr

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. نوید جهرمی

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    درسته مک لارن وایپر رو شکست داد . اما صدای اگزوز وایپر خیلی عالی بود درحالی ک مک لارن صدایی نداشت.
    اما من از کوروت استینگری بیشتر از وایپر خوشم میاد. مخصوصاً Z06 و Z07

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. behdad

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اختلاف قیمت ارزش اختلافه شتابو نداشت
    viper همیشه سالاره اصالت داره با یه قیمت منطقی :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. اول انگلیس بعد المان

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    شتاب اولیه-شتاب ثانویه-نیروی روبه پایین-هندلینگ-سیستم تعلیق -فرمان پذیری-ترمز پذیری-قدرت موتور-چسبندگی-صدی اگزور-نرمی-امکانات-کیفیت ساخت مکلارن یگ سروگردن بالا تره فکر کنم این مقایسه برای بی ارزش کردن دوج وایپر بود

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا