دوج

مخوف مثل داج چارجر SRT هلکت اوکتان ادیشن

می‌گویند نمی‌شود به سگ پیر ترفندهای جدید را یاد داد اما تنها یک‌لحظه را صرف نگاه کردن به چارجر بکنید! هفتمین نسل این خودرو از سال ۲۰۱۱ تاکنون در حال تولید بوده و داج به همه‌ی ما راه‌های به‌روز ماندن این سدان را نشان داده است. نمونه‌های اخیر این خودرو از پکیج ساتین مشکی و همچنین آپشن های نواری جدید بدنه سود برده‌اند و نسخه‌ی پهن‌پیکر آن هم به زودی از راه می‌رسد.


اما به تازگی نسخه‌ی پرچم‌دار SRT هلکت این خودرو به تعداد محدود در نسخه‌ی سفارشی اوکتان ادیشن معرفی شده است. این خودرو اساساً از پکیج ظاهری سفارشی با بهای ۱۴۹۶ دلار سود برده و این مبلغ به قیمت ۶۷۲۴۵ دلاری سدان قلدر داج اضافه می‌شود.


به لطف بدنه‌ای مشکی‌رنگ و سایر عناصر تیره بکار رفته در خودرو شاهد نمایی مخوف و ترسناک خواهید بود. مدل اوکتان ادیشن را می‌توان به رنگ سفید بدنه هم سفارش داد اما نوار مرکزی مشکی‌رنگ به همراه عناصر قرمزرنگ اوکتان در کناره‌ها بکار خواهند رفت.

اگر این تغییرات برای رفتن به نزدیک‌ترین نمایندگی داج کافی نیستند باید بدانید این مدل تولید محدود دارای نشان‌های مشکی و ظاهر تیره جلوپنجره و اسپویلر نیز می‌باشد. داج همچنین از رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده‌ی چلنجر R/T اسکات پک ۱۳۲۰ و ترمزهای برمبو با ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب استفاده کرده است.

برای اولین بار در این خودرو از صندلی‌های پرفورمنس با لوگوی SRT هلکت، عناصر متفاوت و دوخت‌های قرمزرنگ سود برده شده است. همچنین دوخت‌های قرمزرنگ بیشتری در کابین و کمربندهای ایمنی وجود دارد تا تأثیر بصری این خودرو بیشتر شود. تکمیل‌کننده‌ی تغییرات هم عناصر مشکی براق و تیره‌رنگ برای نشان SRT هلکت روی پشت آمپرها می‌باشد.


با آغاز فصل پاییز در سال جاری می‌توان این خودرو را سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    مَخوف اما قدیمی .
    نیاز شدید به ارائه نسل جدید داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      ماشینای داج بی نظیر هستن.کاش که نسل جدیداشون بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Shahrukh

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (51 ديدگاه)

    داداشش چلنجر، با عشق تر و گنده لات تره
    این جاهل کوچه خلوته،اون جاهل کل محل??
    این به درد تحصیل کرده های امریکایی میخوره که هرصبح،با کت شلوار و کیف دستی برن سرکار?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا