دوج

درگ جذاب داج دیمن و SRT هلکت Redeye

آیا راه بهتری برای آغاز یک روز کاری با تماشای درگ هیولاهای آمریکایی وجود دارد؟! غول‌های ساخت داج و جیپ نظر همه را به خود جلب می‌کنند اما از آنجایی که همه‌ی ما نمی‌توانیم عضلانی‌های مدرن با قدرت بالاتر از ۷۰۰ اسب بخار را در مسابقات درگ برانیم بنابراین مجبوریم به شدت پیگیر این ویدئوها باشیم.


همیشه تماشای مسابقات مربوط به داج دیمن جذابیت‌های خاص خودش را داشته اما این کلیپ واقعاً خاص است زیرا در طرف دیگر رینگ‌ها چلنجر Redeye جدید قرار دارد. ما دیمن های زیادی را در مسابقات ۴۰۰ متر دیده‌ایم اما این اولین باری است که Redeye پای به میدان می‌گذارد. با قدرت ۷۹۷ اسب بخاری، این خودرو تقریباً به اندازه‌ی دیمن قوی بوده و البته از بازنگری کامپیوتری و سوخت مسابقه‌ای استفاده نمی‌کند. همچنین نیازی به تنظیمات سیستم تعلیق دیمن که باعث شلیک موشک وار آن می‌شود نیست.


با تمامی این تفاسیر، Redeye اصلاً کند نیست. این خودرو تنها در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۸ ثانیه طی می‌کند. این خودرو بسیار سریع است اما خب در برابر دیمن شانسی نخواهد داشت؛ اما پس از انتشار ویدئوهایی از دیمن فهمیدیم که برخی از دیمن ها مسافت ۴۰۰ متر را در حدود ۱۰ ثانیه طی می‌کنند؛ به عبارت دیگر شاید دیمن در این مسابقه به دردسر بیفتد.


اما پیش از اینکه وارد مسابقه شویم باید به این نکته اشاره کنیم که جیپ گرند چروکی تراک هاوک نیز وارد میدان شده است. ما نمی‌دانیم که آیا این خودرو تغییراتی داشته یا نه اما طی مسافت ۴۰۰ متر در حدود ۱۱ ثانیه باعث می‌شود یک ویدئوی جالب را شاهد باشیم. همچنین Redeye بنفش رکورد ۱۰.۴۴ ثانیه را هم ثبت کرده که بسیار بهتر از اعداد اعلامی سازنده می‌باشد.

در واقع نبرد نهایی بین دیمن و Redeye بسیار حیاتی و هیجان‌انگیز است. تنها نکته‌ای که لو می‌دهیم این است که راننده‌ی Redeye کمی سریع‌تر حرکت کرده و چراغ‌قرمز می‌گیرد بنابراین دیمن به‌صورت خودکار برنده می‌شود؛ اما خب با دیدن فاصله‌ی بسیار کم این دو خودرو قطعاً سورپرایز خواهید شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. احسان

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    داج همیشه داج خواهد بود…
    در این اصل شک نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      ردای وارد میشود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ali

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
        سوابق: (1203 ديدگاه)

        جِدای وارد میشود
        Star wars

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    بعید میدونم عشق خودرویی باشه که دوست نداشته باشه واسه ۱ روز هم که شده با این هیولاها آدرنالین خونش رو بالا ببره
    چه گرد و خاکی داره ابتدای ویدیو
    چه فاصله نزدیکی دارن با هم در انتها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Jdm

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (121 ديدگاه)

    گرند چروکی 11.5
    رد آی 10.4
    خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hemi

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (715 ديدگاه)

    Mopar or no Car
    ردآی فوقالعاده س
    ۱۰.۴۴@۱۲۹

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا