دوج

فراخوان جالب یک دستگاه پیکاپ رم!

همه‌ی خودروسازان با فراخوان آشنا هستند اما خب فرا خواندن تنها یک دستگاه خودرو به نمایندگی خیلی اتفاق نمی‌افتد! البته این اتفاق برای یک دستگاه رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ رخ داده و مشکل این خودرو به پشت آمپرهایی مربوط می‌شود که احتمال از کار افتادنش وجود دارد.


فیات-کرایسلر مالک این خودرو را از جزئیات ماجرا آگاه خواهد کرد و نمایندگی این شرکت نیز پشت آمپر معیوب را بدون دریافت هزینه تعویض خواهد کرد. این فراخوان ۱۳ سپتامبر آغاز می‌شود هرچند نمی‌دانیم که چرا فراخوان تنها یک دستگاه خودرو باید تا آن زمان طول بکشد.


البته این روند شامل اطلاع‌رسانی چهار مرحله‌ی NHTSA است که شامل یک گزارش غیر شکایتی، جزئیات فراخوان، اطلاع‌رسانی به نمایندگی‌ها و ارائه‌ی دستورالعمل‌های لازم برای تعویض پشت آمپرها می‌باشد. ما نمی‌دانیم که آیا خودروسازان فرایند دقیق فراخوان‌ها را دنبال می‌کنند یا خیر اما حدس می‌زنیم این یک روند استاندارد باشد.

رم 1500 2019
اسناد اضافی منتشر شده نشان می‌دهد رم ۱۵۰۰ های مدل سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در آمریکا و مکزیک نیز تحت تأثیر این قضیه قرار دارند اما خب تنها یک دستگاه از آن‌ها فراخوان شده است. با کنکاش بیشتر می‌توان گفت دلیل از کار افتادن پشت آمپرها به نرم‌افزار معیوبی مربوط می‌شود که کل مجموعه را از کار می‌اندازد. اگرچه این فراخوان تنها برای یک پیکاپ انجام شه اما به نظر می‌رسد فیات-کرایسلر تمامی نمایندگی‌ها را از آن آگاه کرده تا در صورت وجود مشکل مشابه سریعاً اقدام به رفع آن نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. (ali (chevy nova

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    پشت امپر میخواد چیکار بابا؟؟؟؟؟
    فروش بالای رم اونقدر خوبه که اگه پشت امپرش هم خراب باشه مهم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    اصن نمیدونم چی بگم
    اولش ناراحت شدم از خوندن تیتر خبر
    بعدش ک کامل متوجه شدم ،حیرت زده شدم
    چقد اهمیت میدن به مشتری هاشون حتی اگه ظاهرسازی باشه و جنبه تبلیغاتی داشته باشه
    خیلی کارشون درسته
    دمشون گرم واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (226 ديدگاه)

    بخدا خریدار رو شرمنده کردند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      اتفاقا نکتش همینجاست ک فروشنده شرمنده میشه
      همیشه حق با مشتریست!!
      این قانون رو رعایت میکنن ک اتفاقا از مهمترین اصول موفقیت در کسب و‌کاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. هادی

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    شاید هم یه شو تبلیغاتی راه انداختن یکم خدمات پس از فروششون رو به رخ بکشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      به رخ کشیدنم داره
      لیست رضایتمندی برند ها این قضیه رو‌کاملا اثبات میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ارش

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    زیباترین پیکاپ حال حاضر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا