ارتقای وسیع رم 1500 مدل 2019 توسط موپار

اندکی پس از انتشار لیست بهبودهای موپار برای داج دورانگو، فیات-کرایسلر همین کار را برای نسل جدید رم 1500 نیز انجام داده است. البته این بار لیست ارتقاهای صورت گرفته بسیار وسیع‌تر هستند.


مشتریان با مشاهده رم جدید در نمایندگی‌ها خواهند توانست 200 قطعه جانبی را انتخاب کرده و پیکاپ رویایی خود را بسازند.


رمی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به برخی از قطعات شیک این کمپانی مجهز شده است.


برای مثال این خودرو دارای رینگ‌های 18 اینچی، لاستیک‌های 35 اینچی و بوردهای آلومینیومی مشکی می‌باشد. همچنین پوشش ویژه محفظه بار 1500 باعث می‌شود به سادگی بتوان یک جفت قایق کایاک را حمل کرد.


مشتریان رم 1500 همچنین شاهد برخی ویژگی‌های جدید در کابین خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به چرم خاص با دوخت‌های قرمز و لوگوی رم روی پشت‌سری‌ها و کف‌پوش‌ها اشاره کرد. از دیگر تغییرات کابین می‌توان نشان‌های رم و لوگوهای گوناگون موپار را نام برد.


موپار همچنین لیستی از قطعات برای بهبود پرفورمنس این پیکاپ جدید را نیز اعلام کرده است. از جمله مهم‌ترین قطعات اعلامی می‌توان به ورودی هوای سرد برای پیشرانه 8 سیلندر 5.7 لیتری هِمی، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و خروجی‌های اگزوز 5 اینچی اشاره کرد.


این کمپانی همچنین گفته که تمامی قطعات موپار دارای همان گارانتی ارائه شده برای کلیت خودرو هستند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. امید
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    یه جوانمرد میخوام منو بین۲۰۷ دستی و ساندرو دستی راهنمایی کنه؟مصرفشون یکی،قدرتشون یکی،پس چرا اکثرا میگن موتور و فنی ساندرو بهتره؟

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (293 دیدگاه) ,

      از نظر شتاب یکی هستن
      از نظر امکانات 207 بهتره و همچنین ظاهری( سلیقه هم دخیله )
      ولی از نظر هندلینگ و سواری نرم تر وزنه به سمت ساندرو هست
      از نظر فنی هم ساندرو با گیربکس jHQ مشکلی نداره
      جلو بندی و اطاق ساندرو هم به مراتب بهتره

      پاسخ
    2. M
      سوابق: (16 دیدگاه) ,

      شما جوانمردی کن ماشین صفر نخر.
      مجبور که نیستی یه دونه دست دو خوب بخر

      پاسخ
  2. amin
    سوابق: (717 دیدگاه) ,

    ورودی هوای سرد یعنی چی دوستان؟چه تفاوتی با ورودی هوای معمول داره؟
    البته میدونم که هوای سرد چگالتره و احتمالا قدرت بیشتری تولید میکنه

    پاسخ
    1. abbas us.c
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      هوای سرد باعث حداکثره پرفورمنس انجین میشه موتور نفسش بازتره گرم نمیکنه که البته میشه از کیت های کلد ایر اینتک،اینترکولر یا افترکولر و واتر متانول اینجکشن برای ورود هوای سرد استفاده کرد
      اون دوتا اخری برا تیونینگ موتور های تنفس مصنوعی توربو زیاد استفاده میشه استفاده از کلد ایر اینتک و اینترکولر با هم هم تاثیره بسازایی داره.سه تا هم میشه همزمان استفاده کرد

      پاسخ
  3. امید
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    ممنون حسین آقا.والله یاریس۲۰۰۸ گرفتم بدجور کلاه سرم رفت،گیربکسش یه مشکل داشت خیلی ضرر کردم

    پاسخ
    1. Hamid.Hellcat
      سوابق: (562 دیدگاه) ,

      خب اگه درستش کردی نگهش دار دیگه داداش تا آخر عمر برات کار میکنه. سگش شرف داره به این دوتا که اسم بردی.

      پاسخ
  4. Hamid.Hellcat
    سوابق: (562 دیدگاه) ,

    داشتن
    یه F150 رپتور
    یه رم 1500 موپار
    یه چلنجر هلکت
    کل خواسته های من از دنیا

    پاسخ
  5. aura
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    خوندن مشخصات انجینش هم لذت داره
    عالیه این پیکاپ

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x