داج

هنسی چلنجر SRT ردای با 1000 اسب بخارِ بی رحم!

با وجود پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژرداری که قدرت عظیم 797 اسب بخاری و گشتاور 957 نیوتون متری تولید می‌کند، داج چلنجر SRT ردای هیولایی به تمام معناست.

با این وجود هنسی تصمیم گرفته سطح قدرت و گشتاور ردای را با استفاده از پکیج HPE خود به سطح هایپرکارها برساند. در این خودرو یک سیستم سوپرشارژر 2.65 لیتری، قطعات داخلی ارتقا یافته، مبدل‌های کاتالیک بهتر و سوپاپ بای پس سوپرشارژر بکار رفته است.

این پکیج قدرت که برای ردای مدل 2019 و 2020 در دسترس بوده باعث افزایش قدرت به 1035 اسب بخار و گشتاور به 1285 نیوتون متر می‌شود. این آمار و ارقام زمانی ثبت می‌شوند که از سوخت مسابقه‌ای استفاده شود. البته موضوع احساس‌برانگیزتر اینکه تیونر تگزاسی می‌گوید این خودرو در چرخ ها قدرت فوق‌العاده 880 اسبی و گشتاور 1093 نیوتون متری دارد.

بدون وجود کیت هنسی، چلنجر SRT ردای استاندارد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای را ثبت کرده و حداکثر سرعت آن نیز به 326 کیلومتر در ساعت می‌رسد. گفته شده این خودرو در روز خوب خود مسافت 400 متر را در 10.8 ثانیه ثبت می‌کند.

ردای قیمت پایه 70245 دلاری داشته که 5 و 11 هزار دلار بیشتر از هلکت پهن‌پیکر و استاندارد می‌باشد. قیمت خانواده‌ی چلنجر هم از 28095 دلار شروع می‌شود.

فعلاً هنسی مشخصات پرفورمنس این خودرو و قیمتش را اعلام نکرده است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه

  1. Mf1

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (57 ديدگاه)

    هیولایی واقعا برا مسیر مستقیم ولی با اولین پیچ میشه لاکپشت

    1. Hamidreza

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (602 ديدگاه)

      به نظرم تنها ماسل کاریه که ماسل کار مونده
      اما متاسفانه موستانگ از ماسل کار بودنش یکم فاصله گرفت و اصلا مدل های جدیدش جذاب نیستند؛ شلبی فقط موستانگ رو زنده نگه داشته
      اون ازGT500 نسل قبل و gt350R وGt500 جدید که حرف ندارند عشقن عشق!
      ولی چلنجر یه وحشی دوست داشتنیه چارجر هم عالیه
      تو پیچ هم میتونه دریفت بزنه البته راننده حرفه ای میخواد
      درسته پیست محور نیست و مثل GT500 که تو پیست سریع تره نمیتونه پیست رو طی کنه و نباید هم تو پیست سریع باشه چون :”ماسل کار یه عشقه ؛ عشق 3 ثانیه زمان زود تر ثبت کردن تو پیست یا حتی درگ نیست”!!

      1. ممد ژانگولر

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (576 ديدگاه)

        باید خلاصه بگی اصالت ازش میباره
        با این باید بری شکار 😍

    2. .

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (108 ديدگاه)

      من خودمم امریکایی بازم ولی دوج همش به فکر قدرته یه بروز رسانی نمیده به ماشین هاش یه چیزی جدید بذاره یا حداقل کابین رو تریم چرم کنه تماما پلاستیکه موستانگ کامارو بروز ترن نسبت به چلنجر کم کم همه فهمیدن شتاب تو مسیر مستقیم بی فایده است تنها ماشینی که تو کلاس کوپه امریکایی میتونه رقابت کنه با اروپایی ها کوروتc8 و فورد جی تی هست

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2926 ديدگاه)

        آخه این ماشین اینقدر به دل میشینه که با کوچکترین به روز رسانی دنیایش عوض میشود و میشه کامارو یا موستانگ که هروز ظاهرشو دست کاری میکنند .

        کاری به قدرتش ندارم که همیشه قُلدُر بوده اما طراحیش فوقعلاده ساده و فوقعلاده دلنشینه ، چطوری اینطوری میشه که بدون هیچ کِشو قوسی در طراحی بدنه ، این چنان دلنشین باشه که هروز بیشتر از دیروز دوستش داشته باشیم .

    3. یانکی

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (963 ديدگاه)

      خداکنه هیچ وقت مسل جدید براش ارائه نکنن.این ترکیب سالهای سال باید بمونه هر چی به جلو میریم بیشتر قدر این عظمت رو میفهمیم.فقط یه بروز رسانی نمای داخل میخواد.

  2. بی طرف

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (73 ديدگاه)

    ابهت از سر و روش میباره!!!زیبای وحشی!

  3. Hadi

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (308 ديدگاه)

    یه بار توی اتوبان نطنز_کاشان مدل پایه رو روی تریلی دیدم
    خیلی مخوف بود
    این که جای خود داره…

  4. Khosrow

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1696 ديدگاه)

    به این میگید مخوف؟ از امریکایی ها بگم / وقتی کدیلاک XLR رو از نزدیک ببینید این کمیک نیست ..

    1. Hamidreza

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (602 ديدگاه)

      حاجی این اصلا با اون فرق داره

  5. محمد

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    موستانگ لایک
    چلنجر دیس لایک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن