رنو

اولین تجربه سواری با نسل جدید داچیا ساندرو 2021

همه خودروسازان در بازه‌های زمانی مشخصی اقدام به تعویض نسل محصولات خود می‌کنند اما این موضوع درباره داچیا یک تجارت خطرناک است. برند تحت تملک رنو شهرت خوبی به خاطر ساخته‌های ارزان‌قیمتش به دست آورده و خب مشتریان هم انتظار معجزه از داچیا را ندارند؛ بنابراین معرفی نسل جدید داچیا ساندرو هاچبک با تجهیزات و طراحی جدید باب میل همه خریداران این کلاس خواهد بود.

البته تغییرات رخ داده در ساندرو جدید وسیع بوده است. این خودرو هم‌اکنون از پلتفرم CMF-B گروه رنو-نیسان-میتسوبیشی استفاده می‌کند پلتفرمی که در نسل پنجم رنو کلیو نیز بکار رفته و کارشناسان را تحت تأثیر قرار داده است.

این تغییر ساختار می‌تواند باعث بالا رفتن سطح ساندرو جدید شود. پلتفرم یاد شده سبک‌تر و قوی‌تر از پلتفرم‌های قبلی ساندرو بوده است. این خودرو هم‌اکنون با تجهیزاتی همچون چراغ‌های جلوی LED در دسترس بوده و البته تمامی تریم های این خودرو با ۶ کیسه هوا در دسترس هستند. البته خود داچیا اعتراف کرده به دنبال کسب حداکثر ۵ ستاره ایمنی نبوده است.

موضوع مهم اینکه تمرکز روی قیمت و ارزش مناسب همچنان باقی مانده است. طراحی جدید ساندرو باعث تغییر زیاد در ابعاد نشده و بیشتر روی ایجاد فاصله مناسب روی چرخ های روبرویی و قوس‌های چرخ بزرگ‌تر تمرکز شده است. فضای بار نیز با اندکی افزایش به ۳۲۸ لیتر رسیده و ۴۲ میلی‌متر فضای پای بیشتری نیز برای سرنشینان بخش عقب کابین مهیا شده است.

نسل جدید ساندرو با ۴ پیشرانه در دسترس خواهد بود. مدل پایه از نوع SCe 65 است که به پیشرانه ۳ سیلندر تنفس طبیعی ۶۴ اسبی مجهز بوده و با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همراه می‌شود. احتمالاً بهترین گزینه در این خانواده مدل TCe 90 خواهد بود که از نوع ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی ۸۹ اسبی بوده و با گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT جدید همکاری می‌کند. گزینه بعدی نسخه دوگانه‌سوز TCe 100 بوده که همچنان از بنزین و گاز مایع استفاده می‌کند. مدل‌های ساندرو جدید ساده‌تر از همیشه بوده و تنها سه تریم در دسترس است. همچنین آپشن های این خودرو فقط به رنگ متالیک و لاستیک زاپاس محدود شده‌اند. مدل Access همچنان در معرض توجه بوده و به لطف قیمت ۷۹۹۵ پوندی عنوان ارزان‌ترین خودروی بازار بریتانیا را یدک می‌کشد. البته این خودرو کمتر از یک درصد فروش نسل پیشین ساندرو را تشکیل داده است.

به راحتی می‌توان میزان تجهیزات ساندرو را حدس زد. این خودرو دارای تجهیزاتی همچون شیشه‌های جلوی برقی، چراغ‌های جلوی LED، فرمان تنظیم شونده و نگهداری گوشی در داشبورد است و البته خبری از رادیو یا کولر در نسخه پایه نیست. این مدل فقط با پیشرانه SCe در دسترس است.

اما مدل Essential کمی مجهزتر بوده و از جمله تجهیزات آن می‌توان کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، قفل مرکزی، سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه، رادیو دیجیتال، بلوتوث و USB را نام برد. این خودرو همچنین دارای مدیا کنترل است که به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را روی داشبورد قرار داشته و از برنامه داچیا برای دسترسی به ویژگی‌های کلیدی همچون ناوبری گوگل استفاده کنید. قیمت این مدل از ۸۹۹۵ پوند شروع می‌شود.

در مدل کامفورت که در تست نیز حضور داشت شاهد مه شکن‌های جلو، ورود بدون کلید، شیشه‌های عقب برقی، برف‌پاک‌کن‌های خودکار، حسگرهای پارک عقب با دوربین دنده‌عقب، آینه‌بغل‌های برقی و همرنگ بدنه خواهید بود. این خودرو که قیمت ۱۱۴۹۵ پوندی دارد با نمایشگر ۸ اینچی، ۶ بلندگو، اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می‌شود.

حتی نسخه تمام فول کامفورت هم تجهیزات زیادی را نسبت به قیمت خود ارائه می‌کند و درعین‌حال ۶ هزار پوند ارزان‌تر از نسخه پایه فورد فیستا پنج درب می‌باشد.

اگرچه این خودرو بر پایه پلتفرم نسل جدید کلیو بنا شده اما نباید انتظار سواری کلیو را از ساندرو داشت. البته نباید تفاوت‌های این دو خودرو را زیاد دانست. پیشرانه TCe 90 خود را اثبات کرده و اگرچه قدرت آن با پیشرانه ۹۹ اسبی کلیو برابری نمی‌کند اما قدرت خوبی در دورهای پایین برای شتاب گیری دارد. فرمان خودرو سبک بوده اما دقت کافی را دارد. گیربکس ۶ سرعته نیز نقش خوبی در هماهنگی با پیشرانه بازی کرده و به خوبی آن را یاری می‌کند.

اگرچه معماری ساندرو جدید با کلیو مشترک بوده اما این خودرو بیشتر روی پایداری تمرکز داشته تا چابکی و این موضوع به خوبی دیده می‌شود. تکان های موجود در بدنه قابل حس بوده اما تنها در جاده‌هایی با پیچ های شدید متوجه آن خواهید شد. همچنین در صورت رانندگی سریع در چنین مسیرهایی کم فرمانی ساندرو خودش را سریعا نشان خواهد داد.

بزرگ‌ترین تفاوت ساندرو و کلیو به آرامش و رفاه کابین مربوط می‌شود که اگرچه بنا به ادعای داچیا بسیار بهتر از نسل پیشین ساندرو بوده اما آرامش کابین کلیو و فیستا بسیار بیشتر است. شما صدای توربوی پیشرانه را کاملاً خواهید شنید و صدای جاده و باد نیز در سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت به گوش می‌رسد. اگرچه این موضوع برای چنین خودرویی طبیعی است اما واضح‌ترین یادآور برای آن است که پول زیادی برای ساندرو نپرداخته‌اید.

کابین نسل پیشین ساندرو جای تعریف چندانی نداشت و اگرچه ما مدل فول را تست کردیم اما باید گفت ساندرو به‌طور هوشمندانه‌ای از متریال نرم در نقاط کلیدی استفاده کرده است. بخش پارچه‌ای خوبی نیز در میانه داشبورد وجود دارد و اگرچه رو دری‌ها از پلاستیک سخت ساخته شده‌اند اما استراحت گاه دست طراحی خوبی دارد.

طراحی کلی این بخش خوب بوده و نمایشگر ساده‌ای هم بین پشت آمپرها قرار گرفته است. سیستم اطلاعات سرگرمی هم یک فریم بزرگ داشته اما خوب نمایشگر کیفیت قابل قبولی دارد.

نمایشگر ساندرو در ارتفاع بالا نصب شده و بنابراین به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد اما جای شرمساری است که فقط سوکت USB بالایی باعث اتصال گوشی می‌شود چراکه شما مجبور هستید گوشی را در جایی قرار دهید که جلوی دید را می‌گیرد. اگر می‌توانستیم از سوکت پایینی استفاده کنیم بهتر بود چراکه در بخش پایین کنسول مرکزی قرار دارد.

نسل جدید ساندرو به خوبی بازار را می‌شناسد و نسبت به نسل پیشین به‌روز شده است. سواری این خودرو بهتر از هر زمان دیگری بوده و ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های مشابه خودروهای گران‌تر را ارائه می‌کند. این خودرو همچنان جزو ارزان‌ترین‌های بازار بوده و بنابراین هدف خود را گم نکرده است. تنها افرادی که به رتبه‌بندی ایمنی یورو انکاپ اهمیت زیادی می‌دهند این خودرو را انتخاب نخواهند کرد اما برای افراد دیگر، ساندرو جایگزینی عالی نسبت به سنگ محک‌های کلاس است.

مشخصات داچیا ساندرو TCe 90 کامفورت

  • قیمت: ۱۱۴۹۵ پوند
  • پیشرانه: ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی بنزینی
  • قدرت/گشتاور: ۸۹ اسب بخار/۱۶۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۶ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۱۱.۷ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۷۸ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali_x76

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    پایه ۸ هزار پوند
    پوند دقیق نمی‌دونم ولی اگه ۲۵ در نظر بگیریم می‌شه ۲۰۰ میلیون تومن.
    قیمت کارخانه‌ای سورن پلاس ۱۹۰ و بازار حدود ۲۶۰ .
    حالا خطاب به اون بزرگواری که گفت یاریس و فیستا لزوما بهتر از واریانت!!! های ۲۰۶ نیستن :«خودتی»

    موافقم 8
    مخالفم 0
  2. challenger

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    مسخره اس ولی برای این قیمت باز به نظرم مسخرس
    قبلی قشنگ تر بود ولی این امکاناتش بیشتره

    موافقم 1
    مخالفم 16
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      کاربر چلنجر

      با شما شدیداً مخالفم و اگر دوباره روزگاری بیاد که مونتاژش کنند ، حتماً خریدارش هستم و به نظر من بهترین خودروی داخل شهری به حساب میاد تا به امروز که من دیدم و تمام مِلاک‌های یه خودروی شهری مُعتدل را داره .
      هم فضاش خوبه
      هم موتور گیربکس کوپلی داره
      هم کم مصرف و کم استهلاکِ
      هم خدمات مناسبی داره
      ولی اگر قیمتش مناسب باشه و نه چنین وضعی که امروزه برای نمونه‌های قدیمیش در ایران شاهدش هستیم ، اما باز با همین وضعش هم شرف داره به ۲۰۷‌های بیکیفیت اما زیبا !

      من روزگاری هم نظر شما بودم و میگفتم چیه این ماشین ، اما زمانی که باهاش رانندگی کردم ، به کل نظرم عوض شد و تنها عیب این خودرو صدای بیش از حدی هست که به داخل وارد میشه که این هم راه حل داره و میشه از طریق عایق‌بندی و موم‌پاشی حلش کرد .

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. $ÃЪŦÏЛ$

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        نوید عصبانی نشو،نظر نظره دیگه….

        موافقم 6
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          من کجا عصبانی شدم !!!
          فقط جوابش را دادم !!!

          موافقم 3
          مخالفم 2
        2. $ÃЪŦÏЛ$

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          باشه داداش خیلی خوب ??

          موافقم 5
          مخالفم 0
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          اتفاقاً کاربر چلنجر ، یکی از بچه‌های خوب پدال هست و نظرشون قابل احترام .

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. $ÃЪŦÏЛ$

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          میدونم ایشون بامن درارتباطن و واقعاً جوون بسیار مودب و محترمی هستن…

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. فردینالد پورشه (me سابق)

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (314 ديدگاه)

        از منم تعریف کن پسر
        چرا فقط از چلنجر تعریف میکنی

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. challenger

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (178 ديدگاه)

          جناب ابتین و جناب نوید این از لطف شماست
          اتفاقا ما هم یه دونه ساندرو داریم از نظر موتور که حرف نداره ولی از لحاظ ظاهر نسل جدیدش گفتم زیاد چیز نیست میتونست خیلی بهتر باشه و واقعا ماشین خوبیه ولی طراحیش….

          جناب فردینالد شما هم خوب و محترمی (همه عشقن) واقعا و بدون هیچ تعارفی کل کار بران پدال (بروبچ) واقعا محترم خوب و نظر های مفیدی دارن و خیلی هم فهمیده و روشن فکر هستند واقعا بعضی از نظرات خیلی خیلی مفیده من به نوبه خودم از همه تشکر می کنم امید وارم این تعامل ها همیشه باشه و از بین نره

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. $ÃЪŦÏЛ$

          ۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          ??؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          شما که گل پسری ??

          موافقم 1
          مخالفم 0
  3. challenger

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    تو این بازار که پره از هزاران نوع و مدل خودرو کی پول میده این کی اینو میخره مگه بازار کشور های فقیر یا جهان دهمی

    البته شاید اینطور نباشه

    بگو اگه کسی نخرید بیاره ایران در صدم ثانیه همش فروش میره
    نه…….

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Hadi

      ۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      این نسلش از هر نظر بهتره…
      کاش حداقل بجا پراید اینو سوار میشدیم ?…

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. مازیار

      ۶ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ساندرو رده هفتم فروش توی اروپا رو داره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. challenger

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    نگران نباشید من کامنتای این مقاله رو پوشش میدم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  5. RezaRs

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    همینم نمیاد ایران دکتر نگران نباش با همین نسل قبل حال کن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. Moein

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (83 ديدگاه)

    همکاری این خودروساز با سایپا و ایران خودرو میتونه خیلی براش پول ساز باشه

    سایپا و ایران خودرو هم که یه آپشن بهتر میدن بهمون که در کسری از ثانیه بدون درد میمیری

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      Moein جان
      همیشه میگفتم چرا اینقدر خودروسازانمون گرون میفروشند و همیشه هم در حال ضرر هستند وقتی که یه حساب میکنیم قیمت قطعات و نیروی انسانی را و میبینیم بسیار ارزلنتر تمام میشه ولی خودروساز نِق میزنه !

      تا اینکه فهمیدم باید ریشه‌ای نگاه کرد و میبینیم که خودروسازان ما هزینه‌های جانبی وحشتناکی دارند که این بدبختی‌ها پیش میاد ، چون دولتی کنترل میشه و اگر خصوصی بود ، مطمئناً با چنگ و دندان برای رقابت و کم کردن هزینه‌ها تلاش میکردند اما میبینیم که چنین نیست و یه صفره‌ای پهن شده که تاوانش را مردم اسیر شده میدهند که محکوم به خریدند !

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. onkjohn

        ۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اشتباهه. اتفاقا تو ایران چون قطعه سازی خیلی خیلی ارزون تموم میشه شرکتهای قطعه سازی و تامین قطعه برا خدمات پس از فروش یه مونوپول دارن و سود تمام صنعت رو قبضه کردن. و اگه ببینین همین شرکتای قطعه سازی زیرمجموعه این دو اشغال سازن.
        قضیه خیلی سادس. شما وقتی میتونی ۲۰۰ درصد سود کنی چرا باید زحمت بدی به خودت و ۲۰ درصد سود کنی؟
        مهمترین هزینه برا تولید انرژی و دستمزده. هرکی غیر اینو گفت هیچی نمیدونه. اگه تمام قطعات این داچیا رو بفرستن ایران و ۱۰۰ درصد اینجا مونتاژ بشه قیمتش اندازه پراید در میاد. با قیمت پراید میتونن بدن دست مردم. اما اونوقت ۲۰ درصد سود میخورن. چون قطعاتو باید وارد کنن. شاید باور نکنی اما سودتو قطعات پس از فروش چندبرابر خود ماشینه.
        و چرا این کار رو نمیکنن؟ چون توان مدیریتیشو نداریم که تمام قطعات ساندرو رو ۱ ساله تو کشور تولید کنیم. ۲۰ سال طول میکشه. برا همین یا باید کشورایی که این توان رو دارن قطعه رو تولید کنن بفرستن و ما مونتاژ کنیم یا کلا بی خیال این چیزا و همچنان چیزی که میتونیم تو کشور تولید کنیم رو بسازیم. مثلا پراید یا پژو یا سمند. گرچه همینا قطعاتش ۱۰۰ درصد داخل کشور تولید نمیشه.
        با پراید و این مدلای وطنی ۲۰۰ درصد میشه سود کرد.
        جالبه بدونین کشوری مثل کنیا یا مراکش توان صنعتیش خیلی بالاتره. پژو مثلا تو مصر تولید میکنه میفرسته اروپا. سئات مثلا تو مراکش تولید میکنه میفرسته اروپا.
        کنیا بی ام و تولید میکنه تویوتا تولید میکنه میفرسته به بازارها. افریقای جنوبی بی ام و تولید میکنه بنز تولید میکنه و میفرسته.

        اگه ساندرو یا داستر به صورت ckd بیاد ۲۰ درصد سود دلاری داره. شما با منطق مسئولین انتخاب کن. قطعا ۲۰۰ درصدو انتخاب میکنی. حقوق شهروندی و رفاه رو هم برو از امریکا طلب کن.
        قضیه پروتون رو فکر کنم فراموش کردین یا سنتون قد نمیده. ارزونتر از پراید تموم میشد. اما قبول نکردن مسئولین مملکت . حرف من نیستا. حرف خود این مسئولین هست که سالها بعد افشا کردن. پروتون مالزی میگفت میخوایین مالیات و گمرک روش بکشین تا قیمت ماشین تو ایران بالا بره. اما ما گرون نمیدیم. اونموقعا ۴۰ درصد بود عوارض گمرکی فکر کنم. برا همین پروتون که بعضی مدلهاش هم وارد شد و همه هم پسندیدن، جمع کرد رفت. بعدم اون قضیه سمند پیش اومد. و پروتون پلتفرمهاش مال تویوتا هست. تقریبا به جز ارم و صندلی و کمپارتمانهای جلو و عقب و بدنه همه چیزش تویوتاست. اون موقع که پروتون اومد من بودم سوار شدم. چون میتسوبیشی گالانت داشتیم و صفر پدرم خریده بود وقتی پروتون سوار شدیم برا امتحان پدرم گفت اصلا بهش نمیخوره مالزیایی باشه. هنوز همون پروتونهایی که محدود وارد شده بود راه میرن. و قرار بود پروتون فقط تولید نکنه. بلکه حتی قطعه سازی راه بندازه و قطعاتو از اینجا ببرن مالزی. یه پروژه ی خیلی عظیمی بود. تا جایی که حتی تو مجلس این طرح رو وارد کرده بودن کدوم استانها و کدوم مناطق شامل بشن. اخرش به همون علت که گفتم زدن زیرش چون پروتون قبول نکرد گرون بفروشه.
        یا تو قضیه بم و زلزله بم قرار شد اونورا صنعتی بشه. حتی به المان گفتن برا بم میخواییم. المان به خاطر بم و کمک به احیای اقتصاد بهم یه وام به علاوه کمک هم داد تا قطعه سازی راه بندازن و حتی به المان صادر کنن. اما میگن پولا رو گرفتن تو تبریز و کرج کارخونه قطعه زدن و یه مدت هم صادر کردن.
        اینجا ایرانه. حتی المان حاظره خط تولید راه بندازه تا مثلا اشکودا اوکتاویا با قیمت سمند تولید بشه و به دست مردم برسه اما ما خودمون نمیخواییم. به قول ظریف انتخاب خودمونه.

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. فرشاد

          ۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1114 ديدگاه)

          حرف شما کاملا درسته
          گیر کسایی افتادیم ک اندازه سر سوزن شرف ندارن

          موافقم 4
          مخالفم 0
        2. mohsen. g

          ۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (180 ديدگاه)

          عجیبه… تو سایتی که کاربراش باید حرفه ای باشند و با سند و مدرک حرف بزنند یه داستان تعریف میشه و بقیه هم تایید میکنند… کسایی که تو این صنعت هستند و از نزدیک درگیر تولید اتومبیل تو این مملکتند با دیدن این کامنتها چه حرصی میخورند.

          موافقم 1
          مخالفم 2
  7. Ali

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    از ساندرو خوشم میاد
    با دوام و ارزون

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. Ramin

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    از ساندرو نفرت دارم….
    واقعا خجالت داره… بعد 6 سال هنوز سانروف نذاشتن… ( ولی خداراشکر دوربین دید عقب و چی پی اس گذاشتن )

    11 هزار پوند ( نسخه فول ) …. حدودا میشه 14هزار و 500 دلار….

    با این پول میشه یه دونه cs35 plus بخری ( نسخه فول )……

    یا برلیناس v3 …..

    ساندرویی که تو ایران هست که اصلا هیچی نگیم بهتره… مخصوصا استیپ وی با قیمت 465 میلیون ( 5 میلیون گرونتر از cs35 و فاقد حتی کروز کنترل و فرمون برقی !!!! )
    فرمون هیدرولیکه… عین تیبا…
    ( وقتی میگم استیپ وی بده ، دلیل دارم… فرمونش هیدرولیکه… وای به حال بقیه چیز هاش … تازه 2 تا ایربک داره … Cs35 بیشتر داره… 4 تا…. )

    خدا کنه این محصولش خوب باشه…
    وگرنه ارزشی نداره…..

    موافقم 0
    مخالفم 7
  9. مهدی

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    تعجب کردم
    جلو و داخلش باحال بود باورم نشد رنوعه
    اما پشتشو دیدم دیگه خیالم راحت شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ?Ali Hossein?

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    اینو بدی دست پارس خودرو اول میگه مانیتور و اینا رو ولش کن بعد ایربگ هاش هم هر چند تا هست 2تا میکنه تقریبا یه 30 اسب بخار از قدرتش کم میکنه بعد میفرستتش تو خط تولید.???

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Mehdi TuRbO

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1959 ديدگاه)

    چقدر خوب شده یه زمانی ده تومن از ۲۰۶ گرون تر بود اونجا قد یه پراید ماست براشون در حد اون خیلی خوبه واقعن چقدر ماشینای ارزونشون خوش ساخت و با کیفیت
    اگه مثل قبل بود با ۵۰ تومن میشد اینو خرید برای اونا در حد ۵۰ تومان اون موقع ماست و تو رنج قیمت خودش ساخت و امکاناتش خوبه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. علی

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خاک تو سرشون آخه رادیو و کولر نداره تازه شیشه عقبشم دستیه بد عیب ما ایرانی ها میکنن صد رحمت به تیبا ۲ خودمون

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. SS

      ۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (739 ديدگاه)

      فلسفه داچیا همین هست که خودرو ارزون و با کیفیت تولید کنه
      نظر شخصی من این هست که بهتره مدل پایه چنین ماشینی شیشه برقی نداشته باشه ولی از سرنشینانش در تصادف بهترین حفاظت رو بکنه. این رو در نظر بگیرین که نسل جدید ساندرو بر اساس جدیدترین پلتفرم رنو کلیو هست و قابل مقایسه با نسل های قبلی که از پلتفرم های قدیمی رنو استفاده میکردن نیست
      ضمن اینکه قیمت پایه این ماشین تقریبا 5 هزار پوند!! از هیوندای ای 10 ارزون تره و نسخه فول که همه امکانات رو داره هم تقریبا 1-2 هزار پوند از نسخه پایه ای 10 ارزونتر هست در حالی که از نظر سایز بندی در کلاس ای 20 قرار داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. زیزیگولو

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4887 ديدگاه)

    کسایی که دنبال ماشینی با مشخصات بالاتر از ساندرو هستن ولی به حال هوای ساندرو علاقه دارن داچیا لوگان MCV استپ وی میتونه یه گزینه عالی واسشون باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Omid622

    ۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (744 ديدگاه)

    به نظرم اگه راه داشت برای رنو میتونست موتور نیسان کیکس که ۱۶۰۰ سی سی و ۱۲۵ اسب بخار بود رو این ماشین میزاشت قطعا شتاب و هندلینک ماشین رو ارتقا میداد به نسبت این ۹۹ اسب بخار

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. ?Ali Hossein?

    ۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (494 ديدگاه)

    خیلی باحال نیست!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا