رنو

ثبت تصاویر رنو مگان فیس لیفت

همین چند روز پیش بود که ما تصاویر تست نسخه‌ی پرچم‌دار جدید رنو مگان را مشاهده کردیم. قرار است مگان RS تروفی R سریع‌ترین مگان تاریخ باشد؛ اما تصاویر جاسوسی جدید منتشر شده نشان می‌دهد مدل هاچبک و استاندارد این خودرو نیز در حال تجربه‌ی یک فیس لیفت می‌باشد.


اگر نگاهی دقیق‌تر به برخی از تصاویر داشته باشید قطعاً متوجه خروجی اگزوز عجیبی در زیر سپر عقب خواهید شد. این خروجی اگزوز به نظر می‌رسد به سیستم اگزوزی استاندارد متصل بوده اما یک خروجی دیگر هم در طرف مخالف سپر مشاهده می‌شود. همچنین در بخش جلو و زیر درب طرف شاگرد دسته‌ی جالب‌توجهی از حسگرها دیده می‌شود.


اگرچه این اگزوز غیرعادی می‌تواند چندین احتمال را به همراه داشته باشد اما معتقدیم رنو شاید در حال کار روی قوای محرکه‌ی هیبریدی برای هاچبک خود باشد. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما رقبایی همچون فورد و فولکس‌واگن قبلاً اعلام کرده‌اند مدل‌های الکتریکی شده از محصولات خود در این کلاس را تولید خواهند نمود و بنابراین دیدن مگان با قوای محرکه هیبریدی ملایم توجیه‌پذیر خواهد بود.


مگان فیس لیفت جدای از تغییرات زیر کاپوت خود دارای برخی به‌روزرسانی‌های ظاهری در جلوپنجره و سپر نیز خواهد بود. در نمای عقب نیز شاهد چراغ‌هایی با گرافیک جدید خواهیم بود.


با نگاهی تیزبینانه می‌توانیم پوشش استتاری روی داشبورد را نیز ببینیم که شاید نشان‌دهنده‌ی تغییرات بزرگ داخل کابین باشد. قطعاً می‌توانیم انتظار به‌روزرسانی سیستم اطلاعات سرگرمی را داشته باشیم.


با توجه به میزان پوشش‌های استتاری این خودرو، اگر رنو مگان فیس لیفت در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شود سورپرایز نخواهیم شد. البته معرفی آن در نمایشگاه ژنو احتمال بیشتری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. sunmartin

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    مشخصه که طراحی عالی داره مگان جدید باید دید قیمتش رقابتی هست با پژو رقیبش یا فورد ؟ چون پژو هم از بهترین انجین ها داره استفاده میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    هنوز نیومده فیس لیفت داد.یکم زود نبود.تازه معرفی شده که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    هنوز منظریم عیس لیفت نشدش ، بیاد ایران .

    راستی ، اونایی که ثبت نام کرده بودن ، چیکار کردن ، پولشونو پس گرفتن یا هنوز تو شوکَ هستن .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا