رنو

تصویر رنو Zoe 2020 لو رفت؟!

تصویری که طبق شنیده‌ها نشان دهنده‌ی طراحی رنو Zoe 2020 است در فضای مجازی منتشر شده و سروصدای زیادی به پا کرده است.


اگرچه به سختی می‌توان باور کرد این تصویر نشان دهنده‌ی Zoe نونوار شده واقعی باشد اما خب فعلاً قانع شده‌ایم چنین تصویری حقیقت دارد.

چند وقتی است که می‌دانیم رنو در حال آماده‌سازی نسل جدید این هاچبک تمام الکتریکی بوده و همین هفته‌ی پیش بود که تصاویر نسخه‌ی پیش‌تولیدی آن با پوشش استتاری سنگین منتشر شد. این تصاویر جاسوسی نشان می‌دادند که نسل جدید Zoe از نظر طراحی تفاوت زیادی با مدل فعلی نخواهد داشت.


همان‌گونه که انتظار می‌رفت اگرچه روح خودرو خیلی تغییر نکرده اما برخی اصلاحات باعث شده‌اند نمای جلوی این خودرو گیراتر شود. چراغ‌های جلوی جدید با همراه دیلایت های LED، بخش پایینی جدید جلوپنجره و ورودی‌های هوای متفاوت از جمله بهبودهای ظاهری این خودرو هستند. در کل می‌توان گفت نمای جلوی این خودرو هدفمندتر از قبل می‌باشد.

گفته شده علیرغم اصلاحات بصری کم، Zoe جدید برخی به‌روزرسانی‌های جدی را در زیر پوستش تجربه خواهد کرد. این خودرو از معماری الکتریکی رنو سود خواهد برد و شاید با مجموعه باتری‌ای به بزرگی ۵۰ کیلووات ساعت هم عرضه شود که برد حدود ۴۰۰ کیلومتری را به ارمغان می‌آورد. احتمالاً این خودرو به سیستم‌های نوینی همچون دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت هم مجهز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    کرولا شبیهه اینه یا این شبیهه کرولا ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      تنها شباهتش شاید رنگش باشه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (208 ديدگاه)

    از نمای تصویر اول چراغ با جلو پنجرش شبیه ماله رافور نسل قبل شده?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (114 ديدگاه)

    خیلی قشنگ شده. ماشین جمع و جور و دوستدار محیط زیست با قیمت مناسب. نه نیاز به تعویض روغن دارد و نه هزینه استهلاکی به راننده تحمیل می کند. با توجه به قد و قواره اش خیلی درخور خیابون های و کوچه های باریک تهرانه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    چراغش انگار مال Rav4 خیلی عجیبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا