رنو

معرفی نشان جدید داچیا برای کوچ به دوران مدرن

داچیا به‌عنوان زیربرند مقرون‌به‌صرفه گروه رنو، در حال طراحی نشان جدید و مدرن‌تر همراه با نمایش هویت تجاری تازه‌ای است که تمرکز آن بر ارائه موارد ضروری است.

در لوگوی جدید داچیا، حروف بزرگ با فونت عجیبی نوشته شده و دو حرف DC نیز به‌صورت متقارن و چسبیده به هم، آرم جدید آن را تشکیل می‌دهند. این لوگوی جدید در ژانویه ۲۰۲۱ برای نخستین بار روی جلوپنجره نورانی مدل کانسپت بیگستر ظاهر شد. درحالی‌که نام کامل خودرو با فونت جدید را می‌شد روی درب‌های خودرو دید.

این فونت‌های سفارشی با خطوط هندسی باوجود سادگی ظاهری، طرحی آینده‌نگرانه و مدرن و تقریباً علمی تخیلی دارند. تم سبز رنگ این فونت هم نشانه‌ای از نزدیکی این برند به طبیعت است که به‌ویژه برای مدلی مانند داستر پررنگ‌تر خواهد بود. رنگ‌های بعدی هم خاکی تیره، خاکی و ماسه‌ای در کنار نارنجی و سبز روشن خواهد بود.

داچیا می‌خواهد با لوگوی جدید خود، قدرت و ثبات را نشان دهد. با ماهیت ساده‌ای که این لوگو دارد، می‌گوید که کاملاً روی موارد ضروری و بنیادین متمرکز شده است بنابراین نمی‌توانیم آن را روی کلاه و تی‌شرت اسپرت تجسم کنیم زیرا یک مارک تجاری اسپرت به نظر نمی‌رسد.

فلسفه این خودروساز رومانیایی، بالاترین ارزش در برابر پول است. این را در محصولات فعلی آن چون ساندرو، لوگان و داستر و حتی سوپرمینی اسپرینگ می‌توان دید که مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی برقی جهان محسوب می‌شود.

از ژوئن امسال، تمام تبلیغات داچیا با نشان جدید آن انجام می‌شود در نیمه دوم سال مدل‌های تولیدی از این لوگو بهره خواهند برد. اولین مدل جدید هم با لوگوی جدید در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد که می‌تواند مدل تولیدی بیگستر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. پرهام رهام

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (223 ديدگاه)

    آفرین داچیا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خیلی کارشونو عالی انجام دادن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    “”فلسفه این خودروساز رومانیایی، بالاترین ارزش در برابر پول است”” عاسق این استراتژی هستم. خیلی عالیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      افسوس که یه زمانی همین جمله شعار ایران ناسیونال بود….

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. ehsan fa

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    خیلی خوبه صنعت رومانی نمونه ش تراکتور سازی تبریز که رومانی ساخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Reza

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    آفرین 👏👏👏

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    داچیا از یه برند داغچن با پیشرفت مداوم رسیده به یه برند خوب و باکیفیت توی کلاس خودش که هرچی بیشتر داره به شرکت های مطرح میرسه،دمشون گرم….
    ای کاش مدیرای بی کفایت ما هم یه حرکتی میزدن….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. mahan

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    افرین به داچیا همیشه اهسته و پیوسته پیشرفت کرده و درد و بلاش بخوره تو سر ایران خودرو و سایپا .همیشه معتقد بودم جای داچیا توی ایران خالیه و میتونه تو ایران خیلی پرفروش و محبوب باشه.برادر های ناتنیش تو ایران محبوبیت بالایی دارند.این کانسپت هم خیلی قشنگه اگه درست بشه خیلی خوبه و این لوگوش لوکس تر شده احتمالا لوگو جدید نویددهنده طراحی جدیدتر و لوکستره!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا