رنو

ساده‌سازی تریم‌های محصولات رنو

انتخاب خودروی مناسب در اکثر اوقات یک تصمیم استرس‌زاست؛ اما حتی زمانی که خودروی مدنظر را انتخاب می‌کنید باید یک پله فراتر رفته و اقدام به انتخاب ‌تریم موردنظر خود بکنید که این هم یک فرایند زمان‌بر دیگر است.


اما رنوی بریتانیا می‌خواهد این فرایند را آسان‌تر کند و به همین خاطر نسخه‌های ایزی لایف سه خودروی خود یعنی سنیک، گرند سنیک و کولئوس را معرفی کرده است. خودروهای کلیو، مگان و کپچر همچنان با همان ساختار تریم قبلی عرضه می‌شوند.


چارچوب کاری رنو ایزی لایف هم مشابه برند مینی اقدام به ساده‌تر کردن تریم های خود کرده و تنها نسخه‌های کلیدی را حفظ کرده است. مینی ون‌های سنیک و گرند سنیک هم‌اکنون تنها در سه تریم عرضه می‌شوند و تریم‌های کولئوس هم به دو نسخه کاهش یافته است.

مدل‌های سنیک (۵ و ۷ نفره) را می‌توان در تریم های پایه‌ی پلی، میانی آیکونیک و فول سیگنیچر خریداری کرد. کولئوس هم با تریم های آیکونیک و GT لاین در دسترس است. مشتریان هنوز هم می‌توانند گزینه‌های قوای محرکه‌ی گوناگون را انتخاب کنند اما حتی پیشرانه‌ها نیز تنها به یک نمونه بنزینی و یک نمونه دیزلی برای مدل‌های سنیک و گرند سنیک محدود شده است. کولئوس هم با پیشرانه دیزلی و در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک قابل انتخاب است.


هم‌اکنون قیمت سنیک از ۲۱۳۹۰ تا ۲۶۱۳۰ پوند متغیر است درحالی‌که قیمت گرند سنیک از ۲۳۱۹۰ پوند آغاز شده و به ۲۷۹۳۰ پوند می‌رسد. محدوده قیمتی کولئوس نیز از ۲۷۴۹۵ تا ۳۱۴۹۵ پوند می‌باشد. شایان ذکر است این خودروها نسبت به سال پیش چند صد پوندی ارزان‌تر شده‌اند بنابراین نه تنها خریداران با انتخاب‌های آسان‌تری روبرو هستند بلکه مبلغ کمتری هم برای خرید می‌پردازند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sina7

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (435 ديدگاه)

    و قابل توجه ما که کولیوس 3 برابر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا