داچیا پیشفروش نسل جدید ساندرو را در بریتانیا آغاز کرد. این خودرو همچنان ارزانترین محصول بازار بریتانیا بوده و قیمت پایه زیر ۸ هزار پوند (۱۰۷۰۰ دلار) دارد.
نسل جدید ساندرو با سه تریم Access، Essential و Comfort در دسترس بوده و این سه تریم به ترتیب ۷۹۹۵، ۸۹۹۵ و ۱۱۵۹۵ پوند قیمت دارند. رزرو این خودروها با سپرده ۹۹ دلاری شروع شده و افرادی که بهصورت آنلاین اقدام به پیشخرید ساندرو ۲۰۲۱ کنند سه سال سرویس رایگان را دریافت کرده و اول از همه پشت فرمان خودروی خود خواهند نشست.
از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به چراغهای جلوی LED خودکار به همراه دیلایت، رینگهای ۱۵ اینچی فولادی، ترمز اضطراری خودکار، شش کیسه هوا، محدود کننده سرعت، شیشههای جلوی برقی و جایگاه قرارگیری گوشی هوشمند اشاره کرد. در تریم Essential تجهیزاتی همچون رینگهای ۱۵ اینچی، سپرهای همرنگ بدنه، صندلی راننده با تنظیم در ارتفاع، ستون فرمان قابل تنظیم، سیستم تهویه مطبوع دستی، ریموت دربها، کروز کنترل، رادیو DAB، بلوتوث و USB اضافه میشود. نهایتاً نیز در مدل Comfort شاهد تجهیزاتی همچون رینگهای ۱۵ اینچی متفاوت، آینهبغلهای همرنگ بدنه، تریم کروم کابین، شیشههای برقی عقب، صفحه لمسی ۸ اینچی، دوربین دندهعقب و برفپاککنهای حساس به باران خواهید بود.
اولین پیشرانه در دسترس از نوع SCe با قدرت ۶۵ اسب بخار است که در دو تریم اول عرضه میشود. تریم Essential همچنین با پیشرانه ۹۰ اسب بخاری TCe و TCe با قدرت ۱۰۰ اسب بخار نیز در دسترس است که این دومی دوگانهسوز میباشد. تریم پرچمدار Comfort نیز با این دو پیشرانه در دسترس بوده و اگر نسخه ۹۰ اسبی را انتخاب کنید گیربکس اتوماتیک هم در دسترس خواهد بود.
ساندرو استپ وی نیز با پیشرانههای ۹۰ و ۱۰۰ اسبی دوگانهسوز در دسترس بوده و مدل ۹۰ اسبی در تریم Comfort با گیربکس اتوماتیک هم عرضه میشود.
قیمت ساندرو استپ وی در تریم Essential از ۱۰۹۹۵ پوند شروع میشود. این مدل دارای رینگهای ۱۶ اینچی، چراغهای جلوی LED، مه شکنهای جلو، میلههای مشکی سقف و شیشههای عقب تیره است. از دیگر تجهیزات آن میتوان به صندلی راننده با تنظیم ارتفاع، ستون فرمان قابل تنظیم، سیستم کنترل مدیا، چراغهای جلوی حساس به گردوغبار، حسگرهای پارک عقب، ترمز اضطراری خودکار و… میباشد.
تریم Comfort هم قیمت ۱۲۵۹۵ پوندی داشته و به میلههای ماژولار سقف، تریم کروم بدنه، ورود بدون کلید، چراغها و برفپاککنهای خودکار، آینههای قابل تنظیم، فرمان چرمی، صفحهنمایش ۸ اینچی و دوربین دندهعقب مجهز است.
تریم پرچمدار ساندرو استپ وی جدید پرستیژ نام داشته و با قیمت ۱۳۳۹۵ پوندی و تجهیزاتی همچون رینگهای ۱۶ اینچی، ترمز پارک خودکار، صندلیهای جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع خودکار، حسگرهای پارک جلو و هشدار نقاط کور در دسترس است.
میثم
۱۳ آذر ۱۳۹۹چه قیمتهای خوبی
چه طراحی خوبی
چه مشخصات خوبی
Ahmadreza2002
۱۳ آذر ۱۳۹۹خدایی خوب که نمیشه گف بهش با ۶۵ اسب ولی خب همین ماشین دو نسل قبلش رو تو ایران سوار میشن و جوری قیافه میگیرن انگاری بنتایگا سوارن
اونوقت این ماشین عملا مثل موتور سیکلت هست اونجا براشون
NAVID۰۰۹۸
۱۳ آذر ۱۳۹۹کاری به هیچیش ندارم ، ولی عجب موتور گیربکس اتوماتیک کوپل و مَچی داره (( اونی که تو ایران سوار میشیم )) ، البته یه مشکل به نظر من داره و اون هم صدای زیاد موتور و جاده هست که به داخل میاد ، ولی جداً یه ماشین خوب شهری برای خانوادههاست .
Ali_x76
۱۳ آذر ۱۳۹۹صدا رو با دمپینگ مت کم کن
پیج @sedapardaz رو ببین توی اینستا
Ahmadreza2002
۱۳ آذر ۱۳۹۹اگه با گیرباکس ۲۰۷ اتوماتیک (وقتی دنده عوض میکنه قشنک مهره هات جا به جا میشه )مقایسه کنیم اره گیرباکس خوبی داره
ولی اونقدرام آش دهن سوزی نیست
NAVID۰۰۹۸
۱۳ آذر ۱۳۹۹احمدرضا جان
اصلاً با پژو ۲۰۷ قابل مقایسه نیست ، شاید مسخره کنید ، اما کوپل بودن گیربکسش از کرهایها و ژاپنیها هم بیشتر پسندیدم و لذت بردم از اینکه اینقدر گوش به فرمان و سرحال هست (( منظور خودروهایی مثل اکسنت ، i20 ، کرولا ، اپتیما ، سوناتا ، کمری )) هست که همشون مَکس کوچکی دارند که دلیلی به بد بودنشون نیست اما سریع نیستند .
جالبه تعجب کنید که به شخصه گیربکس یاریس ۲۰۰۸ را هم به خودروهای نام برده در بالا ترجیح میدهم و نمیدونم چرا برخی خودروها مثل ساندرو یا یاریس اینقدر هماهنگی منظمی با موتور دارند و این حرف من را بد برداشت نکنید ، شاید نتونستم درست احساسم را بیان کنم ولی باور کنید گیربکسشون خیلی خوبه و خیلی جوندارتر نسبت به اون چیزی هست که فکرش را نمیکنید !
مزدا
۱۳ آذر ۱۳۹۹ایران بیاد فک کنم به چشم خودرو لوکس بهش نگاه کنن!!
بدبختی گیر کردیما
Ali_x76
۱۳ آذر ۱۳۹۹مدل ۲۰۲۱ با کلی امکانات و کیفیت و طراحی بسیار بالاتر از ال ممد باستانی = ۱۱۰۰۰×۲۵۰۰۰ = ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
ال ممد باستانی = ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
ظلمی که به بهانهی حمایت، به ما تحمیل شده.
آرین
۱۳ آذر ۱۳۹۹خدایا!
مدل 2021، 8000 پوند با سه سال سرویس رایگان
تو کشور ما مدل 2011، 11000 پوند بدون هیچ خدماتی
Aria
۱۳ آذر ۱۳۹۹اصلا هرچی جیمینی فاز داد ساندرو پروندش?
دی جی70
۱۳ آذر ۱۳۹۹حقوق یه کارگر ساده تو انگلیس 3000پونده یعنی سه ماه حقوقش مییشه این ماشین بعد تو ایران ساندرو اتاق قدیم 480میلیون میشه 15سال حقوق کارگر زنده باد ایران سرای گل گهر
Ahmadreza2002
۱۳ آذر ۱۳۹۹حس میکنم این ماشین برای اونا به اندازه موتور برای ما در دست رسه شاید حتی کمتر از اون
مهدی
۱۳ آذر ۱۳۹۹تا داچیا و سیات هستن کی تو اروپا چینی میخره هم کیفیت بالاتری داره هم طراحی برتر و برند معتبر تر
Ali_x76
۱۳ آذر ۱۳۹۹تازه اگه پول کارگر رو بدن…
NAVID۰۰۹۸
۱۳ آذر ۱۳۹۹دیجی جان
درست میفرمایید ، اما در نظر بگیرید که خرید خودرو در اونجا راحته اما هزینههای جانبی ماهانهاَش زیاده .
بهترین نقطه جهان برای ماشین بازی فقط آمریکاست که همه چیز از خرید خودرو گرفته تا هزینههای جانبیش میتونه برای تمام اقشار راحت باشه و با درآمدشون جور در بیاد که در تمام سنین میتوانند حق انتخاب راحتی داشته باشند .
فرشاد
۱۳ آذر ۱۳۹۹حتی از کانادا بهتر؟
NAVID۰۰۹۸
۱۳ آذر ۱۳۹۹بازار خودروی آمریکا با همه جا متفاوته حتی کانادا !
منابع درآمدی در آمریکا نسبت به خرید خودروها بسیار بالاست و خودرو یه وسیلهی مصرفی و پیشپااُفتاده به نظر میاد ، خودروهایی مثل بنز یا bmw را راحت میشه خرید اما مهم بازپرداختهاست که بتوانید حساب خود را بیاعتبار نکنید .
کلاً در این مورد حرف طولانیه ولی راحت با یه سرچ کوچیک میشه به همه جوابها رسید .
بهزاد
۱۳ آذر ۱۳۹۹جالبه که در کشورهای دارای اقتصاد غیر کومونیستی، نه تنها قیمت اکثریت خودروها مناسب سطح در آمد تمامی دهک های اقتصادی جامعه است بلکه خودرسازها رقابت جلب مشتری رو بر شیوه تقسیط با سود های ناچیز و پیش پرداخت کم، ماشین های به روز و ایمن ، جذابیت، کارایی و فناوری بالاتر قرار میدهند.
حسین
۱۳ آذر ۱۳۹۹حرف حساب جواب نداره
Saleh#?&
۱۴ آذر ۱۳۹۹این نکته رو اضافه کنم در کشور های کومونیستی هم خرید ماشین راحت وگرنه تو چین ماشین ارزانه و فراوان حتی امریکایی یا روسیه رنو خیلی پر فروش هست مشکل کمونیست یا سرمایه داری نیست بحث لیاقته
Mustang shelby gt 350
۱ شهریور ۱۴۰۱پس با این حساب ما کمونیستی می باشیم 🤣🤣🤣
حسین
۱۳ آذر ۱۳۹۹ساندروهای قدیمی تو ایران شده آرزو.
Ramin
۱۳ آذر ۱۳۹۹اگه بحث بحث ارزانی باشه که چینی ها اول هستن
واقعا این چیه.
90 اسب. اوه اوه برگام. عجب چیزی. 90 اسب داره.
بیاین خودتونو جمع کنید. سانروف هم نداره.
ساندرو یی که تو ایران هست نه سانروف داره نه کروز کنترل فرمون برقی نداره.
قیمتش سر به فلک کشیده. هرچند تو اروپا همین استیب وی با 12 هزار دلار فروش میرفت.
خودرو ارزان = just changan. ?
این اروپایی ها اگه یه بار فقط یه بار سوار ماشین های درست و حسابی چینی
مثل چری. ام جی. هاوال. چانگان. بی وای دی. بشن دیگه دور و بر رنو و پژو و اُپل نمیچرخن. ولی حیف که….. اگه این ماشینا برن اروپا بقیه برند ها ورشکست میشن.
خود جرمی کلارکسون میگفت اگه با 5 هزار دلار جک جی 7 بدن تو اروپا من اولین نفری هستم که مخرمش چون واقعا مفته وکلی آبشن داره. اینو من نمیگم. 7 سال پیش جرمی کلارکسون گفت.
بهراد
۱۳ آذر ۱۳۹۹تا ماشین روز نگیریم
آروم نمی گیگیرییییم ?
بهروز
۱۳ آذر ۱۳۹۹اینم بگین که تو کشورای غربی همه با افر و فاینانس ماشیناشونو میخرن. کسی خر نیست پول نقد بده بخره.
اگه یادم باشه ۱۰ درصد مردم ماشیناشونو نقد میخرن.
https://www.dacia.co.uk/vehicles/sandero-stepway.html
تو سایت بالا یه قسمت داره به اسم build your own. با این گزینه میتونین ماشین دلخواه تون رو با اپشنای دلخواه بسازین. گرونترین مدل ساندرو رو انتخاب کردم اشپناشو انتخاب کردم کلش شد ۱۲۳۵۵ پوند. به تومن میشه ۴۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن.
اینم کد FPVLFL
این کد configuration منه که بدونین دروغ نمیگم. گرونترین و پر اپشن ترین ساندرو تو بریتانیا میشه ۴۳۸ میلیون تومن. تازه این قیمت خود سایته. میتونین این کد رو به نمایشگاه ها بفرستین و منتظر یه افر بشین. نمایشگاه ها معمولا ۱۰ درصد از قیمت کم میکنن اما ۲ ماه معمولا طول میکشه تا ماشین برسه.
برادر خودم همین کار رو کرد تو هلند.
و جالب اینه یه سری از کاربرای پدال هی میگن خارج گرونه خارج بده. خارج فلانه. خارج بهمانه.
مالیات و بیمه ی همین ساندروی ۴۳۸ میلیون تومنی تو بریتانیا کمتر از ۷ میلیون تومن در سال میشه نه بیشتر. کل هزینه ی جانبی این ماشین تو بریتانیا ۷ میلیون تومن در یک ساله. پس هی نیایین بگین هزینه جانبی تو خارج زیاده. تازه شما تو خارج کلی سرویس میگیری.
اما به حول و قوت الهی این ماشین بیاد ایران مالیات همین ساندرو تو ایران بالای ۱۰ میلیون تومن میشه.
بعضی وقتا فکر میکنم اینایی که هی میگن هزینه جانبی ماشین تو خارج زیاده لابد قست خرید ماشینو هم حساب میکنن. لطفا قسط خرید ماشینو رو هزینه های جانبی نیارین. مرسی عاه
تو قسمت فایناس سایت نوشته که اگه ماشین قیمتش ۱۰۱۴۵ پوند باشه میتونی قسطی برداری ۴۸ ماهه. یعنی چهار سال کامل. و کل مبلغی که به صورت قسط و پیش قسط میپردازی ۱۲۰۸۶ پوند هست. تازه اقساط رو بعد دو ماه شروع به پرداخت میکنی. ماه اول رو حساب نمیکنن. یعنی کلا ۴۹ ماه طول میشه. یعنی برا چهارسال ۱۹۴۱ پوند سود کشیده. حالا کسایی که ریاضی بلدن بیان سودشو حساب کنن. چون سایت زده ۶ درصد . اونم سالانه.
حالا ماهانه رو حساب کنین.
حالا هی بیایین بگین خارج هزینه جانبی بالاست اینجا کمه.
Ho3eyn
۱۳ آذر ۱۳۹۹ما مردم ایران حتی لایق داشتن پرایدم نیستیم
از بس سکوت کردیم در مقابل این بی حرمتی و اعتراض نکردیم به پایین نگه داشتن کیفیت ماشینامون
شما حساب کن ارزش واقعی پراید 1200 دلار بیشتر نمیشه ولی الان چنده؟؟؟
در حال حاظر بهترین راه مهاجرته برای خلاص شدن از این مرده خونه…
یوسف
۱۳ آذر ۱۳۹۹جالب اینه که توی انگلیس همین ساندرو رو از دم قسط ماهی 125 پوند دارن میفروشن.
SS
۱۴ آذر ۱۳۹۹در کشورهای اروپای غربی وآمریکای شمالی اکثر مردم این رده ماشینها رو اصلا به حساب نمیارن که بخوان براش پول نقد بدن
شما اگر پول نقد داشته باشی میتونی بهترین ماشینهای دست دوم رو بخری که بسته به نیاز و سلیقه با همین 10 هزار دلار میتونه یه ب ام و باشه که طبیعتا بدون خرج نیست یا یک کمری باشه که از این داچیا هم بی آزار تره و ده برابر سواری بهتری داره
داچیا و ماشینهای اقتصادی مثل اون صرفا برای کسانی هستن که میخوان با کمترین هزینه ماشین فایننس (از دم قسط) یا لیز (اجاره بلند مدت) کنن و با قیمت یک ماشین دست دوم خوب صاحب ماشین نو میشن
سورنا
۱۳ آذر ۱۳۹۹وطننننننم ….