خریداری برای رولزرویس کولینان پایه نیست!

اگر بیش از 300 هزار دلار برای خرید رولزرویس کولینان کنار بگذارید، حتماً چند هزار دلار دیگر را نیز صرف سفارشی کردن خودروی خود و انتخاب برخی آپشن ها خواهید کرد. قطعاً خرید چنین خودرویی بدون سفارش آپشن های جذاب و لوکس و البته متمایز ساختن آن کاری بیهوده و تا حدی سطح پایین خواهد بود.


بنا به گفته‌ی بلومبرگ، مشتریان کولینان دقیقاً نظر ما را دارند و آن‌ها فعلاً هیچ نسخه‌ی پایه‌ی شاسی‌بلند لوکس رولزرویس را سفارش نداده‌اند. البته این موضوع جای تعجبی ندارد چراکه بریتانیایی‌ها آپشن های فوق‌العاده‌ای برای قدبلند فوق لوکس خود در نظر گرفته‌اند.


خریداران می‌توانند آیتم‌های متمایزی همچون نماد طلایی روی کاپوت و پانل‌های در متفاوت، جدا کننده‌ی شیشه‌ای داخل کابین و صندلی‌های چرمی جداگانه را انتخاب کنند که باعث می‌شود فضای داخلی فوق لوکسی ایجاد شود؛ و البته نباید از رنگ‌های سفارشی بدنه و کابین هم غافل شد که قطعاً هزینه‌ی قابل‌توجهی را در بر خواهد داشت.


مشتریان علاقه‌ی ویژه‌ای به محصولات رولزرویس و البته آپشن های خاص آن دارند چراکه بلومبرگ گزارش داده این خودروساز با ارائه‌ی آپشن های سفارشی خود حدود 40 درصد بر قیمت محصولات جدید خود اضافه می‌کند. در واقع رولزرویس اخیراً 100 کارمند دیگر را در بخش سفارشی ساز خود استخدام کرده تا به نحو مناسب به تقاضای مصرف‌کنندگان متمول خود پاسخ دهد.


البته موضوع مهم‌تر این است که اولین خریدار مدل استاندارد احتمالاً صاحب خودرویی خاص خواهد بود چراکه دیگر مدل‌ها کاملاً سفارشی و مجهز هستند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1222 دیدگاه) ,

    خوب مَگه یه ماشین معمولیه که براش حداقل ۳۰۰هزار دلار پول بدی و مدل استاندارش رو بگیری .

    کسی که رولزرویس میخره یعنی پول براش چِرک کَفِ دسته .
    جریان اون ثروتمند عرب یادتون هست که پسرش براش رولزرویس خریده بود و باهاش علوفه جابجا میکرد تا شترهاش کِیف کنند ، و رولزرویس شاکی شده بود از آقای ثروتمند عرب .، مشتریهای ثروتمند یعنی همین که رولزرویس را به چشم ما به مانند وانت میبینند و یک خودرو برای فخر فروشی که هرچه خاصتر ، پس موفقتر در بیزینس خود .

    اصلاً اشتباه رولزرویس همینه که بخواد مدل استاندارد هم داشته باشه .
    استاندارد برای خودروهای پُر تیراژه ، و نه بنتلی و رولزرویس .

    در کشور ما هم همینطوره ، اما مثلاً بیشتر تحصیل کرده ها به مانند دکترها در حَدِ تویوتا کرولا یا نهایت لکسوس سوار میشن و کمتر در چشم هستند ، اما مدیران خود ساخته و بیزینس مَنها آخرین مدل از بنز ، بی ام و ، مازراتی را سوار میشوند ، و هرچی خودروی خاصتری داشته باشند ، یعنی موفق ترند که این قضیه در تمام کشورها صادقه و کاری به فرهنگ چشم و هم چشمی ما ایرانیها هم نداره .

    اسمش هست رولزرویس ، یعنی استانداردشو بخری نهایت جاهلیت خودتو نشون دادی .

    پاسخ
    1. emad1990
      سوابق: (843 دیدگاه) ,

      ربطی به جاهلیت نداره.من با نظرت موافق نیستم
      افراد زیادی هستن که با توجه به نیازشون اپشن انتخاب میکنن(که البته تو ایران نیستن)
      من خودم به شخصه اگه میتونستم ماشین اسپرت از پورشه یا فراری بخرم لو اپشن میگرفتم چون ماهیت اسپرت این ماشیناس که خیلی مهمه نه اپشن رفاهی داخل کابین

      پاسخ
  2. Amirferrari
    سوابق: (204 دیدگاه) ,

    اولین خریدار مدل استاندارد احتمالاً صاحب خودرویی خاص خواهد بود چراکه دیگر مدل‌ها کاملاً سفارشی و مجهز هستند😂🤣

    پاسخ
  3. Khosrow
    سوابق: (771 دیدگاه) ,

    تو عکس دوم یه جوری خسته ست انگار دو دهه از عمرش گذشته / افرودر بودن کاملا در تضاد با لوکس بودن ه ..

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.