رولز رویس

حضور پررنگ محصولات رولزرویس در شانگهای

رولزرویس با معرفی محصولات لوکس خود در نمایشگاه شانگهای سال بسیار خوب خود در کشور چین را جشن می‌گیرد.


نسخه‌ی طویل فانتوم که به بسته‌ی حریم شخصی هم مجهز است یکی از محصولات خاص رولزرویس در چین بوده و مناسب افرادی است که به دنبال حفظ حریم شخصی در بخش عقب خودرو می‌باشند.


این خودرو از شیشه‌ی الکتروکروماتیکی سود می‌برد که می‌تواند با فشار یک دکمه شفاف یا مات شود. همچنین پرده‌های عقب و شیشه‌ی شخصی نیز وجود دارد. یک سیستم ارتباطی داخلی نیز باعث ارتباط سرنشینان با راننده و بالعکس می‌شود.


در داخل کابین پوشش چرم مرغوب و استیل روی پانل درب‌ها مشهود است. در بدنه نیز طرح مشابهی بکار رفته و رنگ برنزی با کاپوت نقره‌ای و بخش سفیدرنگ تکمیل شده است.


پرفروش‌ترین محصول رولزرویس در کشور چین خودروی گوست بوده و بنابراین نسخه‌ی طویل آن نیز در شانگهای حضور یافته است. این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری و کابین چرم مشکی بوده و در این بخش دوخت‌های خاکستری هم به چشم می‌خورد.


یکی دیگر از محصولات رولزرویس که به دنبال خریداران متمول چینی بوده ریث مشکی نشان است. ظاهر خاکستری و مشکی، کابین قرمز و خاکستری، پوشش سقف استارلایت و عناصر قرمز رنگ داخلی از جمله ویژگی‌های طراحی این خودروی لوکس می‌باشند.


اما اولین شاسی‌بلند تاریخ رولزرویس یعنی کولینان هم از یاد نرفته است. این قدبلند گران‌بها با رنگ بدنه‌ی آبی و تریم مشکی و خاکستری در این نمایشگاه حضور یافته است. قطعاً رولزرویس با این محصولات لوکس و متمایز نظر خریداران متمول چینی را به خود جلب خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Alireza

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    لامصب همه رنگی بهش میاد
    ی مطلب قدیمی از رولزرویس یادم اومد که ی خبرنگار از مدیرعامل رولزرویس پرسید چرا تو تلویزیون تبلیغ ندارید
    گفتش کسایی که رولزرویس میخرن وقت تلویزیون دیدن ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی کلاس مرسدس

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (143 ديدگاه)

      منم سه چهار ساله تلوزیون نمیبینم چه ربطی داره سالی سه هزار تا فروش که دیگه این حرفا و نداره دیگه دوران تلوزیون گذشته اگرم وقت ندارن از اینترنت استفاده کنن که همون بهتر دیگه استفاده نکنن! چون تارک دنیان بذار بمونن و با رولزرویسشون حال کنن گرچه اینطور نیست المی جو نده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسن

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (65 ديدگاه)

        جی کلاس
        کلا هرکی از غیر المانی طرفداری کنه تو واکنش نشون میدی
        زشته این کارهات تعصب رو بذار کنار ببین دنیا چقدر قشنگ تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Alireza

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (629 ديدگاه)

        اشتباه برداشت میکنی شما
        هرکی ک تلویزیون نبینه ک بهش ماشین نمیدن
        من ی چیز دیگه گفتم شما ی چیز دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چینی ها رولزرویس نخرن کیا بخرن صاحبان سرمایه کارخانه های کوچک و بزرگ تولید انبوه کالا و شرکتای بزرگ خدماتی بیشترین تجارت الترونیک پررونق ترین بازار ارزهای دیجیتال اصلا یه دنیایی هست برای خودش واقعا نزدیک ترین رقیب به استاندارد زندگی رویایی یعنی امریکاست البته منظورم میلیونرهاشونه نه مردم عادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    جی کلاس مرسدس عزیز، چند وقتی بود این مدل کامنتهای بچگانه و اعصاب خورد کن کم شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا شما شروع کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چند میدونم وقتی به شخصی با روحیات شما بگی ی کاری را نکن تازه متوجه میشه که دارم بقیه را آزار میدم و بیشتر از کارش خوشش میاد ولی از شما خواهش میکنم زیر هر پستی نیا و کامنتهایی نزار که جو را متشنج کنی ، لطفا.
    آخه چه خوبی داره اینکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا کسی چیزی تایپ میکنه شما سریع یک چیزی میگی که بحث و جدل راه بیفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیا

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      نه این با اون چندتای دیگه فرق داره. جنسش فرق داره.
      تا حالا ی کامنت از طرف خودش ثبت نکرده که بگه من این ماشینو دوس دارم یا ندارم.
      تمام صد و پنجاه کامنتش ریپلای زیر نظر بقیه بوده و تا کسی نظری بده مثلا بگه قانتوم یذره از اس کلاس لوکس تره سری میاد با بدترین ادبیات ممکن از خجالتش در میاد، واقعا نادره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. fara2001

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (201 ديدگاه)

    این که انسان از هر پدیده ای دنبال زشتی یا زیبایی بگرده به نگرش اون آدم بستگی داره .و لی اینکه انسان دنبال دیدن زیباییهای هر پدیده ای باشه بستگی به نوع تجربه، دانش ، مطالعه ،وسعت زیبایی شناسی و هزاران عوامل دیگه داره .هرچه این عوامل در وجود آدم قوی تر و تربیت پذیر تر باشه مرزهای ساختگی رو بیشتر در مینورده و از تعصب و غرور بیشتر دور میشه آنگاه در برابر زیبای رقیبش سر تعظیم فرود میاره.(منظورم از زیبایی فقط زیبایی ظاهری نیست حس ،قدرت، شکوه و ….)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alireza

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (629 ديدگاه)

      عاشق ادبیاتتون شدم خیلی زیبا گفتین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهراد

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (753 ديدگاه)

        منم همینطور

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مجتبي

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (6 ديدگاه)

      سلام خیلی با کلاس بود من اصلا نفهمیدم ی ذره سادش کن تا ماهم بفهمیم, خدایی برای ما که ادبیات نوشتاری و گفتاری وهمچنین درک واژگان پیچیده سخته اخرش این میشه که میگیم این اقا چی وگفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا