سانگ یانگ

معرفی سانگ یانگ e-SIV کانسپت و الکتریکی

سانگ یانگ در حال مزه مزه کردن دنیای الکتریکی‌ها برای ورود احتمالی به این حوزه است. بنابراین با معرفی یک کانسپت تمام الکتریکی در نمایشگاه ژنو، دستان خود را گرم کرده است. شاسی‌بلند الکتریکی e-SIV نقطه آغاز این مسیر برای سانگ یانگ است.


سانگ یانگ e-SIV در سال ۲۰۲۰ به حقیقت خواهد پیوست و البته بعد از آن شاهد مدل‌های الکتریکی دیگری از سانگ یانگ نظیر تیوولی برقی نیز خواهیم بود. می‌توان گفت که قبل از ورود به بازار e-SIV، پیشرانه‌های فعلی و درون‌سوز سانگ یانگ در مقابل رقبا، کاملاً سالخورده خواهند شد. این خودرو به عنوان جایگزینی برای کوراندو و برای پر کردن شکاف بین مدل‌های تیوولی و رکستون تولید خواهد شد.


نسخه مفهومی از زبان طراحی متفاوتی با سایر برادران خود سود می‌برد. طبیعی است که بسیاری از ویژگی‌های نمایشی این خودرو را در نسخه نهایی نخواهیم دید. سقف شیب‌دار و چراغ‌های باریک و دستگیره‌های پنهان از ویژگی‌های این شاسی‌بلند الکتریکی هستند.


در داخل کابین از چهار صندلی انفرادی و یک داشبورد دیجیتالی با نمایشگر عریض استفاده شده است. ویژگی‌هایی نظیر یادگیری ماشین، فناوری تشخیص صدا و ناوبری مستقل ماهواره‌ای برای کنترل از راه دور خودرو و راه‌اندازی سیستم‌هایی نظیر تهویه و استارت از راه دور و همچنین سیستم‌های ایمنی فعال و رانندگی خودکار سطح ۲ با کمک سنسورها و رادار و دوربین در e-SIV پیاده می‌شوند.

هرچند نسخه‌های غیر الکتریکی این خودرو نیز قابل پیش‌بینی هستند اما در نسخه تمام الکتریکی از یک بسته باتری ۶۱.۵ کیلووات ساعتی استفاده می‌شود که یک موتور ۱۸۸ اسب بخاری را پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شعاع حرکتی این خودرو تا ۴۵۰ کیلومتر نیز خواهد رسید. شارژ سریع و ۸۰ درصدی باتری‌ها نیز تنها در زمان ۵ دقیقه میسر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    کانسپت رو حداقل موزون طراحی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. الف.ی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1641 ديدگاه)

    یه خورده شبیه هیوندای شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. emad1990

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی بیرونی فاجعه س.عمق فاجعه هم طراحی عقب ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا