سایر خودروهای آسیایی

معرفی تراک های جدید ماهیندرا فیوریو با طراحی پینین فارینا

بخش تراک و اتوبوس ماهیندرا MTBD از خودروی تجاری جدید خود با نام فیوریو رونمایی کرد. کارهای مربوط به طراحی و مهندسی این خودرو توسط شرکت ایتالیایی پینین فارینا انجام شده است.


فیوریو باعث ورود ماهیندرا به کلاس خودروهای تجاری سبک می‌شود. این خودرو باید راندمان و تکنولوژی پیشرانه سبک‌وزن FuelSmart را در این کلاس به نمایش بگذارد. تولید این تراک سبک در تأسیسات ساخت چاکان هند صورت خواهد گرفت.


مدیرعامل پینین فارینا آفای سیلویو پیرتو آنگوری می‌گوید:

ماهیندرا فیوریو جدیدترین محصول طراحی شده توسط ما در بخش خودروهای حمل‌ونقل بوده و پیش از این ما محصولات برجسته‌ای در بخش قطارهای پرسرعت، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، قایق‌ها، هواپیماها و حتی جت‌های شخصی ارائه کرده‌ایم. ما با همراهی ماهیندرا تراک نوآوری ساختارشکنی در بخش خودروهای سبک تجاری ایجاد کرده‌ایم. نتیجه این کار خلق خودرویی با استایل، عملکرد و نوآوری برجسته است. این‌ها پایه و اساس کار پینین فارینا هستند.

خلاقانه‌ترین ویژگی فیوریو پیشرانه MDI یاد شده است که از تکنولوژی FuelSmart سود برده و دارای سوئیچ‌های چندحالته برای بهینه‌سازی مصرف سوخت با در نظر گرفتن شرایط جاده و میزان بار است. گفته شده این پیشرانه در دورهای پایین گشتاور بالایی خواهد داشت.


مدیر ارشد ماهیندرا می‌گوید:

رونمایی از تراک های سبک فیوریو نشان می‌دهد که ما در حال ورود به فضایی جدید بوده و بازیگری قدرتمند در بخش خودروهای تجاری می‌باشیم. با طراحی شرکت پینین فارینا، فیوریو قواعد بازی را عوض خواهد کرد از نظر ایمنی، راحتی کابین و ارگونومی استانداردهای جدیدی وضع خواهد کرد. من مطمئنم که درست همانند سری محصولات بلازو، فیوریو نیز سنگ محک جدیدی از نظر پرفورمنس و ارزش مبلغ پرداختی خواهد بود.

توسعه این خودرو به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد و در طی این پروسه بیش از ۵۰۰ کارمند و حدود ۱۸۰ تأمین‌کننده دخیل بوده و بیش از ۱۰۰۰ تست پرفورمنس نیز انجام شده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    طراحی اتاق ماشین خیلی خوبه ولی مجموعه چراغها و جلو پنجره شبیه دو دهه پیشه هینو با گرافیک جدیده چراغهاشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین دهمرد

    ۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    هیچ اطلاعاتی درباره ی قوای فنی و قیمت وجود نداره. فقط اون آخرا نوشته قواعد بازی راعوض خواهد کرد.و استانداردهای جدیدی وضع خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا