سایر خودروهای آسیایی

دایهاتسو بون استایل ادیشن، کوچولوی بامزه ژاپنی!

خودروسازان ژاپنی برخی از محصولات خود تنها در بازار داخلی عرضه می‌کنند. ما همیشه دوست داریم برخی از نسخه‌های سفارشی خودروهایی همچون WRX و GT-R را برانیم اما خوشبختانه خوشحالیم که این یکی را در سایر بازارها نمی‌بینیم!


این خودرو نسخه‌ی سفارشی جدید از دایهاتسو بون با نام استایل ادیشن است. این هاچبک ساب کامپکت در برخی بازارهای دیگر با نام دایهاتسو سیریون یا تویوتا پاسو شناخته می‌شود؛ و اگرچه این خودروی سفارشی می‌خواهد روی استایل شیک تمرکز داشته باشد اما خب نتیجه‌ی نهایی خیلی جذاب نبوده است!


بون استایل ادیشن که به همراه جدیدترین نسخه‌های این خودرو معرفی شده با خطوط نرم و گردی که تشکیل دهنده‌ی هویتی متمایز و بامزه هستند شناخته می‌شود. رنگ بدنه‌ی این خودرو نیز صورتی است.


البته بون استایل ادیشن به‌صورت دو رنگ هم در دسترس بوده و سقف خودرو رنگ سفید را به خود می‌گیرد. خوشبختانه رنگ بژ متالیک هم در دسترس می‌باشد.


این خودروی کوچک از رینگ‌های آلیاژی ۱۴ اینچی، مه شکن‌های LED، تریم سفید ظاهری، عناصر خاص کابین، پوشش جیر و شیشه‌های ویژه‌ای سود می‌برد که نور مادون‌قرمز و ماورا بنفش را فیلتر می‌کند.


با قیمت حدود ۱۳.۵ هزار دلاری برای مدل دیفرانسیل جلو و بهای حدود ۱۵ هزار دلاری برای نسخه‌ی چهار چرخ محرک، بون استایل ادیشن گران‌ترین نسخه‌ی این خودرو نیست اما خب یکی از فول ترین نمونه‌ها به شمار می‌رود. قیمت بون فیس لیفت استاندارد در تریم پایه X از حدود ۱۰ هزار دلار آغاز شده و به زیر ۱۷ هزار دلار در نسخه‌ی تمام فول می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۲۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    چهار چرخ متحرک؟چه جالب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    این کی کارها هم خودروهای جالبی هستن کاش میشد نمونشونو تو کشورهای دیگه دید ولی خوب یکم بعیده
    کوهستانی بودن ژاپن باعث میشه اکثرا ماشین هایی که جدیدا تولید میشن آپشن چهار چرخ محرک رو داشته باشن با اینکه شاید خیلی هم کاربردی نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina7

    ۲۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (435 ديدگاه)

    زشت نیس که خودروهای تولید داخل در حد و اندازه اینم نیستن حتی؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Landscape

    ۲۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (174 ديدگاه)

    من از این ماشین خیلی خوشم اومد
    حیف…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا