سایر خودروهای آسیایی

وین فست با دو کراس‌اوور الکتریکی جدید در لس‌آنجلس

وین فست به‌عنوان یک خودروساز ویتنامی نوظهور به دنبال این است تا با نمایش جهانی مدل‌های الکتریکی خود در نمایشگاه لس‌آنجلس، خودی نشان دهد.

دو مدل VF e35 و VF e36 که هر دو کراس‌اوور برقی هستند برای این رویداد انتخاب شده‌اند. E35 یک کراس‌اوور در کلاس D بوده اما e36 یک SUV بزرگ‌تر از کلاس E می‌باشد.

وین فست گفته که این خودروها مجهز به یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با تکنولوژی بالا خواهند بود که دارای دستیار مجازی، فناوری تشخیص صدا و خدمات تجارت الکترونیک است. همچنین انتظار می‌رود که سیستم‌های کمک‌راننده همچون سیستم هشدار تصادف، دستیار حرکت در لاین جاده و پارک خودکار نیز در این خودروها وجود داشته باشد. این مدل‌ها همچنین از ویژگی احضار خودرو مشابه تسلا و همچنین سیستم نظارت و پایش راننده سود می‌برند.

این خودروها قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ برای فروش عرضه شوند. به گفته نائب رئیس این شرکت، وین فست سرمایه‌گذاری جدی و تحقیقات گسترده‌ای در بازار انجام داده تا خودروهای برقی فوق‌العاده‌ای تولید کند که خواسته‌های مشتریان جهانی را برآورده کند.

پیش‌ازاین خودروی الکتریکی VF e34 نیز معرفی شده بود که موتوری ۱۴۷ اسبی و ۲۴۲ نیوتن‌متری داشت و با پک باتری لیتیوم یونی می‌توانست ۲۸۷ کیلومتر را بپیماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    دو مدل بنزینی قبلی وین فست که روی پلت فرم های ب ام و بودن که واقعا خوشتیپ و کار درست با قیمت معقول بنظر میرسیدن (تکنولوژی کلا ب ام و بود، انجین، شاسی و..) اینا هم میتونن خیلی خوب باشن.

    درکل باید روزی صدبار این کمپانی ویتنامی رو بکوبونیم جلو صورت یه شرکتایی در یه کشور خاصی که چهل و خورده ای ساله مونتاژ کاری رو هم درست انجام نمیدن..

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. A ..... She reminds Me of love ..... A

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    من که شخصا به دلم نشسته ماشین هایی که میزنه‌‌.
    کلا دیزاین خوبی دارن.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. ARMAN

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    دمشون گرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Reza Waffen SS

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. محمدرضا مرشدلو

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ما ماشین های بیست سال قبل اروپا رو میرونیم 😢😢😢

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      یا ۵۰ سال پیش ژاپن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا