سایر خودروهای آمریکایی

انتشار تیزر هایپرکار هیبریدی گمنام زینگر 21C

به جرگهٔ سازندگان گمنام و تازه‌کار هایپرکار شرکت دیگری هم بنام زینگر (Czinger) وارد شده است. این شرکت که در لس‌آنجلس واقع است، اولین محصول خود که یک هایپرکار هیبریدی بنام ۲۱C است را در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. این استارتاپ اما حالا با انتشار یک سری تصاویر نه‌چندان واضح و یک ویدئو، پیش‌نمایشی را از هایپرکار خود ارائه کرده است. به گفتهٔ زینگر، این هایپرکار از طراحی نمادین، ترکیب صندلی‌های خطی (پشت سر هم) و تکنولوژی انقلابی برخوردار است که پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

بنیان‌گذار این شرکت شخصی بنام «کوین زینگر» است که مؤسس و مدیرعامل شرکت Divergent 3D هم هست. این شرکت در سال ۲۰۱۵ هایپرکار پروتوتایپی بنام Blade را معرفی کرد که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه‌بعدی ساخته شده بود. حال به نظر می‌رسد هایپرکار جدید ۲۱C نسخهٔ تولیدی و تکامل‌یافتهٔ Blade باشد زیرا طراحی آن‌ها خصوصاً در قسمت جلویی شباهت زیادی باهم دارد. درهرحال این هایپرکار جدید با گلگیرهای برجسته و بال بزرگ عقب از جنس فیبر کربن، خودروی جالبی به نظر می‌رسد. در قسمت عقبی خودرو نیز یک نوار سراسری LED، سر اگزوز مرکزی و دیفیوزر تهاجمی به چشم می‌خورد و تصاویر تیزری هم نمایانگر بدنهٔ فیبر کربنی و سایر عناصر الهام گرفته از خودروهای مسابقه‌ای مثل رینگ‌های تک‌پیچ و کابین شیشه‌ای به سبک لمانز هستند.

زینگر فعلاً حرف چندانی در مورد مشخصات فنی و پیشرانهٔ ۲۱C نزده و صرفاً گفته است در این هایپرکار از قوای محرکهٔ هیبریدی قدرتمندی استفاده شده که به‌صورت داخلی توسط خود زینگر توسعه یافته است. این در حالی است که هایپرکار پروتوتایپ Blade به یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز بود که بر اساس موتور میتسوبیشی لنسر اوولوشن شکل گرفته و ۷۲۰ اسب بخار قدرت داشت. ۲۱C همچنین از شاسی نوآورانه و ساختار سفارشی مثل قطعات پیشرفتهٔ ساخته‌شده با فناوری‌های نو هم برخوردار است.

علاوه بر این، زینگر ادعاهای جسورانهٔ دیگری را هم در مورد ۲۱C مطرح کرده و خود را اولین شرکت در توسعهٔ فناوری‌های جدید تولید برای ابداع یک هایپرکار پیشگامانه می‌داند. به گفتهٔ این شرکت، ۲۱C یک هایپرکار انقلابی برای قرن بیست‌ویکم است که صفرتاصد ساخت و مهندسی آن در دفتر مرکزی زینگر در لس‌آنجلس صورت گرفته است. برای شرکتی که تاکنون نام آن‌را نشنیده‌ایم، این‌ها ادعاهای بسیار جسورانه‌ای هستند اما باید تا زمان رونمایی آن در تاریخ ۳ مارس در نمایشگاه ژنو صبر کنیم تا ببینیم این ادعاها چقدر با واقعیت منطبق هستند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (540 ديدگاه)

    دیگه هایپر کار ساختن شده پشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. آریا ماشین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    دیگه به هر کی نگاه کنی بلده هایپرکار بسازه ( به جز کشور همیشه پایدار خودمون )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Farzad

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    چه قیافه با حالی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ممد ژانگولر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3534 ديدگاه)

    موافقم قیافش خاصو باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا