سایر خودروهای آمریکایی

سوپرکار الکتریکی دراکو GTE با قدرت 1200 اسب بخار می‌آید!

شرکت ناشناخته ی دراکو موتورز برنامه‌های خود برای معرفی اولین محصولش در گردهمایی Quail موتور اسپورت را اعلام کرد.


این خودرو که GTE نام گرفته یک سوپرکار الکتریکی با سقف تولید محدود خواهد بود و پرفورمنسی قابل‌توجه با حداکثر کنترل و ایمنی را در اختیار راننده خواهد گذاشت.

چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما چهار پیشرانه‌ی الکتریکی آن قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۰۰ نیوتون متری خواهند داشت. این نیروی عظیم ظاهراً باعث دست‌یابی به حداکثر سرعت ۳۳۲ کیلومتر در ساعتی خواهد شد.


حرفی از محدوده‌ی حرکتی یا ابعاد مجموعه باتری زده نشده اما دراکو می‌گوید این خودرو به گونه‌ای در پیچ‌ها عمل خواهد کرد که هیچ سوپرکار دیگری در بازار توانایی انجام آن را ندارد. سازنده‌ی این سوپرکار همچنین ادعا کرده قدرت فوق‌العاده‌ی GTE توسط تکنولوژی‌ای کنترل خواهد شد که حاصل تکامل در پیست نوربرگ رینگ می‌باشد.

این خودروی چهار نفره توسط لووئی ورمرش و تیم گرن استودیوی او در تورین ایتالیا طراحی شده است. او روی چندین خودرو همچون فراری کالیفرنیا، FF و ۴۵۸ کار کرده است. این طراح مشهور همچنین نقشی مهم در شکل‌گیری آلفارومئو ۲uettottanta کانسپت و دالارا استراداله داشته است.


تیزر منتشر شده از این خودرو اطلاعات زیادی را منتشر نمی‌کند اما در آن می‌توانیم چراغ‌های جلوی نرم و کاپوتی انحنادار را مشاهده کنیم. ما همچنین جلوپنجره‌ی احتمالاً بسته و ورودی‌های هوای نزدیک به گوشه‌های سپر را می‌بینیم.

اگرچه دراکو موتورز شرکتی نسبتاً ناشناخته است اما این شرکت که در سیلیکون ولی مستقر است بنا به گفته‌ی خودش حدود یک دهه را صرف طراحی، مهندسی و توسعه‌ی این خودرو در پشت درهای بسته کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ایتالیا استاد ساخت سوپراسپرت . بودجه و هزینه ساخت تامین بشه از آسمان و زمین سوپر کار میده بیرون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Alireza

    ۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    ادعا تو دنیای سوپرکار ها خیلی زیاده اما کو عمل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AMANTE

    ۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    با این ادعا ها باید زمان فوق العاده ی در جهنم سبز ثبت کنه، مثلا زمانی نزدیک به 6:45 یا کمتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. L-H-P-TT

    ۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    هنوز هیچی معلوم نیست ، اما گشتاور ۸۸۰۰ نیوتون متر یکم زیاده ???
    در ضمن به من یه جایی خوندم که در حال حاظر لاستیک های میشیلن که به صورت اختصاصی برای شیرون ساخته شدن میتونن تا 2500 نیوتن متر رو بدون مشکل به جاده منتقل کنن ، این یعنی مجموعا 10000 نیوتون برای کل خودرو ….،
    برگام ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا