سایر خودروهای آمریکایی

پیکاپ الکتریکی لوردز تاون اندورانس، به دنبال شکار سایبرتراک!

پیکاپ ها در بازار آمریکا بسیار پرفروش هستند بنابراین دیدن اینکه چندین خودروساز معتبر به دنبال حضوری همه‌جانبه در این کلاس خودرویی هستند جای تعجبی ندارد. اخیراً این دسته از خودروها نیز با قوای محرکه الکتریکی معرفی شده‌اند و از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به ریویان R1T و تسلا سایبرتراک اشاره کرد که به ترتیب امسال و سال بعد وارد بازار خواهند شد. نسخه الکتریکی فورد F-150 نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ به فروش برسد.

اما یکی از شرکت‌های نسبتاً گمنام در این عرصه لوردز تاون آمریکاست که می‌خواهد با عرضه اولین پیکاپ الکتریکی در آمریکا رقبا را شکست دهد. محصول این شرکت اندورانس نام داشته و لوردز تاون ادعا می‌کند اولین پیکاپ الکتریکی برای بیزینس مدرن می‌باشد.

اما آنچه اندورانس آمریکایی را از دیگر رقبا متمایز می‌کند سیستم پیشرانه منحصربه‌فرد آن است. چهار پیشرانه هاب انفرادی در داخل چرخ ها قرار گرفته‌اند تا فضای زیادی آزاد شود و سیستم چهار چرخ محرک حاصل شود. همچنین سیستمی پیشرفته متشکل از کامپیوترها و نرم‌افزارها همه‌چیز را در کنترل خواهند داشت. این شرکت می‌گوید سیستم یاد شده باعث می‌شود اندورانس عملکردی مشابه خودروهای اسپورت داشته باشد و کشش آن در مقایسه با هر خودروی مرسوم بهتر باشد.

لوردز تاون اندورانس برای استفاده‌های تجاری طراحی شده و ظرفیت یدک کشی ۳۱۰۲ کیلوگرمی خواهد داشت و از رینگ‌های ۲۰ اینچی برخوردار خواهد بود. قدرت ترکیبی چهار پیشرانه این پیکاپ برابر با ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود و سازنده اندورانس ادعا می‌کند برد این پیکاپ حداقل ۴۰۲ کیلومتر خواهد بود. با استفاده از شارژر سطح ۳ می‌توان ۹۵ درصد باتری را بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه شارژ کرد.

این شرکت سال پیش کارخانه جنرال موتورز در اوهایو را خریداری کرد و پیکاپ خود را همین‌جا خواهد ساخت. در ویدئوی جدید منتشر می‌توانیم سایت تولیدی پیشرفته لوردز تاون را ببینیم که از سال ۱۹۶۶ تا ۲۰۱۹ در اختیار جنرال موتورز بوده است.

لوردز تاون اندورانس در نمایشگاه دیترویت ۲۰۲۰ معرفی شده و از اواخر سال جاری نیز به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت این پیکاپ از ۵۲۵۰۰ دلار شروع خواهد شد. بد نیست بدانید ریویان R1T بهای پایه ۶۹ هزار دلاری داشته درحالی‌که قیمت آغازین تسلا سایبرتراک ۳۹۹۰۰ دلار است.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    این همه شرکت ناشناخته یهو پدیدار شدن واسه رقابت با تسلا!!!!
    ولی خب زود پشیمون میشن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elmiraj

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (3099 ديدگاه)

      یادمه بعد رونمایی رودستر هم کلی هایپرکار با قدرت های چند هزار اسب و شتاب ۱.۹ ثانیه معرفی شدن….!!!!
      .
      الانم رقبای سایبرتراک دارن یکی یکی دارن پدیدار میشن…!!!
      .
      .
      امید وارم به سرنوشت رقبای model 3 دچار نشن…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Hemn

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (101 ديدگاه)

    خیلی برام جالبه همه میگن سایبر تراک هیچی نیست
    اما
    همه برندا میخوان شکارش کنن

    مطمئنا اگه سایبر تراک چیزی نبود اینقد راجب بهش بحث مقاله نداشتیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا