سایر خودروهای اروپایی

خاتمه تولید اسپایکر C8 Aileron با مدل‌های ویژه

اسپایکر آماده خداحافظی با مدل C8 Aileron می‌شود و این کار را با اعلام برنامه‌های خود برای تولید سه مدل لیمیتد ادیشن با نام LM85 انجام می‌دهد.


این سه مدل خاص که به خاطر مدل C8 Laviolette LM85 نام LM85 را به خود گرفته‌اند از خودروهای مسابقه‌ای کمپانی الهام گرفته و دارای بدنه‌ای آلومینیومی، قوس‌های چرخ پهن‌تر و ورودی‌های هوایی خواهند بود که از آلومینیوم مخصوص ساخته شده‌اند.

هر مدل دارای پوشش منحصربه‌فردی خواهد بود که ادای احترامی به اسپایکر Squadron محسوب می‌شود. اولین خودرو دارای پوشش بیرونی جت بلک با عناصر قرمز خواهد بود درحالی‌که مدل دوم دارای پوشش بدنه قرمز با عناصر جت بلک و سومی نیز دارای رنگ بدنه جت بلک با عناصر طلایی خواهد بود.


این استایل منحصربه‌فرد به کابین نیز راه یافته زیرا اسپایکر می‌گوید خودروها دارای صندلی‌های چرمی سفارشی‌ای خواهند بود که با رنگ بدنه هماهنگی دارد. رانندگان همچنین شاهد پشت آمپرهای ویژه، داشبورد آلومینیومی و اهرم دنده خاص خواهند بود.

هر سه مدل مورد بحث از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری سوپرشارژرداری استفاده می‌کنند که قدرت ۵۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک وصل بوده و قادر است خودروها را در ۳.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. سقف سرعت این خودروها ۳۲۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.


مدیرعامل اسپایکر آقای ویکتور مولر می‌گوید:

هر اسپایکری که می‌سازیم منحصربه‌فرد و ویژه بوده اما سه مدل نهایی از C8 Aileron واقعا نشان دهنده سطح بالای هنر ماست. ما قدمی ارزشمند به‌سوی سومین نسل اسپایکرها یعنی اسپایکر C8 Preliator برداشته‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mohammad

    ۱۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    حیف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا