سایر خودروهای اروپایی

برنامه‌های پینین فارینا برای تولید محصولات الکتریکی

پینین فارینا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه بیش از یک خودرویی است که رقیب هایپرکار بوگاتی شیرون محسوب می‌شود. در واقع این استودیوی طراحی مشهور ایتالیایی استراتژی جدیدی را بکار گرفته و کار خود را با عرضه یک هایپرکار شروع خواهد کرد و پس از آن مدل‌های ارزان‌تری را معرفی خواهد نمود.


مدیران این شرکت در خلال برگزاری یک مراسم در نیویورک گفته‌اند برنامه‌هایی برای عرضه ۴ خودروی الکتریکی جدید بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ وجود داشته و البته خودروهای مورد بحث از نوع هایپرکارهای میلیون دلاری با پرفورمنسی نفس‌گیر نخواهند بود.


پینین فارینا می‌گوید دومین محصولش یک خودروی “سبک زندگی” یا کراس اووری خواهد بود که تلاش دارد مشتریان مشابه با خریداران لوسید ایر یا فارادی فیوچر را به خود جذب کند.


از میان لوسید ایر و فارادی فیوچر قطعاً اولی بهتر بوده اما همانند فارادی یک استارت آپ بدون تجربه در بحث ساخت خودروهاست. اگرچه پینین فارینا در بحث ساخت محصولات خاص خود تازه‌کار است اما تجربه بیشتری در دنیای خودرو داشته و این تجربه به لطف کار با خودروسازان باتجربه در چند دهه است. البته که محصولات پینین فارینا از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار خواهند داشت.


تیزرهای جدید پینین فارینا نشان‌دهنده‌ی هایپرکار PF0 هستند که دارای طراحی مبهم در چراغ‌های جلوست. بنا به گفته این شرکت، ظاهر این بخش به کلیت خودرو تسری یافته و باعث ایجاد ظاهری منحصربه‌فرد خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا