سایر خودروهای اروپایی

تبدیل خودروهای روز دنیا به محصولات دوران شوروی!

آیا دل شما برای دوران استالین و خروشچف تنگ شده است؟ آیا حس می‌کنید خودروی آلمانی یا ژاپنی شما کمی غیرطبیعی حس می‌شود؟

اگر این‌گونه است پس فرد خوش‌شانسی هستید زیرا یک شرکت می‌تواند محصولات روز دنیا را به خودروهایی با استایل شبیه محصولات دوران شوروی سابق تبدیل کند!

شرکت تیونینگ Spec Auto که در اوکراین فعالیت می‌کند کلکسیونی قابل‌توجه از خودروهایی تولید کرده که ترکیبی از زیرساخت مدرن با استایل سنتی می‌باشد. بهترین مثال از کارهای این شرکت نیز ب ام و سری ۷ کد E32 می‌باشد که شبیه خودروهای ۷۰ سال پیش به نظر می‌رسد.

 

این خودرو که برای یادآوری گاز ۱۲ ZIM تولید شده بر پایه نسخه طویل ۷۵۰i شکل گرفته و کامل شبیه مدل اصلی می‌باشد. این خودرو برای کسی تولید شده که خواهان چیزی اورجینال بوده و ما معتقدیم که مالک خودرو اصلاً ناامید نخواهد شد.

این شرکت همچنین برخی محصولات دیگر الهام گرفته از خودروهای دوران شوروی را ساخته که از جمله آن‌ها می‌توان به یک رودستر با زیرساخت ب ام و ۶۴۵Ci اشاره کرد. این خودرو از سقف نرم و رینگ‌هایی با برند ب ام و سود می‌برد.

ب ام و تنها خودروسازی نیست که در گاراژ Spec Auto حضور یافته زیرا این شرکت برخی محصولات بر پایه مرسدس CL W215 را نیز تولید کرده است. البته این خودروها شبیه مدل اصلی نیستند زیرا از نمای جلوی سنتی با چراغ‌های گرد و جلوپنجره کرومی استفاده می‌کنند.

مدل سفیدرنگی که مشاهده می‌کنید با قیمت ۳۶ هزار یورویی به فروش می‌رسد. این قیمت برای مرسدس CL قدیمی کمی بالا حس می‌شود اما احتمالاً چیزی شبیه این را هیچ جا پیدا نخواهید کرد.

 

شرکت موردبحث حتی برخی محصولات ترکیبی از چند خودرو را تولید کرده است. یکی از آن‌ها با نام ویکتوری شناخته می‌شود که ترکیبی از تویوتا مارک II و مزدا RX-8 است. این خودرو دارای کابینی متمایز با صندلی‌های برگرفته از نیسان ۳۵۰Z می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    هذمش سخت بود

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      یا خداوند متعال …

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. مهردادكمال

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (203 ديدگاه)

      هضم

      موافقم 5
      مخالفم 0
    3. ADAK

      ۴ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1829 ديدگاه)

      مُرده شورش را ببرن
      از شوروی تا روسیه ی الان
      که برای ایران و ایرانی حاصلی جز غارت و چپاول و استسمار و … نداشته

      موافقم 3
      مخالفم 5
  2. Babak

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    حیف پراید که ظاهرش شبیه این ماشین های بدترکیب و نفرت انگیز بشود، چه برسد به بنز و BMW و …

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. Zonda R

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      تو ایران هم خودروهای بسیار قدیمی با طراحی بسیار عقب افتاده هست فقط ما بهشون عادت کردیم
      خودروهایی با طراحی دهه 80 و 90 میلادی

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. محمد

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (295 ديدگاه)

    عالی شده مخصوصا اون سفیده

    موافقم 3
    مخالفم 1
  4. مهدی

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    شوروی خودش باعث ننگ بشریت هستش چرا باید کسی سعی شبیه اونا بشه

    موافقم 1
    مخالفم 5
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      ننگ بشریت انسانهایی هستند که بدون هیچ هدفی از ارتقای سطح زندگی خود و دیگران فقط اکسیژن را گرفته و دی اُکسید تحویل دنیا میدهند نه روسیه با این همه بزرگی و گروه های مافیایی که نیاز به رئیسی همچون پوتین داره .
      اصلاً از روسیه سرد و بیروح خوشم نمیاد ولی اگر همین روسیه نبود تمام دنیا به دست هیتلر جانی میوفتاد که هیچ نیرویی مقابلش نبود ، همین روسیه نَنگین به گفته شما مردمانی داره که در جنگ ثابت کردند برای این کشور سرد و مخوف ۲۱ میلیون کشته میدهند با سد انسانی مقابل سربازان آموزش دیده نازی آلمانی.
      روسیه امروز شاهد قدرت و ثروتی شده که فقط حاصل تلاشهای رئیس جمهورش پوتین هست ، پوتینی که مسلماً خیلی از ما ایرانیها دوستش نداریم ولی برای مردم خودش بهترینه .

      با این خودروها حال نمیکنم ، مسخرست اما جسارتشون در تبدیل این خودروها عالیه .
      ننگین هارو میشه در خاورمیانه ای ها دید که تحت هر شرایطی خرافات را بر علم ترجیح میدهند و شدند بازیچه سیاستمداران جهان اول .
      ای کاش قبل از هر کامنتی کمی فکر میکردیم و با استدلال مینوشتیم .

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2810 ديدگاه)

        نفرت مردم از کشوری که شروع کننده جنگ جهانی نبوده و پایان دهنده حملات هیتلر بوده ، بسیار جالب است!
        از اون جالب تر محبوبیت شروع کننده جنگ است!
        واقعا رسانه سلاح قوی است.

        موافقم 4
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1326 ديدگاه)

        اگر هیتلر جنگ شروع نمیکرد استالین اینکار میکرد مسله اصلی که در دهه چهل تا شصت میلادی اوج تفکرات رادیکال و ناسیونالیستی بود که با ظهور مارکسیست و استالین و هیتلر در اروپا به اوج خودش رسیده بود البته در ژاپن هم همینطور بود عملا جهان برای جنگ جهانی اماده میشد جنگی که شروعش با هیتلر بود ولی برحلاف عقیده شما پایانش به شروع جنگ سرد بود که با جنگ های کره ویتنام و جنگ افغانستان به اوج خودش رسید و با پایان شوروی به اتمام رسید اینم استدلال جناب نوید امیدوارم تفکر کرده باشی

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          شما شروع جنگ سرد را با جنگ جهانی دوم با هیولایی همچون هیتلر و ارتشش مقایسه میکنی ؟
          استدلال مهدی جالبه !!!
          یک لحظه فکر کنید که اگر هیتلر به کشور گُشائیهاش و قدرتش ادامه میداد چه میشد ، یعنی کره زمین خلاصه میشد در کشوری امروزی همچون کره شمالی با رهبری کیم جونگ اون .
          روسیه همین الانش هم شوروی سابقه با این تفاوت که امروز پشت پرده جریانات را دنبال میکنند تا جامعه جهانی کمتر بهشون گیر بده و همین حالاش هم انتخاب چندین ساله پوتین و جزایر کریمه جای سئواله .

          موافقم 1
          مخالفم 1
      3. Reza

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        اقای اNAVID 0098 صفر تاصد کامنتت رو قبول دارم بخصوص قسمت آخرش ولی اون قسمتی که مربوط میشه به آلمان و ارتش نازی رو نمیشه هضم کرد چون این حرف ها درواقع همون حرف هایی هستش که فاتحان جنگ یعنی متفقین نوشتند و شما دارید اونارو تکرار می کنید . هر واقعه ای دلیلی دارد به قول خودتون ای کاش قبل از هر کامنتی کمی فکر میکردیم و با استدلال مینوشتیم .
        شما برای اینکه بدانید چرا اصلا جنگ جهانی دوم آغاز شد بهتر است کمی عقب تر بروید و یعنی به جنگ جهانی اول . بعد ج ج اول آلمان رو طوری تحریم کردند که اسکناس هایشان تبدیل شد به کاغذ پاره و . . . که هممون تو تاریخ خوندیم . یعنی یه چیزهایی تو مایه های همین وضع الان خودمون البته کمی وضع خراب تر.
        حالا من از شما سوال می پرسم ، کشور شما در این وضع اسف بار قرار می گرفت چه واکنشی نشون می دادید؟؟؟ همینطور می نشستید و نگاه می کردید که یهودیان خوک کثیف به کشورتان تجاوز کنند؟؟؟ یا مثل مرد می جنگیدید؟؟؟؟
        سخنان جنبش حقوق مدنی آمریکا اقای مارتین لوترکینگ را یادتان است؟ گفته بود فراموش نکنید که هرچه هیتلر انجام داد خدمت بود، خدمتی که هنوز بازتابش دیده می شود . فقط احمق ها از وی جنایتکار می سازند.
        همین موشکی که داریم برای دفاع از خود میسازین را چه کسی اختراع کرد ؟ یا جت جنگی رو؟ یا هلیکوپتر رو ؟ یا تایگر رو ؟ یا هانیبو رو؟ یا همین کلاشنیکوف AK47 که توی جنگ هشت ساله ازش استفاده کردیم و هنوز هم ازش استفاده می کنیم و هزاران اختراعات دیگر در زمینه های مختلف ، به نظرتون اینها در زمان چه کسانی ساخته شدند؟؟؟ بله شخصی نیست جز آدولف هیتلر کبیر
        یادآوری کنم سلاح کلاشنیکوف AK47 همان سلاح STG44 آلمانی هستش که بعد جنگ جهانی دوم شوروی ازش کپی کرد و به تمامی کشور های کمونیستی فرستاد . به نظرتون نبوغ المانی ها قابل ستایش نیست ؟
        اگر آلمان پیروز جنگ میشد ، الان جای آمریکا آلمان بالای سرمان بود و طبق منطق ناسیونال سوسیالیست هممون در رفاه و آرامش ابدی کنار هم زندگی می کردیم و هیچ جنگی پدیدار نمی گشت.
        همیشه با منطق و دلیل کامنت بگذارید . یادتان باشد جناب نوید تاریخ رو فاتحان می نویسند. هیچ وقت پشت سر حکومتی که شکست خورده نمیان ازش تعریف و تمجید کنن بلکه چنان ازش بدگویی می کنن که نظر همه رو بهش بدبن کنند. وسلام

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          هیتلر رهبری هدفمند بود که در جنگ جهانی دوم دیوانه شده بود بدون هدف و مردم آلمان در جنگ جهانی اول سرشکسته شده بودند که کینه تیکه پاره کردن جهان را در سر داشتند و شروع کننده جنگ دوم جهانی .

          هیتلر نژاد پرست بود و این هیچ جایی در دنیای امروز نداره ، مَگه انسان وقتی به دنیا میاد میتونه دین ، پدر ، مادر ، کشور و ….. را انتخاب کنه .

          دستاوردهای آلمان به کنار اما هیتلر رهبری بود که دیوانه شده بود و هیچ جای بحثی در اون نیست .

          البته که ترامپ هم دست کمی از هیتلر نداره با این تفاوت که ترامپ بچه پرو پولدار بوده از اولش اما هیتلر نقاش شکست خورده و فقیری بوده که تمام تاروپود بدبختی را چشیده و با سخنوری زیبا و کوبنده وارد سیاست شد .

          موافقم 2
          مخالفم 2
      4. Reza

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        اقایون مورخ من فقط یه جمله می خوام بگم اونم اینه که تاریخ رو فاتحان جنگ می نویسند

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. فررزاد

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (115 ديدگاه)

      الان اگه شوروی باعث ننگ بشریت هست پس المان با اون همه جنایت کوره ادم سوزی انگلیس با اون همه اشغالگری امریکا که جزو ابر جنایت کار ترین کشور با اون دو تا بمب اتمی که تو ژاپن انداخت که هنوز نسلهای بعد از اون حمله وحشیانه دارای مشکلات ژنتکی هستن و رئیس جمهور امریکا حتی یه معذرت خواهی خشک و خالی هم نمیکنه ویتنام با اون همه جنایتی که امریکا کرد دیگه خاورمیانه عراق و افقانستان یمن …. بماند اینا چی باعث ننگ بشریت نیستن

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2810 ديدگاه)

        هر وقت از انگلیس صحبت میکنید ، حتما بگید که در ایران قحطی ایجاد کرد و نصف جمعیت ایران را کشت!
        نگذارید فراموش بشه‌!

        موافقم 6
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (1326 ديدگاه)

          البته بی کفایتی حاکمان و فساد دستگاع اداری سیاسی کشور نباید فراموش کرد که مزیت بر علت یود چیزی که هنوز هم اتفاق میافته

          موافقم 2
          مخالفم 3
      2. مهدی

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1326 ديدگاه)

        نوید قبل از شزوع جنگ سرد لنین بنیاد یک تفکر جدید در شوروی گذاشته بود بنیادی بر مبنای ایدولوژی مبارزه طبقه کارگر با طبقه ثروتمند که داشت در بین کشور هایی مثل یوگوسلاوی لهستان و سایر ممالک ازوپایی به شدت رواج پیدا میکرد از طرفی در جهان چند قطبی ان زمان تفکر نژاد پرست فاشست در امپراطوری مجارستان و اتریش و المان تا ایتالیا به اوج خودش رسیده بود در اروپای غربی هم اگر اطلاعلات داری اسپانیا و دیکتاتوری ان در حال رواج تفکر نراد پرستانه بود . در این وضعیت که همه برای جنگ بزرگ و فتح فتوحات اروپای ثروتمند اماده میشدند مسله زمان بود و هر کسی که زودتر شروع میکرد شانس بیشترس داشت که هیتلر هم اینکار انجام داد که اگر نمیکرد باید با موج کومونیست و استالین در میافتاد بعد از پایان رسمی جنگ جهانی دوم عملا غول کومونیست تا قلب اروپا پیش رفته بود و در واقع هنوز جنگ تمام نشده بود فقط شکل ان عوض شده بود از جنگ گرم یه جنگ سرد و با فروماشی اروپا به طور کامل تمام شد باز هم سال خوب همراه با کمی تفکر برات ارزو میکنم

        موافقم 1
        مخالفم 4
    3. Farzad

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      این جنگ نه برای نابودی فاشیسم بلکه برای تسخیر بازارهای فروش بود ، ما اگر مایل بودیم میتوانستیم جلوی ایجاد این جنگ را بگیریم
      ولی چنین نظری نداشتیم . ( وینستون چرچیل )
      اینم یک رویه دیگر سیاست که ببینید چقدر کثیفه …

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1326 ديدگاه)

        سیاست همیشه بر مبنای فریب بوده و هست نه استالین و نه هیتلر و چرچیل بازنده هستند و نه برنده در واقع اینا بازیگران سناریویی هستند در میدان منافع نوشته میشود و کسی برنده هستش که به منافع بیشتری برسد مثل قضیه سوریه

        موافقم 3
        مخالفم 0
    4. Alireza

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به همون دلیل که آمریکا ننگ بشریته ولی خیلیا ماشیناشو دوست دارن

      موافقم 2
      مخالفم 2
  5. Lamborghini

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (164 ديدگاه)

    کار های جالبی شدن ماشین های قدیم زیبایی خاصی داشتن حالا شوروی نه شبیه ماشینای کلاسیک آمریکایی و اروپایی به شخصه میپسندم البته اگه اصلیش رو بشه خرید در اولویته وگرنه این طوری هم خوبه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. بی طرف

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (100 ديدگاه)

    راستی لادا در چه حالیه؟???

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. هادی 8 سیلندر

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (458 ديدگاه)

    خیلی تصاویر مستهجن بود و کاملا تجاوز اشکار

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. Mercede kaviani

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (551 ديدگاه)

    ایا تویوتا مارک II همان تویوتا کریسدا است ؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      آره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      فکر نکنم مارک۲ همون کریسیدا باشه بلکه خودرویی متفاوت بود که روزی طلوع کرد و زود هم غروب که جایش را کمری گرفت .
      البته مطمئن نیستم .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. مهدی

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    قدرت اقتصادی روسیه حتی از ایتالیا کوچکتر هستش و همین تولید ناخلص روسیه بیشترش نفت و گاز هستش و در مقابل صنعت غرب عددی به حساب نمیاید رشد اقتصادی این کشور هم منفی یا صفر هستش و در بحران و مشکلات تحریم های غرب گرفتار انشالله در سال جدید نوید قبل از گذاشتن کامنت قدری فکر کن

    موافقم 1
    مخالفم 2
  10. آرین

    ۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    بسیار زیباست
    طراحی رترو رو از انواع دیگه ش بیشتر دوست دارم
    ماشینایی که استایل تک و ساده ای دارن بی نظیرن
    مثل همینا مثل پورشه مثل چلنجر مثل رولزرویس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Milad AMG

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    بسم الله
    اینا دیگه چیه
    خدایی کی حاضره یه سری ۷ بشه این شکلی؟!!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  12. مانی

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    یک نمونه از تحلیل‌های پدالی
    روسیه خیلی‌ ثروتمند شده و همش رو فقط مدیون پوتینه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  13. NAVID۰۰۹۸

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    هیتلر رهبری هدفمند بود که در جنگ جهانی دوم دیوانه شده بود بدون هدف و مردم آلمان در جنگ جهانی اول سرشکسته شده بودند که کینه تیکه پاره کردن جهان را در سر داشتند و شروع کننده جنگ دوم جهانی .

    هیتلر نژاد پرست بود و این هیچ جایی در دنیای امروز نداره ، مَگه انسان وقتی به دنیا میاد میتونه دین ، پدر ، مادر ، کشور و ….. را انتخاب کنه .

    دستاوردهای آلمان به کنار اما هیتلر رهبری بود که دیوانه شده بود و هیچ جای بحثی در اون نیست .

    البته که ترامپ هم دست کمی از هیتلر نداره با این تفاوت که ترامپ بچه پرو پولدار بوده از اولش اما هیتلر نقاش شکست خورده و فقیری بوده که تمام تاروپود بدبختی را چشیده و با سخنوری زیبا و کوبنده وارد سیاست شد .

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1326 ديدگاه)

      ترامپ در یک کشور فوق مدرن به رهبری رسیده قطعا سیستم امریکا اجازه نمیده یک بچه پول دار پر رو (ادبیات رو برو) بیاد و رهبری همچین امپراتوری بشه . او استاد معامله و از بززگان تجارت و کسب و کار هستش و کتاب های بسیار پر فروشی در دهه هشتاد که هنوز شما به دنبال نیامده بوده چاپ کرده و همیشه جزو بهترین کارافرینان بوده

      موافقم 1
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا