سایر خودروهای اروپایی

حضور کمپانی لیختن‌اشتاینی نانوفلوسل در ژنو

جدیدترین خودروی مفهومی نانوفلوسل در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

 NanoFlowcell Quant 40Volt

NanoFlowcell Quant 40Volt
این خودرو که Quant 40Volt نامیده می‌شود طبق گفته‌های این کمپانی لیختن‌اشتاینی وارد مدار تولید خواهد شد. چندی قبل این کمپانی کانسپت های Quant را در نمایشگاه ژنو قبلی نمایش داده و شاید سرانجام شانس این را داشته باشیم که آن را در جاده‌ها ببینیم.

nanoFlowcell QUANT F
پیش از معرفی خودرو شاهد تیزری از ساخته‌ی جدید نانوفلوسل هستیم. این کمپانی می‌گوید ۴۰Volt از مایع الکترولیت “bi-ION” استفاده می‌کند که توسط خود شرکت توسعه یافته است. این مایع الکترولیت بنا به گفته‌ی شرکت غیر سمی، غیر اشتعال‌پذیر و سازگار با محیط‌زیست بوده و تخمین زده می‌شود هزینه‌ی هر لیتر آن کمتر از ۱۰ سنت باشد.

nanoFlowcell QUANT F
نیروبخش این خودرو ۴ پیشرانه الکتریکی جدید است که در مجموع قدرت ۷۶۰ اسب بخاری تولید می‌کنند. این خودرو محدوده‌ی حرکتی بیشتر از هزار کیلومتر داشته و می‌تواند در ۲.۴ ثانیه از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو به‌صورت الکترونیکی به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

nanoFlowcell QUANT F
nanoFlowcell QUANT F
حدود یک ماه دیگر که نمایشگاه خودروی ژنو آغاز بکار کرد، با جدیدترین اخبار درباره‌ی این خودرو و سایر خودروهای معرفی شده در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Madjid

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این شتاب 2 ثانیه دیگه جدا داره خز میشه
    بدتر از همه ، این که شرکت های گمنام که تا 5 سال پیش وجود نداشتند دارن به این شتاب میرسن.
    الان همون 3 ثانیه ابهتش خیلی بیشتره. حداقل کمپانی های سابقه دار در این محدوده کار می کنند.

    راستی سال 2009 اتومبیل Koenigsegg Quant هم محصول همکاری نانو فلوسل و Koenigsegg بود
    این ماشین با انرژی خورشیدی کار میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین ق.

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (218 ديدگاه)

      رفیق چه دیسلایکی میخوری ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ????

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. We don't pray for love ,,,we just pray for cars

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (28 ديدگاه)

      مجید جان من فکر کنم دنیا به شدت در حال پیشرفت هستش و این درست نیست بگیم یه شرکت گمنام یا بی تجربه و غیره … کمپانی تسلا هم میشه گفت یه جورایی تازه تاسیس هست دیگه ولی شک نکن که آینده برای این شرکت هست ،،،
      دوستان این رو هم بدونید که تا چند سال دیگه اروپا شاهد انقلاب صنعتی دیگه ای خواهد شد که خیلی خیلی خیلی جذاب تر از انقلاب صنعتی اول خواهد بود ،، موفق باشید و به ایده های و فکر های جدید احترام و اعتماد کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجید / خودروسازی = آلمان + ایتالیا + ژاپن

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        بله دوست عزیز.
        راستی اسمت خیلی قشنگه.
        میدونم مال کیه. موزیک ویدئوش خیلی جالب بود.
        مخصوصا به کار بردن پشت سر هم اسم لامبورگینی و استفاده از P1 .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. We don't pray for love ,,,we just pray for cars

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (28 ديدگاه)

          عزیزمی ، بله the weekend واقعا حرف جالبی زده و راست گفته ،،، شما هم نظر های خیلی مفیدی به کار می بری که اگه بعضی وقتا درگیر حاشیه ها نشی خیلی هم بهتره ، موفق باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. elemento

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ممنون رفیق.
          من درگیر حاشیه نبودم.
          حاشیه درگیر من بوده !! (بس که جذابم ?)
          1 هفته کامنت های پدال رو دنبال کن تا نشونت بدم منظورم چیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مسعود

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (56 ديدگاه)

    2:4ثانیه شتاب صفر تا 100.؟؟؟؟؟
    300 کیلومتر محدود شده!!!!!!
    1000کیلومتر با یکبار شارژ !!!!
    اخه مگه میشه؟؟؟؟
    منکه باور نمیکنم مخصوص 1000 کیلومتر بایه بار شارژ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامکال

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    آخ جون پدال دمت گرم که به حرفم بالاخره گوش کردی.
    شاهین دست مریزاد بابا دمت گرم.
    من همونقدر که ب ام و /بنز / پورشه و ….. رو دوست دارم نانو فلو سل رو هم میپرستم.
    اصلا یک حسی خاصی بهش دارم.
    کارشون بیست 20 .
    شاید من تنها طرفدار پرو پا قرص این شرکت در پدال باشم(شاید).
    از فرمانپذیری این خودرو هم خیلی تعریف میشه.
    مثلا فکر کنم توی یک ویدئو بود که نشون میداد یکی از محصولاتش توی کوهستانهای مرکز اروپا با سرعت زیاد ویراژ میداد.
    دمشون خیلی گرم است.
    راستی یک چیز هایی هم درباره شرکاشون میگفتند نمیدونم سوییسی ها بودند یا بوش آلمان.
    لطفا در این مورد هم تحقیق بکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      مخلصم داداش
      چشم ان شالله اونم روش کار می کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ارمان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    من اصلا نمیدونم چه اصراری به این شتای عجیب غریب احساس میشه یعنی هر روز که از پارکینگ میای بیرون با چشای خواب الود یه لافراری ده در خونت واستاده میگه بیا درگ بزاریم؟ نمیفهم !
    من خودم ترجیح میدم ماشین بیشتر اصیل کاربردی و با پرستیژ باشه . چه تعدادی از اطراف با سرعت ۳۰۰ تا میرن دانشگاه ؟
    به هر حال به نظرم اصل کاسبی همینه شتاب رو بیار پایین رو قیمت ۱۰۰ هزارتا بکش بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ASA

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    یکمی رو اسمش کار کنه بهتره تا شتابش!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا