سایر خودروهای اروپایی

نگاهی دقیق‌تر به دیتونا شوتینگ بریک هامیج

شرکت کوچ بیلدر Niels van Roij Design تصاویر جدیدی از محصول جدید خود با نام دیتونا شوتینگ بریک هامیج را منتشر کرده است.

این کمپانی بلژیکی چند روز پیش برای اولین بار اطلاعاتی از این پروژه را منتشر کرد و همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد دیتونا شوتینگ بریک هامیج ادای احترامی به فراری دیتونا شوتینگ بریک می‌باشد.

در تیزرهای جدید می‌توانیم دماغه طویل‌تر، چراغ‌های جلوی نازک و عناصر زردرنگ را ببینیم. این خودرو همچنین از جلوپنجره بزرگ با میله‌های افقی مشابه محصول تک ساخت فراری سود می‌برد. همچنین در پروفایل جانبی نیز خط سقف طویل‌تر و فرم کلاسیک یک شوتینگ بریک دیده می‌شود. نهایتاً به بخش عقب و شیشه سرراستی می‌رسیم که هماهنگی خوبی با چراغ‌های عقب، چهار خروجی اگزوز و… دارد.

Niels van Roij Design فعلاً نگفته این خودرو بر پایه چه محصولی شکل گرفته اما شیشه جلو و سقف آن ما را به یاد فراری ۵۹۹ GTB می‌اندازند. این شرکت قبلاً گفته این خودرو در واقع بر پایه محصولی دو درب که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ که توسط شرکتی ایتالیایی تولید شده شکل می‌گیرد. این گفته‌ها دقیقاً با مشخصات ۵۹۹ GTB هماهنگی دارند.

اگر این‌گونه باشد شاید در دل دیتونا شوتینگ بریک هامیج پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۶۱۱ اسب بخار و گشتاور ۶۰۸ نیوتون متر قرار گیرد. این پیشرانه می‌تواند با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری کند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه

  1. Ali_b

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    این ماشین جزو زشت ترین ماشین هایی که در عمرم دیدمه
    البته این نظر منه شاید کسی بپسنده

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۸
  2. parsa_ashgh.mashine

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (78 ديدگاه)

    نا موزونه

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۳
  3. T.C.B.K

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    خودرو شوتینگ بریک فقط GTC4 LOSO
    👌👌

    واقعا بی نظیره.

    ولی تو تخت گاز همون جدیده ، کریس هریس پشت پورشه پانامرا کراس اسپرت بود و اون مرده اون یکی پشت gtc4loso. بعد جالب اینجا بود که کریس هریس هنگام رانندگی داشت از امکانات پورشه لذت میبرد ، ماساژور و… ولی اون یکی مرده هیچ کاری نمیکرد!
    در واقعا تنها کاری که کرد این بود با دریچه کولر بازی کرد !

    حتی کریس هریس هم گفتش که gtc4loso زیاد امکانات نداره.

    ولی بهترین شوتینگ بریک به نظر من GTC4LOSO هست…
    در زمان خودش یعنی ۲۰۱۶ هم خیلی سریع بود…

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۵
    1. T.C.B.K

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (185 ديدگاه)

      اصلاح میکنم منظورم lusso بود

      GTC 4LUSSO

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
  4. Amir

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    طراحی جلوش منو یاد پارس میندازه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  5. Amirreza

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (402 ديدگاه)

    جلو و عقبش یا اصلا اندازه چراغا با اندازه ماشین ، محل قرار گیری چراغ عقب ، کلا نا هماهنگه

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  6. T.C.B.K

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (185 ديدگاه)

    نمیدونم کامنتم منتشر شد یا نه

    ولی منظورم فراری GTC4LUSSO بود
    اشتباهی نوشتم LOSO
    منظورم LUSSO بود.

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  7. iman

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (91 ديدگاه)

    بعضی شرکتها فقط سعی دارن متفاوت و خلاف سبک روز پیش برن . اینقدر عقب عقب میرن تا از اون ور پشت بام میفتن

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  8. مهدی موتور

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (944 ديدگاه)

    Amg gt? 😕

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  9. Reza

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1703 ديدگاه)

    نشده 👎

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  10. Sina10

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    اگه بر اساس ۵۹۹ GTB ساختنش
    خود GTB 599 که بهتر بود!!!
    فکر میکنم یه فراری مدرن همیشه باید چراغای کشیده داشته باشه (دقت کنید گفتم مدرن )
    اگه شوتینگ بریک نبود هم بهتر میشد

    فکر میکنم اکه قرار بر ساختن یه شوتینگ بریک بود ، میتونستن ۸۱۲ سوپرفست رو بیارن شوتینگ بریکش کنن
    مثل کاری که یکی از تیونر ها با کوروت C7 انجام داد
    اما اگه بخوام یه شوتینگ بریک خوب معرفی کنم GTC4Lossu عالیه!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا