سایر خودروهای اروپایی

رمزموبیل RM-X2، هایپرکار شاسی بلندها!

خودرو یا بهتر بگوییم هیولایی که مشاهده می کنید ترکیبی از هالو وارتوگ و هاموی بوده و رمزموبیل RM-X2 نام دارد. سازنده‌ی این خودرو از آن به عنوان “هایپرکار چندمنظوره” نام می‌برد. RM-X2 جزو خودروهایی است که بدون سر و صدای آن‌چنانی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شده است.


رمزموبیل درباره‌ی محصول خود ادعاهای بسیار بزرگی داشته و از این نظر فکر می‌کنیم که مشخصات این خودرو با اغراق نسبتاً زیادی منتشر شده‌اند. این خودرو از شاسی مونوکوک فیبر کربنی با پوشش تفلونی استفاده می‌کند تا گل‌ولای به آن نچسبد. مشتریان همچنین می‌توانند طرح کابین ۶ یا ۸ نفره را انتخاب کنند. سیستم تعلیق RM-X2 نیز بازه‌ی حرکتی ۳۰.۴۸ سانتی‌متری داشته و یک حسگر لیزری نیز ارتفاع آن را تنظیم می‌کند تا به سطح بهینه برسد.


مشتریان از طریق درب‌های قیچی شکل بزرگ وارد کابین خواهند شد. در بخش داخلی RM-X2 می‌توان صفحات نمایش راننده و سرنشین را دید.


از دیگر ادعاهای این شرکت می‌توان به سیستم تراک استقرار و سفارشی اشاره کرد. این سیستم برقی می‌تواند گسترش یافته و در صورت از دست رفتن کشش لاستیک به شاسی‌بلند موردبحث قدرت ببخشد.

خریداران می‌توانند از بین قوای محرکه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار LT5 شورولت، ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری دیزل دورامکس و تمام الکتریکی یکی را انتخاب کنند. رمزموبیل بدون اشاره به پیشرانه‌ای خاص می‌گوید این شاسی‌بلند قدرت ۹۹۹ اسب بخاری داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن در ۳.۳ ثانیه ثبت می‌شود. یک جعبه انتقال سفارشی نیز باعث می‌شود قدرت بین چرخ ها توزیع شود.

این شرکت به دنبال تولید ۱۲ نمونه‌ی اولیه از RM-X2 در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. هدف نهایی شرکت نیز ارائه‌ی این شاسی‌بلند در ۴ نسخه است که مدل پایه نسخه‌ای سبک‌وزن (حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم) خواهد بود. مدل دوم که با نام دویل تاچ شناخته می‌شود از همان سیستم تراک و تریم طلایی سود خواهد برد. مدل رمزایدر از پانل‌های بدنه‌ی ضدگلوله استفاده می‌کند اما رمزموبیل اشاره‌ای به مدل نهایی یا چهارم نکرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    چه جالبه!! اون سیستم تراکش خیلی چیز خاصیه اگه واقعا کار کنه! یچیز تو مایه های شنی تانکه، میاد بیرون کمک میکنه به حرکت!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. مهرداد كمال

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    دنبال کردن خطوط بدنه تو این ماشین تقریبا غیر ممکنه داخلشم خ شلوغه !!!
    به هر حال فلسفه اش خاص بودنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. سجاد

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (13 ديدگاه)

    مال کدوم کشور هستش
    امریکا یا کانادا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. s.m

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خیلی زشته مخصوصا توش و کاربردی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Behrouz. anzali

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    ماشین عجیبیه . ولی باید جالب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    چه تیزر اشغالی درست کردن.ادم یاد فیلمای ژانر وحشت 50سال پیش میوفته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا