سایر خودروهای اروپایی

قیمت و مشخصات ATS GT لانچ ادیشن جدید

پس از نمایش نسخه‌ی تولیدی خودروی GT لانچ ادیشن در هفته‌ی خودرویی مونتری امسال، کمپانی Automobili Turismo e Sport که به اختصار ATS نامیده می‌شود اطلاعات بیشتری از خودروی تولید محدود خود را منتشر کرده است. ATS تنها ۱۲ دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت.


قیمت هر خودرو از ۸۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود اما ماهیت سفارشی GT لانچ ادیشن به این معنی است که قیمت آن سریعاً بالا خواهد رفت. این شرکت قبلاً سه دستگاه از خودروهای خود را فروخته و تنها ۹ دستگاه در دسترس خریداران بالقوه می‌باشد.


ATS GT طرحی مدرن از خودروهای اصیل و قدیمی این کمپانی می‌باشد. طراحی آن ولی خیلی مدرن‌تر است. دماغه‌ی پهن و کوتاه به همراه ورودی‌های هوای جانبی باعث شده‌اند به یاد محصولاتی از مک لارن و یا حتی آئودی R8 بیفتیم. ATS از فیبر کربنی برای کاهش وزن بدنه و شاسی سود برده است.


داخل کابین شاهد طرح بسیار ساده‌ای هستیم. بجای استفاده از صفحات نمایش بزرگ که هم‌اکنون در خودروهای مدرن دیده می‌شوند شاهد دو اهرم روی داشبورد برای انتخاب حالت‌های رانندگی و دیگر گزینه‌ها هستیم. همچنین دو سوئیچ باعث بلند شدن بال عقب و انتخاب حالت‌های دستی یا اتوماتیک گیربکس می‌شوند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۳۰ اسب بخار است اما استفاده از پکیج ATS کورسای سفارشی باعث رسیدن قدرت به ۸۳۰ اسب بخار می‌شود. همچنین ترمزهای سرامیک کربنی برمبو نیز در دسترس هستند.

حداقل یک دستگاه از این خودرو قبلاً وارد جاده‌ها شده است. ویدئویی از این خودرو منتشر شده که نشان دهنده‌ی مشکل این خودرو در ورود به خیابان و کشیده شدن بخش زیرین خودرو به آسفالت است که با توجه به قیمت بالا و تولید محدود، بسیار دردناک جلوه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    3.8 لیتر
    730 اسب بخار؟
    استهلاکش وحشتناک خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. King918

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    حیف پول ……
    این چیه آخه ….
    این همه قیمت واسه یه همچین چیزی …
    چندین گزینه های خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر هست …..
    فقط واسه سرمایه گذاری روش خوبه بخری گرونتر بفروشی مگرنه خودروی جالبی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Omid

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    موتورش زود داغون میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا