سایر خودروهای اروپایی

رونمایی از سه‌گانه مورگان LE60 پلاس سفارشی

مورگان از سه خودروی سفارشی برای دو مدل پلاس سیکس و یک مدل سه‌چرخ رونمایی کرد. این خودروها که LE60 نام دارند برای گرامیداشت ۶۰ سال همکاری مورگان با خرده‌فروش هلندی Louwman Exclusive معرفی شده‌اند.

تنها ۵ دستگاه خودرو در کل ساخته خواهند شد و هر یک ویژگی‌های خاص خودش را خواهد دشت. دو مدل پلاس سیکس با رنگ‌های آبی تولید می‌شوند و دو دستگاه دیگر با رنگ نقره‌ای و نمونه‌ی سه‌چرخ هم با رنگ سبز در دسترس خواهند بود.

LE60 پلاس سیکس آبی‌رنگ به رینگ‌های ۱۹ اینچی، عناصر زردرنگ در بخش‌هایی همچون کالیپرهای ترمز و نوشته‌های LE در اطراف کاپوت مجهز خواهد بود. داخل کابین نیز چرم مشکی با دوخت های زردرنگ و نشان LE60 روی پشت‌سری‌ها دیده می‌شوند.

داشبورد چوبی مات، تریم خاص کنسول و… نیز تکمیل کننده‌ی تغییرات این خودرو هستند.

دیگر LE60 پلاس سیکس‌ها که رنگ نقره‌ای به خود گرفته‌اند از رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی با کالیپرهای زردرنگ سود می‌برند. این خودروها همچنین دارای شماره ۶ رنگی در جلوپنجره، دوخت های زرد افقی در صندلی‌ها، نشان LE60 روی پشت‌سری‌ها و داشبورد همرنگ بدنه هستند.

پلاس سیکس از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ب ام و با قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیه‌ای دارد.

اما تک مدل LE60 سه‌چرخ دارای رنگ بدنه سبز بوده و درست مشابه برادران چهار چرخ خود از طرح زردرنگ در بدنه و کابین برخوردار است.

مدیر فروش مورگان درباره این خودروهای سفارشی گفته است:

ما مفتخریم که این سالگرد را با نمایندگی خود یعنی Louwman Exclusive جشن می‌گیریم. ما به کل شبکه نمایندگی خود افتخار کرده و خیلی خوشحالیم که چنین مراسمی را برگزار می‌کنیم. زمانی که Louwman به ما گفت برنامه‌هایی برای گرامیداشت ۶۰ سالگی خود دارد ما می‌خواستیم از برگزار شدن این مراسم با بهترین چیزها مطمئن شویم. تمامی خودروهای مورگان خاص هستند اما این خودروها که با هدایت تیم طراحی شرکت ساخته شده‌اند به‌طور ویژه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    مورگان جان ول کن برو موتور بساز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. fara2001

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (201 ديدگاه)

    یهو دلم یکی از اینارو خواست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. car fan

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    این ماشین طرفدار های خاص خودشونو داره که معمولا پولشون اضافیه
    خودم به شخصه عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    من نمونه های ۴ چرخ رو بیشتر دوس دارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا