سایر خودروهای اروپایی

تیزر هایپرکار الکتریکی جدید ریماک

طوفانی در راه است…
تنها چند ماه به آغاز نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ باقی مانده و ریماک تصمیم گرفته تا تیزر جدیدی از هایپرکار الکتریکی جدید خود منتشر کند. این خودروی بدون نام که جانشینی برای هایپرکار کانسپت وان محسوب می‌شود طبق انتظارات قدرتمندتر خواهد بود و ریماک قول داده که این خودرو یک تغییر دهنده واقعی بازی خواهد بود.


تیزر جدید چیز زیادی را ارائه نمی‌کند. این ویدئوی کوتاه در پیج فیس‌بوک ریماک آپلود شده و در آن شاهد موزیک دنس، نورپردازی زیاد و کپشن “وقتی می‌توانید بازی را تغییر دهید چرا با قوانین بازی کنید” هستیم.


در میان سایه‌ها شما به سختی می‌توانید برخی از جزئیات این هایپرکار را ببینید که به نظر طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به کانسپت وان دارد. جدای از دو تیزر منتشر شده ریماک هیچ‌چیزی درباره هایپرکار جدیدش نگفته است. پیش از این می‌دانستیم که قدرت آن بیش از خروجی ۱۲۲۴ اسبی کانسپت وان خواهد بود و حتی قادر خواهد بود با پرفورمنس تسلا رودستر جدید رقابت نماید.


هایپرکار مورد بحث ظاهراً چندین سال است که در حال توسعه بوده است. تقریباً همزمان با ارائه این خودرو ۵ فروشگاه جدید ریماک نیز در آمریکا آغاز به کار می‌کنند. منهتن موتورکارز همین الان تنها فروشگاه ریماک در آمریکا می‌باشد. فروشگاه‌های جدید هم مدل کانسپت وان کوپه و هم این هایپرکار جدید بدون نام را ارائه خواهند نمود.


خودروی جدید ریماک به طور کامل در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ که به‌صورت رسمی از هشتم مارس آغاز بکار می‌کند رونمایی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    یا خدا …
    قبلیش که روی همه رو کم کرد وای به حال این یکی ….
    ولی دوستان یه نکته رو بگم که این ماشین با 918 درگ داشت و به نحوی عجیببی نشون داد که ریماک برد بعد تصویر مسابقه رو دوباره از بالا نشون داد و توی اون تصویر فقط 918 جلو بود و همین طور هم از خط رد شد میتونید دوباره فیلمو ببینید ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. الف.ی

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    رقابت خیلی جالبی تو این رده وجود داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    یه مشت نابودگر مریخی ریختن تو این سگمنت فکر میکنن دنیا دستشونه
    اینا چیه بابا بیان کشور خودمون پراید رو ببینن تنها خودرو با قابلیت پرواز با 120 کیلومتر در ساعت همراه با تیونینگ اضافه!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    ریماک کانسپت وان واقعاً محشر بود ؛ به هیچ ماشینی رحم نمیکرد ؛ پورشه ، فراری و لامبورگینی مقابل کانسپت وان حرفی برای گفتن نداشتن ؛ این دیگه تکلیفش معلومه باید منتظر یه غول بی شاخ و دُم باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Love Cars

    ۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    پر قدرت و بی صدا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. پرهام

    ۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    خوراک ریچارد هموند بدن دستش …………..!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا