سایر خودروهای اروپایی

تیزر هایپرکار جدید و ناشناخته ناران اتوموتیو

یک استارت آپ جدید با نام ناران اتوموتیو تیزری از اولین محصول خود را منتشر و ادعاهای بزرگی درباره آن کرده است. این خودرو که فعلاً با نام ساده “ناران” شناخته می‌شود به دنبال رقابت با هایپرکارهای مدرن و مشهوری همچون استون مارتین والکری می‌باشد.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های ناران این است که پیشرانه آن پشت کابین جا خوش نکرده بلکه ما با یک خودروی پیشرانه جلو طرف خواهیم بود. قلب تپنده این خودرو از نوع ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۱۰۳۴ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۳۶ نیوتون متری است.

هنوز نمی‌دانیم ناران از چه گیربکسی استفاده خواهد کرد اما اعلام شده قدرت پیشرانه به تمامی چرخ ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۱ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۷۰ تا ۴۰۲ کیلومتر در ساعتی خواهد شد.

بدنه ناران اکثراً از فیبر کربن ساخته می‌شود و در تیزرهای منتشر شده می‌توانیم طراحی بسیار تهاجمی که بر تولید داون فورس زیاد تأکید دارد را ببینیم. در واقع این شرکت می‌گوید ناران حدود ۴۵۰ کیلوگرم نیروی رو به پایین تولید خواهد کرد. از جمله قطعات آئرودینامیک مهمی که در تصاویر دیده می‌شود می‌توان به تونل‌های ونتوری بزرگ در جلو، بال عقب ثابت و دیفیوزر عقب برگرفته از خودروهای مسابقه‌ای اشاره کرد. دیگر عنصر طراحی برجسته این هایپرکار چراغ‌های جلوی شبیه چنگال لابستر است که بسیار شبیه چراغ‌های فراری SF90 استراداله می‌باشد.

این خودرو هم‌اکنون تست‌های هندلینگ و سرعت را در نوربرگ رینگ و ایمولا پشت سر می‌گذارد. ناران اتوموتیو امیدوار است فروش آن را از اواسط ماه آگوست شروع کند و البته تنها ۴۹ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    اینم یه خیال باف دیگه??

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. بهزاد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    طراحی نازی داره حالا یه موتور heavy duty هم بزارن روش
    ????شوخی کردم این موتورا ماله ماشین های نظامی و معدن هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. OMID-LAMBO

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    چراغای جلوش شبیه اس اف 90 فراریه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hamidreza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    مشخصات جذابی داره
    اما خب برنامه ریزی عالی میخواد تا به حقیقت تبدیل شه و فروش خوبی داشته باشه ؛ تبلیغات + برند سازی + مدیریت عالی + کیفیت بالا + ادامه دادن تولید ( یکی تولید نکنن برن دیگه بر نگردن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. آریا ماشین

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    اگه درست مدیریت شه شاید به یه جاهایی برسه ، بالاخره هر شرکتی یه شروعی داشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Peyman56

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    خیلی جالبه.موتور ۸سیلندر خیلی خیلی سنگین و حجیمه.اینکه جلوش کلا تونل باد جهت ایجاد داون فورسه.پس موتور رو چطوری در قسمت جلو جادادن؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا