سایر خودروهای اروپایی

فروش پاگانی هویرا BC ماکینا ولانت بسیار خاص

خودرویی که مشاهده می‌کنید پاگانی هویرا BC ماکینا ولانت است که در حال حاضر برای فروش عرضه شده است. اگر همچون ما احساس می‌کنید باید قیمت خودرو را بدانید پس باید گفت اکثر افراد از عهده‌ی خرید آن بر نخواهند آمد.


این خودرو سفارش یک کلکسیونر خودروی آمریکایی با نام کریس سینگ بوده و در سال ۲۰۱۷ به این خریدار خوش‌شانس و ثروتمند تحویل داده شده است. خودروی یاد شده شاید در آن دوران دیوانه‌وارترین محصول پاگانی محسوب می‌شده و پس از تحویل یک بال عقب فیبر کربنی سفارشی روی خودرو نصب شده که بزرگ‌تر از مدل استاندارد می‌باشد. اگرچه در آگهی فروش خودرو گفته شده این خودرو کارکردی نداشته اما خب واضح است که این موضوع صحیح نیست زیرا هوایرا BC ماکینا ولانت نه تنها در آمریکا رانده شده بلکه سال پیش در ژنو سوئیس هم مشغول خودنمایی بوده است.

ظاهر این خودرو ترکیبی از متریال فیبر کربنی آبی‌رنگ و فیبر کربن براق سنتی می‌باشد. ورودی‌های هوای بزرگی در پانل‌های سه‌چهارم عقب به چشم می‌خورد و البته نباید ورودی هوای روی سقف را نیز از یاد برد. در دیفیوزر عقب هم عناصر آبی‌رنگ به کاررفته‌اند. رینگ‌های طلایی، کالیپرهای ترمز آبی و… از جمله شاخصه‌های طراحی ظاهری این خودروی خاص هستند.


با قدم گذاشتن به داخل خودرو شاهد یکی از بهترین و گران‌ترین کابین‌های دنیا خواهید بود. صندلی‌های سطلی فیبر کربنی با عناصر آبی‌رنگ، دوخت‌های مشابه پرچم ایتالیا و تریم های ویژه جزو شاخصه‌های کابین هوایرا BC ماکینا ولانت هستند. مالک خودرو همچنین برخی قطعات چرمی مشکی، ترکیب فیبر کربن طلایی‌رنگ و مات و قطعات آلومینیومی مشکی را سفارش داده است. این خودرو همچنین با سِت چمدان‌ها و کیف‌های هماهنگ با کابین خودرو به فروش می‌رسد.

نیروبخش هوایرا BC پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی ساخت AMG است که قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (890 ديدگاه)

    الهه زیبایی که میگن،خودتی لعنتی
    کابین به شدت عالیه
    ظاهر به شدت میخکوب میکنه
    فنی هم که فقط تصور این گشتاور رو با توجه به وزن خودرو بکنیم،کافیه?
    زنده باد ایتالیا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. soroush

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (55 ديدگاه)

    من پیج این بابارو دنبال میکنم همه ی ماشیناش رو صبح تا شب داره میرونه بعد میگه همشون صفر کیلومتر کارکردن مخصوصا رو وننوش خیلی تاکید داره که کار نکرده…
    کلا ادم سودجو و دروغ گوییه و بخاطر پول هر دروغی میگه و با هر برند ماشینی که رابطش بهتر باشه برند رقیبش رو میکوبه…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Ahmad

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      اسم پیجش چیه؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ahmadreza 2002

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    از وقتی همیلتون یه زوندا خرید شدیدا به این برند علاقه مند شدم
    خصوصا این مدل

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    ایدیش lamborghiniks هستش به قول دوستمون سوروش فقط برندایی که باهاش رابطشون خوبه رو تبلیغ میگنه مثل استون مارتین و لامبورگینی ولی از فراری همش بد میگه.ادم باحالی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. OMID

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    چه خوشگله
    موتورهای مرسدس به طرز عجیبی حتی تو نسخه های اسپورت هم نسبت گشتاور به اسب بخار شون خیلی زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا