سایر خودروهای اروپایی

رونمایی از کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا

بنا به گفته کمپانی احیا شده‌ی بورگوارد، کانسپت ایزابلا برداشتی مدرن از مدل کلاسیک بوده و دارای کابینی انقلابی، بدنه‌ای آئرودینامیک و ابعاد بزرگ می‌باشد.


کانسپت موردبحث که اشاره‌ای صریح به مدل افسانه‌ای ایزابلا متعلق به دهه ۵۰ میلادی دارد نشان دهنده تمرکز آینده‌ی بورگوارد روی طراحی و تکنولوژی سواری خواهد بود.


این کانسپت روی کاغذ خودرویی کوپه با چهار درب و چهار نفره می‌باشد. اصول طراحی سیال این کمپانی در تمامی محصولات آینده بورگوارد اعمال خواهند شد.

رئیس طراحی بورگوارد آقای آندرس وارمینگ می‌گوید:

فرم بدنه هماهنگ به همراه انحناهای نرم توازنی مثال‌زدنی بین اشکال کروی و خطوط دقیق است. تلاش ما خلق هماهنگی بصری بین زیبایی و تکنولوژی بوده است.


این خودرو که در فرانکفورت حاضر خواهد بود دارای طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵/۱.۹/۱.۴ متر می‌باشد. کانسپت ایزابلا همچنین دارای عناصر طراحی سه بعدی متصل شده به عناصر عملکردی چون ورودی‌های هوا و قطعات آئرودینامیک می‌باشد.


مدیر طراحی کمپانی اضافه می‌کند:

آئرودینامیک و راندمان فوق‌العاده نقشی کلیدی در این خودرو داشته و تعریف‌کننده اشکال سیال است.

این کمپانی آلمانی برنامه‌هایی برای ورود به بازار آلمان تا پایان سال داشته و اولین نمونه‌های بورگوارد BX7 TS لیمیتد ادیشن طبق انتظارات در سه‌ماهه پایانی سال به دست مشتریان خواهد رسید. مدل عادی BX7 و BX5 و BX6 نیز با پیشرانه‌های بنزینی وارد بازار اروپا خواهند شد.

[دانلود ویدئو] پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ستاره های پرفروغ (Daniel)

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (951 ديدگاه)

    بنظرتون اگه چین خودروسازی های ایران رو میخرید پسرفت میکردیم یا پیشرفت؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      قطعا پیشرفت می‌کردیم؛ چینی‌ها مدیریت احیا خیلی قوی‌ای دارن، اگر خودروسازهای ایرانی رو بخرن، روز به روز شاهد استفاده از فناوری‌های نوین خواهیم بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (752 ديدگاه)

      خودروسازی های ما اگه با صاحب ایرانی هم خصوصی میشدن پیشرفت میکردیم تو ایران هرجا دولت دست بزاره جز یزی نمیمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. حسن

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (75 ديدگاه)

      فکر نکنم تفاوتی کنه مشکل از خودمونه. بهترین مدیر هم که بیاد آخرش یا دقش میدیم یا سرش رو زیر آب می کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. نوید جهرمی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      تفاوتی نمیکنه. چون زیرساخت ها تغییری نمیکنه.
      شاید اگر ایران مستعمره ژاپن بشه ی اتفاقی بیفته.اگر خیرمون ب خودمون نرسه ب بشریت میرسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ایزابلا اولیه بین سال‌‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۲ در چهار کلاس کلاس کوپه، کروک، استیشن و سدان در برمن آلمان تولید می‌شد، موتورش ۱/۵ لیتری بود با ۷۵ اسب بخار قدرت و گیربکس ۴ سرعته دستی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. SERIAL WINNER

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    وای که ایزابلا چقدر قشنگ بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا