سایر خودروهای اروپایی

تیزر کانسپت جدید HK GT پینین فارینا

HK GT چهارمین خودروی مفهومی طراحی شده توسط پینین فارینا بوده که با همکاری کمپانی‌ های تِک هنگ‌کنگی یعنی گروه هیبرید کینتیک ساخته شده است.


خودروی مورد بحث یک سال پس از معرفی سدان لوکس H600 در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. این دو کمپانی با همدیگر روی خلق یک شاسی‌بلند ۵ نفره با نام K550 و مدل ۷ نفره K750 که سال پیش در شانگهای معرفی شدند نیز همکاری کرده‌اند.

هدف از معرفی کانسپت HK GT احیای دوباره ایده گرن توریسمو با استفاده از معماری کلاسیک خودروهای ایتالیایی و در عین حال ارائه هویت ویژه برند هیبرید کینتیک بوده است.


خودروی مفهومی جدید این دو شرکت بنا به تیزرهای منتشر شده دارای طراحی ظاهری ظریفی خواهد بود که در آن می‌توانیم چراغ‌های عقب افقی و تیز مشابه با کانسپت ب ام و سری ۸ را تشخیص دهیم. به نظر می‌رسد کابین این خودرو نیز رویه ظریف و اسپورت را دنبال خواهد کرد.

کانسپت HK GT از باتری، پیشرانه‌های الکتریکی، کنترل الکتریکی و یک سیستم افزایش دهنده برد خودرو سود خواهد برد. پینین فارینا می‌گوید طراحی خاص این خودرو با قوای محرکه دوستدار محیط‌زیست ترکیب شده است.

ششم ماه مارس و در ژنو سوئیس منتظر رونمایی از این کانسپت جدید باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا