سایر خودروهای اروپایی

معرفی کمپر ون‌های جذابی که فروشی نیستند!

به نظر می‌رسد دنیای خودرو هم‌اکنون از یک رنسانس تبدیل ون‌ها لذت می‌برد. پیش از این چندین کمپر ون فوق‌العاده را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. کمپر ون‌ها خودروهای جذابی هستند که برای افراد ماجراجو ایده آل بوده و اکثر نیازهای آن‌ها را در مسافرت‌های خارج از خانه و آخر هفته‌ای رفع می‌کنند.


جدیدترین محصولاتی که در دنیای خودرو معرفی شده‌اند محصول شرکت آلمانی Knaus Tabbert هستند. تخصص این شرکت تبدیل خودروها به کمپرهایی فوق‌العاده جذاب است. این دو ونی که مشاهده می‌کنید تنها به عنوان محصولاتی مفهومی معرفی شده‌اند بنابراین نمی‌توانید آن‌ها را حداقل در مقطع کنونی بخرید؛ و این خیلی بد است زیرا این دو کمپر که CUVolution و CUVision نام دارند از دیگر رقبا کاملاً متمایز می‌باشند.


پیش از اینکه وارد اصل مطلب بشویم بد نیست نگاهی به دلیل نام‌گذاری این ون‌ها بیندازیم. همه‌ی ما با واژه‌ی CUV آشنا هستیم. این واژه به معنی یک خودروی کاربردی کراس اوور بوده اما در این ون به معنی خودروی کاربردی ون می‌باشد. شاید این نام‌گذاری کمی عجیب جلوه کند اما دو حرف CU با کلمات ویژن و اوولوشن هم ترکیب شده‌اند. خب حالا ببینیم این دو خودروی برجسته چه چیزی در چنته دارند.


متأسفانه اطلاعات زیادی در دست نیست زیرا شرکت سازنده درباره انتشار جزئیات خودروهای خود خساست به خرج داده است. مدل نقره‌ای CUVision بر پایه مان TGE شکل گرفته که یک پلتفرم ون معمول در بازارهای اروپایی می‌باشد. این خودرو دارای کیتی متشکل از اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی و رینگ‌های ۲۲ اینچی بوربت می‌باشد. مدل نارنجی CUVolution ریشه‌ای از شرکت وایزنبرگ داشته و رنگ بدنه گیراتر و ورودی هوای بزرگ‌تری دارد. کیت جانبی این خودرو نیز با یک اسپویلر روی سقف تکمیل شده است. رنگ نارنجی خودرو در تضاد با فینیش ساتین بوده است.


جزئیاتی از ویژگی‌های کابین این دو ون منتشر نشده و البته حرفی هم از مشخصات فنی آن‌ها زده نشده است. این دو کمپر جدید در نمایشگاه کاروان دوسلدورف آلمان در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (43 ديدگاه)

    اینا اصلا کمپر نیستن
    اسباب بازین
    همین
    هیچ کارایی ویژه ای ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    پدال گرفتی مارو؟ میگی ببینیم چی تو چنته دارن زیرش میگی هیچی اطلاعات نداده بیرون :) / خساست؟ ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. HAMID.HEMI

    ۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    کمپر که نباید کف خواب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا