کوئنیگ‌زگ رگرا، محبوب‌ترین هایپراسپرت به انتخاب مخاطبین پدال

پس از بررسی گروه سوپراسپرت‌ها حالا نوبت به هایپراسپرت‌ها رسیده است یعنی خودروهایی که حد نهایی مهندسی و تکنولوژی در صنعت خودروسازی هستند. دنیای هایپرکارها دنیای اعداد حیرت‌آور است، اعدادی مثل شتاب زیر سه ثانیه، قدرت بیش از هزار اسب بخار و قیمت‌های شش‌رقمی. البته تقریباً همهٔ هایپراسپرت‌ها خودروهایی تولید محدود و بسیار گران‌قیمت هستند و به همین دلیل افراد بسیار کمی شانس مالکیت و یا حتی رانندگی با آن‌ها را پیدا می‌کند. در رقابت‌های پدال در گروه هایپراسپرت‌ها در ابتدا چهارده شرکت‌کننده حضور داشتند که عبارت‌اند از:

پورشه 918

فراری لافراری

بوگاتی شیرون

کوئنیگ‌زگ رگرا

پاگانی هوآیرا

لامبورگینی سنتناریو

مک‌لارن سنا

آستون‌مارتین ولکان

هنسی ونوم F5

کوئنیگ‌زگ آگرا

مک‌لارن P1

جگوار C-X75

آستون‌مارتین والکری

مرسدس-آام‌گ پروجکت وان

این هایپرکارها در مرحلهٔ مقدماتی طی هفت دوئل باهم به رقابت پرداختند تا از بین آن‌ها هفت خودرو مستقیماً به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند اما چون تعداد این خودروها فرد بود باید خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده بود هم به آن‌ها اضافه می‌شد. این خودرو بوگاتی شیرون بود که البته مدل جدیدتر دیوو به‌عنوان جایگزین آن به هفت هایپرکار پیروز پیوست و این هشت خودرو راهی مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی شدند:

آستون‌مارتین ولکان

لامبورگینی سنتناریو

فراری لافراری

مک‌لارن P1

کوئنیگ‌زگ آگرا

بوگاتی دیوو

مرسدس-آام‌گ پروجکت وان

کوئنیگ‌زگ رگرا

در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی بین این هشت هایپراسپرت رقابت‌های جذابی برگزار شد که در این رقابت‌ها چهار هایپرکار شامل لامبورگینی سنتناریو، فراری لافراری، بوگاتی دیوو و کوئنیگ‌زگ رگرا به پیروزی رسیده و به مرحلهٔ نیمه‌نهایی صعود کردند. در این مرحله نیز دو دوئل برگزار شد که در این دوئل‌ها فراری لافراری و کوئنیگ‌زگ رگرا به پیروزی رسیده و فینالیست‌های گروه هایپراسپرت‌ها لقب گرفتند. نکتهٔ جالب اینکه هردو هایپرکاری که به فینال رسیدند به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز بودند.

در دوئل نهایی گروه هایپراسپرت‌ها رقابت نزدیک و حساسی بین لافراری و رگرا جریان داشته و اختلاف آراء بسیار جزئی است ولی بااین‌حال عنوان قهرمانی فقط به یک خودرو می‌رسد که آن رگرا است. این هایپرکار سوئدی از مجموع 1980 رأیی که در دوئل نهایی به ثبت رسیده، تعداد 1024 رأی را به خود اختصاص داده و با کسب 52 درصد از کل آراء قهرمان گروه هایپراسپرت‌ها لقب گرفته درحالی‌که سهم لافراری از کل آراء تعداد 956 رأی بوده است. رگرا اما برای اینکه به این عنوان برسد رقبای بسیار قدرتمند و سرسختی را از سر راه برداشته است به‌گونه‌ای که در مرحلهٔ مقدماتی از سد بوگاتی شیرون گذشت، در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی مرسدس پروجکت وان را مغلوب کرد و در مرحلهٔ نیمه‌نهایی هم بوگاتی دیوو را کنار زد.

رقبای کوئنیگ‌زگ رگرا در مراحل مختلف رقابت‌ها

مرحله

رقیب

درصد آراء

مقدماتی بوگاتی شیرون 51
یک‌چهارم نهایی مرسدس پروجکت وان 56
نیمه‌نهایی بوگاتی دیوو 58
نهایی فراری لافراری 52

 

کوئنیگ‌زگ از رگرا به‌عنوان اولین محصول هیبریدی خود در نمایشگاه ژنو 2015 رونمایی کرد. قوای محرکهٔ این هایپرکار از یک پیشرانهٔ 5 لیتری V8 توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی تشکیل شده است. مجموع خروجی این سیستم 1500 اسب بخار قدرت و 2000 نیوتن متر گشتاور است که کل این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس منحصربه‌فرد تک سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. موتورهای الکتریکی رگرا توسط یک پک باطری لیتیوم یون 4.5 کیلووات ساعتی آب‌خنک تغذیه می‌شوند که توسط شرکت ریماک ساخته شده‌اند. از این هایپرکار تنها 80 دستگاه تولید می‌شود که هرکدام حدود 2 میلیون دلار قیمت دارند.

 

مشخصات فنی

پیشرانه 5 لیتری V8 هیبریدی
قدرت 1500 اسب بخار
گشتاور 2000 نیوتن متر
گیربکس 1 سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب
شتاب صفرتاصد 2.7 ثانیه
حداکثر سرعت 410 کیلومتر/ساعت
طول 4,560 میلی‌متر
فاصلهٔ محوری 2,662 میلی‌متر
وزن 1620 کیلوگرم
مصرف سوخت 15.7 لیتر ترکیبی
قیمت 2 میلیون دلار

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

48 دیدگاه

  1. Seyed AMG
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    دوستان یک نظرسنجی …
    کدوم یکی جذاب تر ؟؟
    کونیگزگ رگرا 👍لایک
    کونیگزگ جسکو 👎 دیس لایک

    پاسخ
      1. Seyed AMG
        سوابق: (53 دیدگاه) ,

        دقیقا
        جسکو شخصیت و پرستیژ رگرا رو نداره

        پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (1428 دیدگاه) ,

      یه چیز جالب بگم؟؟؟
      کوئنیگ‌زگ تنها ۸۰ دستگاه رگرا تولید میکنه
      به قیمت هر کدوم ۲ میلیون دلار
      .
      یعنی کل تولیدی خودروی برنده کلاس هایپرکارها، که قوی‌ترین کلاس خودرویی و همینطور گرانترین هست
      و به قول مقاله، در دسترس تنها بشدت کمی از مردم دنیا حتی واسه تست!!!
      قیمتش در میاد ۸۰ تا ضربدر ۲ میلیون یعنی ۱۶۰ میلیون دلار
      .
      بعد یه متهم دهه ۷۰ اینجا ۱۶۰ میلیون دلار برمیداره و فرار میکنه
      یعنی ایشون میتونست کل تولیدی برنده قویترین کلاس خودرویی دنیا رو خودش یه جا بخره!!!
      اونم با پول ما
      حالا نظرتون چیه دوستان؟؟؟

      پاسخ
      1. s.h
        سوابق: (594 دیدگاه) ,

        نظرم اینه دوست من چشم مردم کور تحمل نکنند این وضع رو از ماست که برماست از همه چیز جک میسازیم و میخندیم
        و فقط یه طبل تو خالی هستیم هیچ چیزی جلوی اراده ملتی رو نمیتونه بگیره ما خودمونم به خودمون رحم نمیکنیم
        به قول دوستی که میگفت مردم ایران از اختلاس ناراحت نیستند از اینکه خودشون نمیتونند ا ختلاس کنند ناراحتند وگرنه این همه تلاش برای بند کردن دست خودشون تو جایی و به جایی معنی نداره الا تصدیق اون حرف دوستمون
        طرف از این ور میاد فش میده از اونور چاق سلامتی میکنه با همون قشر از افرادی که از پشت بهشون فحش میده این دورویی یعنی اینکه ما اصلا ناراحت نیستیم باری ایران ناراحتیم چرا ما نمیتونیم مفت ببریم

        پاسخ
  2. ارش
    سوابق: (833 دیدگاه) ,

    به تازگی عاشق این ماشین شدم فوق العاده ست فقط برای رو کم کنی ساخته شده طراحیش هم فوق العاده ست و به فرهنگ وایکینگ ها وفادار‌. ۴۵۰ کیلومتر😍😍

    پاسخ
  3. ایمان
    سوابق: (1722 دیدگاه) ,

    این انتخاب ، تیری بود به قلب صنعت خودروسازی
    هنوز باورم نمیشه پرچمدار هایپر کارهای مدرن اول نشده
    تاج پادشاهی همیشه بر سر فراری بزرگ خواهد ماند 👑👑

    پاسخ
    1. افشین
      سوابق: (55 دیدگاه) ,

      وقتی نگاهت فقط به اسب بخار باشه همین میشه. کافیه یه شرکت بیاد خودرو تقویت شده 2000 اسب بخاری بزنه خیلیا به اون رای میدن

      پاسخ
      1. Ferrari
        سوابق: (1421 دیدگاه) ,

        دوست عزیز کارایی این نواوری باید درعمل مشخص بشه.یه همچین ماشینی چرا انقدر بی توجه مونده؟؟ چرا کوئنیگ زگ باهاش رکوردی نزد یا نداد چندتا نشریه تستش کنن؟؟ یه ماشین با مشخصاتی که کمپانی اعلام کرده همین حتی نمیدونید سواری این ماشین چطوریه.
        تاحالا از خودتون پرسیدین چرا بقیه خودروسازها از گیربکس تک دنده استفاده نمیکنن؟؟ به عنوان مثال چطور فناوری فرمان پذیری چرخهای عقبی که پورشه ابداع کرده امروز فراگیر شده ولی این فناوری بعد از دو سه سال توسط برندهای دیگه استفاده نشده؟؟ شاید ضعف بزرگی داره حتی جسکو هم از پیشرانه هایبرید و جعبه دنده این ماشین استفاده نکرد.
        و در اخر اینکه توسعه جانشین یه ماشین خیلی هزینه داره.چندروز پیش خبری منتشر شد مدیران ائودی و فولکس دلیلشون رو برای تصمیمی که برای لامبورگینی گرفتن توضیح دادن گفتن برای کاهش الایندگی موتور دوازده سیلندر لامبو باید ۸۰ میلیون هزینه کنن و برای معرفی جانشین هوراکان و اونتادور باید بیش از یک میلیارد یورو سرمایه گذاری کنن.یعنی برای جانشین هر مدل باید بیش از ۵۰۰ میلیون هزینه کنن حالا بگین چطوری کوئنیگ زگ میتونه با اون درامد کم این بقول شما نواوری هارو توسعه بده؟؟ بدتر از همه اینکه سقف تولیداتشون هم خیلی کمه محصولاتشون تولید انبوه نیستن.احساس نمیکنید که این نواوری ها احتمالا خیلی عملکرد چشمگیری ندارن؟؟ و اگه عملکردشون بسیار خوب و چشمگیره چرا به نشریه ای نمیدن که تست بشه؟؟

        پاسخ
        1. OMID
          سوابق: (909 دیدگاه) ,

          حتی اگه این کونیگزگ هم قهرمان نمیشد
          918میشد نه لافراری

        2. Ferrari
          سوابق: (1421 دیدگاه) ,

          Omid
          پروفسور اگه یه نگاه به جدول بکنی میبینی که لافراری و کوئنیگ زگ رگرا فینالیست بودن چطوری ۹۱۸ اول میشد؟؟ لافراری برای فینالیست شدن با ۹۱۸ رقابت کرده بود

        3. OMID
          سوابق: (909 دیدگاه) ,

          حق 918 بود قهرمان بشه اگه این نمیشد
          اشتباه تایپی بود حق جا افتاد

    2. Seyed AMG
      سوابق: (53 دیدگاه) ,

      قبلا هم گفته بودم ما اینجا فقط براساس جذابیت ظاهری رای میدیم و ملاک های دیگه در رتبه پایین تری قرار میگیرن ، من خودم به لافراری رای دادم اما بگم رگرا فارغ از عملکرد کمی از لافراری جذاب تر و خاص تر اغراق نکردم و البته جدیدتر بودنش هم بی تاثیر نیست
      دوم اینکه پورشه 918 و P1 هم هیچ چیزی از لافراری کم ندارن که به تنهایی لافراری پرچم دار هایپرکار ها باشه

      پاسخ
      1. Saeed
        سوابق: (347 دیدگاه) ,

        جناب فراری کونیگ‌زگ رگرا توسط خود آقای کریستین تست شده و حداکثر سرعت این ماشین ۴۱۰ تا اعلام شده..پس چرا تست و رکورد بزنن؟
        تو یوتیوب هم ویدیو زیاد داره که هی گاز میدن
        و صدای خوبی هم داره
        رگرا رو ساخته تا بگه ماشینی که میسازیم میتونیم لاکچری هم بسازیم که دهن خیلی از کسایی که میگن محصولات کونیگ زگ لاکچری نیست رو ببنده…تکنولوژی این جعبه دنده رو توسعه نداد چون ممکنه کسایی که از این تکنولوژی استفاده میکنن ممکنه موتور منفجر بشه!….هم اینکه یه کلّه راه رفتن هم زیاد حال نمیده و خیلیا دوست دارن هی دنده عوض کنن و حال موتور تنفس طبیعی یک v12 لامبو یا فراری رو ببرن…میخواست نشون بده ما هم میتونیم تکنولوژی باحالی درست کنیم که یه کله بریم ۴۰۰ کیلومتر!!!!!و موفق هم بوده و حالا هم دوباره گیربکس جدیدی ساخته به منظور اینکه شتاب اولیه‌ محصول هاش بهتر بشه
        و امیدوارم این گیربکس سرعت نور خوب و عالی باشه پس نگو چرا این تکنولوژی رو در جکسو به کار نبرد؟!؟!

        پاسخ
        1. Ferrari
          سوابق: (1421 دیدگاه) ,

          دوست عزیز چرا باید به اطلاعاتی که کریستین کوئنیگ زگ میده اهمیت بدم؟؟ کی میاد بگه ماست من ترشه؟ یعنی شما یه ماشین رو از روی نظر صاحب کمپانی و چندتا ویدیو که گاز میدن قضاوت میکند؟؟؟ 😂😂😂
          من بخوام درمورد یه ماشین صحبت کنم تست و برسی اون ماشین رو از ۴تا نشریه تاپ گیر اتوکار اتو اکسپرس و موتور ترند میخونم بعدش حرف میزنم اونوقت شما از روی چندتا کلیپ که یه مشت اماتور گرفتن به خوبی یه ماشین پی میبری؟؟
          گفتی اون گیربکس تک دنده رو توسعه نداد چون کسایی که ازش استفاده میکنن ممکنه موتور رو بترکونن خب اصلا چرا همچین گیربکسی رو به کار گرفته وقتی یه همچین ایراد بزرگی داره ؟ اصلا منبعت برای این حرفی که زدی چیه؟؟ لینکشو بده لطفا

        2. Saeed
          سوابق: (347 دیدگاه) ,

          ایراد؟😐😂
          یه همچین گیربکسی ساخت تا کمی واسه مشتری هاش جالب باشه
          (جذب مشتری کنه)
          وگرنه این گیربکس واسه شتاب و سرعت که خوب نیست!
          میتونه بدرد پیست بخوره چون میرسی به پیچ اصن نیاز نیست دنده عوض کنی!!
          یا ترافیکای روی اعصاب
          و همچنین چنین گیربکسی داره که بی‌سر و صدا حرکت کنه بعد تو سرعت بالا صدای انجین میاد
          این گیربکس قابلیت های زیادی داره
          اینم بگم که دلیل برد کونیگ زگ….تعداد زیاد بودن طرفدار هاشه (واسه اونایی که میگن همه به قیافه و اسب بخار رای میدن)
          طرفدار کونیگ زگ تو ایران زیاده😆
          یعنی هر کسی که به کونیگ زگ رای میده باید نظر هم بده؟
          وگرنه اگه از لحاظ قیافه بود که قطعا لافراری برنده بود که عجیب برنده نشد…
          ولی حتی خودمم موندم چرا تست نشد…شاید اول میخوان جکسو رو بسازن بعد برن واسه تست رگرا ….آخه واقعا نمیشه که یه ماشین ساخته بشه بعد تست نشه!!حیفه اگه تست نشه چون واقعا ماشین باحالیه….انجینش هم جالبه حتما درموردش بخونید…

    3. Farzad
      سوابق: (163 دیدگاه) ,

      آقا سریع ترین ماشین فراری چند تا میره ؟؟؟

      پاسخ
  4. OMID
    سوابق: (909 دیدگاه) ,

    😍
    عالیه این ماشین
    دقت کنید حتی با هیبریدی بودن وزنش 1600 کیلوعه
    طراحیش که حرف نداره
    گیربوکس منحصر به فرد
    اگزوز منحصر به فرد
    در کل یه ماشین انحصاری
    کونیگزگ از نوآور ترین شرکتهای خودروسازیه به نظرم

    پاسخ
  5. آریا ماشین
    سوابق: (126 دیدگاه) ,

    چند وقته دیگه دوئل های پدال رو ملاک نمیکنم
    بیشتر مقایسه های خود سایت رو قبول دارم چون کارشناسی شدس
    ولی تو دوئل بعضی رای دهنده ها جدا از کیفیت و مشخصات فقط به عکس ها رای میدن
    البته از نظر خودم هم رگرا باید اول میشد و شایستش بود ولی مشکل من زود حذف شدن بعضی ماشین ها که حقشون بود تا مراحل بالاتری بیان
    مثلا لامبورگینی سنتناریو حقش نبود تا نیمه نهایی بیاد شاید حضور هنسی ونوم F5 بهتر بود
    یا خیلی ماشین های دیگه مثل والکری که زود حذف شدن
    بزرگترین نکته هم این بود که چرا ماشین های ریماک مثل کانسپت two شرکت نکردن
    اگه کانسپت two شرکت میکرد به نظرم باید قهرمان میشد

    پاسخ
  6. ایلیا
    سوابق: (653 دیدگاه) ,

    سنا همون اول بسم الله حذف شده!!!!

    پاسخ
    1. نیما
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      این یعنی بر اساس عکسا رای میدن خیلیا

      پاسخ
  7. Pooya
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    گیربکس این ماشینو کسی میتونه توضیح مختصر بده چحوری کار میکنه؟

    پاسخ
    1. parvaz
      سوابق: (265 دیدگاه) ,

      فقط میدونم میذاری تو دنده یک گاز میدی 400 تا برات پر میکنه بعد خلاص میکنی به ریختن کرک و پرات با دقت نگاه میکنی :)) ساده تر از این نمیتونستم توضیح بدم 😐

      پاسخ
    2. OMID
      سوابق: (909 دیدگاه) ,

      موتورهای الکتریکی تا سرعت سی کیلومتر میرسوننت
      بعد انجین کم کم درگیر میشه
      تا حداکثر سرعت دور موتور هی زیادتر میشه

      پاسخ
  8. Saeed
    سوابق: (347 دیدگاه) ,

    کونیگ‌زگ رگرا میشه اولین خودروی هیبریدی و
    دارای بال متحرک
    طراحی جلوش خیلی عالیه ولی عقبش….زیاد چنگی به دل نمیزنه….عین شیرون که جلوش خفنه ولی عقبش به ذوقت میزنه….ولی واقعا برازنده‌ی این برنده….باورم نمیشه تونسته ببره چون حریفش لا فراری بوده!!!!طرفدارای فراری ناراحت نشن چون همین که تا فینال اومد یعنی نشون میده چقدر این ماشین زیبا.نرم.و خشنه…فقط لطفا دعوا درست نکنید….در ضمن اینقدر اون آقا کچله آقا کچله نکنید😐اسم داره😐 اسمش هم آقای کریستین ون کونیگ‌زگ…. همون کریستین هم بگین کافیه تا بفهمیم کیه😐

    پاسخ
    1. نیما
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      من اتفاقا طراحی های عقبشون رو دوست دارم :/
      واقعا فقط من اینجوریم؟

      پاسخ
  9. Ali Keyhani
    سوابق: (457 دیدگاه) ,

    این نظرسنجی توی هرجای دنیا برگذار میشد لافراری به راحتی رای میورد،امثال آگرا و رگرا و جسکو هر دو سه سال یبار میان و میرن،اما بعضی از خودروهای فراری رو کسی نمیتونه از یاد ببره مثل 250 کالیفرنیا،f40،250gto و انزو و همین لافراری که الان با قیمت های چندین برابر معامله میشه و روز به روز قیمتش بالاتر میره به ارزشش اضافه میشه

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (909 دیدگاه) ,

      هر جای دنیا برگزار میشد همین رگرا اول میشد
      بعدش 918 که از لافراری تحسین شده تره
      پس غر نزنید
      او لاین آخر هم راجبش بگم به قیمت ماشینای پورشه هم هر روز اضافه میشه

      پاسخ
  10. سجادی
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    عجب انتخابی عالیه ایول به انتخاب مخاطبین پدال. والا همین مخاطبینو میزاشتن تو راس خودروسازی ایران سه سوت اباد میکردن خودروسازیو(البته اگه از بالام اجازه بدن!)

    پاسخ
  11. ایمان
    سوابق: (1722 دیدگاه) ,

    هنوز از اول نشدن LaFerrari تو شوک هستم
    مهم اینه که آینده از کدام ماشین بیشتر حرف میزنن
    ارزش کدام ماشین در آینده بیشتر خواهد بود ؟؟؟؟
    و چندین سوال دیگه که خیلی برام اهمیت داره

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (909 دیدگاه) ,

      اگه این قهرمان نمیشد حق 918 بود قهرمانی
      لاقل چارتا حرکت ازش دیدیم
      تحسین شده هم هست
      روزمره هم میشه ازش استفاده کرد

      پاسخ
  12. مهدی
    سوابق: (636 دیدگاه) ,

    فکر کنم پدال تنها جایی تو دنیاست که یه شترگاو پلنگی که غیر از عدد و عکس اطلاعاتی ازش وجود نداره رو به پرچمدار پرچمدار سوپراسپرت ها ترجیح میدن

    پاسخ
  13. مانی
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    بیشتر ما ایرانی‌ها خیلی‌ جوگیر و دم دمی مزاج هستیم
    و دوست داریم اینجور به نظر بیاد که بر خلاف جریان آب شنا می‌کنیم
    و جزو روشنفکران و خواص هستیم

    پاسخ
  14. soroosh
    سوابق: (168 دیدگاه) ,

    بعضی از دوستان کامنت زدن که بعضی از افراد پدال به عکسها رای دادن.
    شاید این دوستامون بعد تست و راندن خودروها رای داده.
    از اول هم قرار بود هرکی از هر ماشینی خوشش بیاد بهش رای بده نه اینکه مثل کارشناس تخصصی ماشین بیاد صدم ثانیه شتاب و نسبت اسب بخار به وزن رو ملاک قرار بده. اینجا ی عده سر ی ماشین که فقط تو گوگل می تونن عکسهاشو ببینن ی جوری رگ کردنشون باد میکنه انگار دعوای ناموسیه

    پاسخ
    1. Ali Keyhani
      سوابق: (457 دیدگاه) ,

      لافراری بارها توسط سرشناس ترین کارشناسان و برنامه ها و مجله ها تست شده و امتحان پس داده نیازی نیست خودمون تست کنیم تا در موردش نظر بدیم! اما رگرا چطور؟

      پاسخ
      1. OMID
        سوابق: (909 دیدگاه) ,

        918 بیشتر از لافراری رونده شده تحسین شده تر هم هست
        روزمره هم میشه ازش استفاده کرد
        اگه این قهرمان نمیشد حق 918 بود قهرمانی

        پاسخ
  15. ایمان
    سوابق: (1722 دیدگاه) ,

    LaFerrari دست کم در ۸ پیست رکوردگیری کرده ولی رگرا در چند پیست رکورد زده ؟؟؟؟ اصلاً در پیست جلوی فراری حرفی برای گفتن داره ؟؟؟؟
    LaFerrari بهترین هایپرکار در مجله انگلیسی Autocar هست ولی رگرا چی ؟؟؟؟ اصلاً بین ۱۰ تای اول هم نیست
    LaFerrari با قدرت ۹۵۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتُن متری در مقابل رگرا با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰۰ نیوتُن متری شتاب بهتری داره !!!! این خیلی معنی داره
    تنها دوئلی هست که دوستان فقط و فقط به تاپ اسپید نگاه کردن مگرنه دلیلی برای رگرا وجود نداشت

    پاسخ
  16. مهدی
    سوابق: (636 دیدگاه) ,

    اقا اصلا شتاب و سرعت رگرا پیغمبر اما واقعا کیفیت سواری این دو خودرو قابل قیاس هست اصلا؟؟ به نظر من رگرا به غیر از هنسی ونوم که اون هم صرفا یه چهارچرخ تو مسیر مستقیم هست از تمام ماشینهای تو لیست بالا ماشین ضعیفتری هست از نظر ساختارو مهندسی که طبیعی هم هست یه شرکت نوپا بدون پشتوانه

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (909 دیدگاه) ,

      کیفیت سواریش از لافراری بهتره مطمئناً
      چون لوکسه
      لافراری فقط پیسته
      این روزانس

      پاسخ
      1. مهدی
        سوابق: (636 دیدگاه) ,

        شما حتما به غیر از عکس مجلات یه نگاه هم به مطالبش بندازید بیشتر کمکتون میکنه کامنت گذاشتن 😄

        پاسخ
        1. OMID
          سوابق: (909 دیدگاه) ,

          😂گفتی کیفیت سواری جوابتو گرفتی
          به شما پیشنهاد میکنم عکس هارو هم مشاهده کنید تا تفاوت کابین ماشینارو هم متوجه شید🙄

  17. ایلیا
    سوابق: (653 دیدگاه) ,

    رگرا جزء انتخاب های اول تا سوم من هم نیست.
    به نظرم انتخابای بهتری وجود داشته.
    ولی نمیدونم این وسط بین این همه گزینه و سلیقه های متفاوت چرا فقط صدای طرفدارای فراری درومده؟ یعنی شما باید به همه ی انتخاب ها ایراد بگیرید و هر جا و در هر کلاسی فراری رو انتخاب کنید؟
    بارها و در موضوعات مختلف این عادت ناپسند رو بروز دادید، فراری هم ی برند مثل برندای دیگه، دست بردارید از این بچه بازی ها

    پاسخ
  18. P zero
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اگه اونتادور svj بود من حتما به اون رای میدادم چون اولا ظاهر اونتادور هنوزم جذابه ، تنفس طبیعیه و با این حال شتاب خوبی داره (مطمئن باشین این تربو شارژ و باقی مخلفات بذارن روش خلاصه تیون بشه راحت موتورش بالا ۱۸۰۰ اسب میرسه v8 به ۱۶۰۰ میرسهv12 نه؟)،صداش به مبارزه میطلبه، چهار چرخ متحرک و چهار چرخ فرمانپذیری داره و… و توجه کنین که هیچ کدوم اینا واسم مهم نیست 😶! فقط باید تو هدف از تولید ماشین اول باشه
    یعنی بتونه یه مسیر که صاف نیست و پیچ داره سریع تر از همه بره که اونتادور سوپر ولوچه یوتا (چه اسم طولانی 😐) سطلان نورنبرگ رینگ تشریف دارن یعنی پادشاه حال حاظر تمام اینایی که بالا تو لیستن و … ماشینای کونیگ زگ خیلی عالین ولی دوستانی که از ccx خبراشو پیگیری میکنن میدونن عیبشون چیه که واسه تست نمیدنشون ، کونینگ زخ سلطان سرعت بالا ۴۰۰ که این سرعتم طبیعتا فقط تو خط مستقیم امکانش هستن برعکس پورشه و لامبورگینی . البته اگه فراری fxxk evo بود نمیدونستم کدومو انتخاب کنم. کسی میدونه چرا دیگه ماشینای فراری رو پیست نورنبرگ نمیبرن رکورد بزنن؟ (اووووف از بس طولانی شد خودمم نمیدونم چی نوشتم 😂😓)

    پاسخ
    1. Saeed
      سوابق: (347 دیدگاه) ,

      اون ماشین هایی که نام بردی سوپر اسپرت هستن نه هایپر اسپرت دوست عزیز😃

      پاسخ
  19. Saeed
    سوابق: (347 دیدگاه) ,

    برد کونیگ‌زگ رگرا رو به همه طرفداراش تبریک میگم ولی متاسفانه یه عده هستن که قصدشون فقط زمین زدن این برند است😑
    خود برند کونیگ‌زگ اونقدر مدعی نیست…یک برند ساکته که فقط کارشو میکنه ولی یه سریا فقط میگن کونیگ‌زگ مدعی…کونیگ‌زگ مدعی…شتر گاو پلنگ…اینا چیه هی میگید انصافا؟
    فقط گفتن رگرا میتونه ۴۲۰ تا بره و گیربکس و انجین جالبی داره
    این اطلاعات ماشینه نه ادعا
    مدعی اونیه که بگه(من حتما ماشینم میره ۴۲۰ تا!!!)
    این یک ادعاست
    لطفا این کلمه مسخره مدعی رو از زبونتون بندازید
    هیچ وقت هم کونیگ‌زگ سرمست پیروزی هاش نبوده…فقط کارشو میکنه…و با اصالت هم هست
    خود آقای کریستین ون کونیگ‌زگ مرد خیلی محترم و خلاقی هستن و منم برای زحماتی که واسه برندش کشیده احترام قائلم
    منتهی شماها فقط برند خودتون رو میبینید و هر چیز دیگه‌ای که سر راهش باشه رو نابود میکنن و اون برند رو کوچیک نشون میدید (مثال بارزش Amir ferrari) و قطعا تست های رگرا که پدال هم گذاشته رو دیدید که چقدر این ماشین ایمن هست و جنس بدنه‌اش عالی کار شده
    ایمنی که خیلی از سوپر کار ها و هایپر کار ها ندارنش
    لطفا این دعوا هارو بزارید کنار مثل بچه ها دعوا نکنید آدم فکر میکنه مهد کودکه تا یک مجله خودرو

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.