معرفی کونیگ‌زگ رگرا با پکیج آئرودینامیک جدید

کونیگ زگ هفته خودرویی مونتری را با ارائه محصولات جدید و قدیمی‌تر پشت سر می‌گذارد. این خودروساز در رویداد خودرویی موردنظر پکیج آئرو جدیدی را برای مدل رگرا و همچنین پکیج گوست را برای مدل‌های قدیمی‌تر CCX و CCXR معرفی کرده است.


پکیج جدید مدل رگرا از یک جفت بالچه کوچک در جلو و عقب و اسپویلر جلوی عمیق‌تر تشکیل شده است. همچنین در بخش عقبی شاهد یک بال فعال هستیم.

کونیگ زگ ادعا می‌کند اضافه شدن این پکیج باعث شده نیروی رو به پایین تا 385 کیلوگرم افزایش پیدا کند. نیروی رو به پایین نسخه استاندارد رگرا برابر با 310 کیلوگرم می‌باشد. این امر نشان دهنده بهبود حدود 25 درصدی نیروی رو به پایین بوده و البته باید گفت درگ خودرو کمتر از 5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.


مالکان مدل‌های قدیمی‌تر CCX و CCXR نیز هم‌اکنون می‌توانند پکیج جدید گوست را برای خودروهای خود سفارش دهند. این پکیج شامل برخی آپشن ها نظیر اسپلیتر بزرگتر جلو، دیفیوزر عقب، رینگ‌های کربنی آگرا، آینه‌های جانبی آگرا RS، بال عقب بزرگ‌تر و سیستم اگزوز ارتقا یافته می‌باشد.

مالکان خودروهای ذکر شده می‌توانند پکیج گوست جدید را به‌صورت کلی یا جزئی خریداری نمایند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

35 دیدگاه

    1. AMIR SCHUMACHER
      سوابق: (9790 دیدگاه) ,

      .
      آره واقعا قشنگه ، از دیدنش لذت میبرم. هم از جلو قشنگه و هم از عقب.

      پاسخ
      1. mehran911
        سوابق: (1095 دیدگاه) ,

        مجید جان جلوش که فوق العاده است اما از عقب مثل پیرمرد خپل خواب آلود می مونه
        .
        مثل اینه که داره ماشین هایی که ازش عقب افتادن رو مسخره میکنه 😂😂😂

        پاسخ
        1. akrh78
          سوابق: (125 دیدگاه) ,

          اره عقبش تقریبا مثل ائودی ار اس 6 یه حس خسته و خمار مانند داره در کل از هر دو خوشم میاد

        2. SERIAL WINNER
          سوابق: (9790 دیدگاه) ,

          .
          رفیق جان موافقم باهات ، عقبش یک حالت خُماری و خواب آلودگی خاصی داره که دوستش دارم. مثل آئودی RS7 یا Zonda Revolucion.

    1. کارال
      سوابق: (91 دیدگاه) ,

      دقیقا میشه بگی چرا شیرون شاهکار مهندسی نیست ولی کونیگ زگ هست ؟ لطفا توضیح بده یکم اطلاعات دوستان بیشتر بشه ؟

      پاسخ
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
        سوابق: (1846 دیدگاه) ,

        شیرون فوق‌العادست اما وقتی با رگرا که از پشتوانه مالی و سابقه به مراتب کمتری برخورداره مقایسش کنی، می‌بینی که نمیشه با واژه شاهکار خطابش کرد.

        پاسخ
        1. SERIAL WINNER
          سوابق: (9790 دیدگاه) ,

          .
          یعنی بر طبق فرمایش شما هر شرکتی که پول و قدمت بیشتری از koenigsegg داشته باشه ماشین هاش در مقابل محصولات این شرکت هرگز شاهکار نیستن !

          نمیخوام تو ذوفت بزنم ولی محصولات این شرکت فقط برای خط مستقیم و شتاب 100 تا 400 خوبن.
          نه صدایی نه هندلینگی و نه …. .

          شاهکار یه چیزیه در حد 911 توربو اس ، 488 ، و دررده های بالاتر 918 و لافراری #ماشین‌کامل

        2. akrh78
          سوابق: (125 دیدگاه) ,

          در خوب بودن رگرا و کلا شاهکار بودن همه کونیگ زگ ها اصلا شکی نیست ولی یه مسئله که همیشه فراموش میشه اینه که شیرون نزدیک به 400 کیلو گرم از رگرا سنگین تره (2تن در برابر 1600 کیلو) مثل چلنجر دیمن که با 2 تن وزن شتاب 2.3 داره

        3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
          سوابق: (1846 دیدگاه) ,

          من نگفتم اگر کمپانی‌ای قدمتش بیشتر باشه، نمی‌تونه شاهکار بسازه، بحث من اینه که رگرا با این همه توانایی، تو شرکتی ساخته شده که به مراتب از نظر سرمایه و تجربه، سطحش از بوگاتی پایین‌تره.

        4. SERIAL WINNER
          سوابق: (9790 دیدگاه) ,

          .
          غیر از شتاب ۱۰۰ تا ۳۷۰ رگرا واقعاً نقطه ی قوتی نداره که بشه شاهکار خطاب کردش. اگر koenigsegg لافراری ، ۹۱۸ یا پی۱ رو می‌ساخت شاید اسمش شاهکار بود.

        5. کارال
          سوابق: (91 دیدگاه) ,

          😐😐😐ینی با این حرفت کاملا توجیه شدم مرسی . بسیار تخصصی بود . ینی بهترین تحلیل گرایی خودرویی هم همچین نظر نداشتن رو مقایسه این دوتا خودرو .

      2. sardar
        سوابق: (11 دیدگاه) ,

        ببین این ماشین در کل ارزش خرید بهتری نسبت به شیرون داره چون با حجم موتور کم تر قدرت نسبتا برابری داره تازه گشتاور موجود در این ماشین نسبت به بوگاتی بیشتره و حجم موتور و سیلدرهای کم تر یعنی مصرف سوخت کمتر و مصرف سوخت کمتر یعنی پرداخت کمتر مالیات و این یه جور شرایط برد برد برای شما ایجاد میکنه با مصرف سوخت کمتر با سرعت برابر تازه کانورتیبل بودنش رو نباید فراموش کرد که یک مزیت به حساب میاد

        پاسخ
    2. MAHDI . TUNING
      سوابق: (983 دیدگاه) ,

      دمت گرم اقا فرشاد عزیز
      منم عشق کونیگ زگ هستم
      ولی نمیدونم چرا نمیتونم رگرا رو بیشتر از اگرا دوست داشته باشم البته کمتر هم دوستش ندارم

      پاسخ
    3. AMIR SCHUMACHER
      سوابق: (9790 دیدگاه) ,

      .
      حجم موتور ملاک شاهکار بودن یا نبودن یک ماشین نیست ،
      شیرون و‌ پـدرش ویرون ، شاهکار مهندسی هستن ، اینو کسایی گفتن که نظرشون در این زمینه نسبت به همه ی ما ارجحیت داره.

      پاسخ
    4. mehran911
      سوابق: (1095 دیدگاه) ,

      تکنولوژی ساخت موتور ۱۶ سیلندر شیرون یک سرو گردن از این بالاتره
      هرچند احترام بسیااااار زیادی برای کوئنیگ زگ قائل هستم و در مورد برند کوئنیگ زگ زیاد خوندم

      پاسخ
      1. الف.ی
        سوابق: (723 دیدگاه) ,

        دوستان
        اقا مهران
        اقا فرشاد
        اقا مجید
        میخوام یه نکته بگم
        ببینید موتور بوگاتی شیرون پتانسیل های بسیار بیشتر از اون چه که ما فکر می‌کنیم داره
        با 16 سیلندر چهارتا توربو و 8 لیتر حجم فقط 1479 اسب بخار؟
        تونگاه اول خیلی کم بازده به نظر میرسه ولی علت داره
        موتور بوگاتی ویرون و شیرون پلمبه و فقط در 3 جای دنیا باز میشه این نشون میده چقدر این موتور استهلاک کمی داره.
        اگه قرار بود استهلاکش زیاد باشه که پلمبش نمیکردن
        فرض کن هر دو ماه یکبار بخواد این پلمب باز بشه خیلی مسخره بود
        کونیگزگ و بوگاتی هر دو شاهکار مهندسی هستن
        منتها با منطق ساخت متفاوت تولید شدن و با هم تفاوت هایی دارن
        همین چیزها باعث میشه ما گاها خودرویی رو شاهکار و دیگری رو معمولی خطاب کنیم در حالی که هر دو فوق‌العاده هستند.

        پاسخ
        1. SERIAL WINNER
          سوابق: (9790 دیدگاه) ,

          .
          قبول دارم هدف ساخت و روح حاکم بر این اتومبیل ها متفاوته.

        2. sardar
          سوابق: (11 دیدگاه) ,

          مصرف سوخت 35 لیتر در شهر کم استحلاک بونشو نشون میده؟

  1. Behnam.xan
    سوابق: (35 دیدگاه) ,

    عــــالی شده
    این ماشینو خیلی دوسش دارم😊❤️

    پاسخ
  2. AMIR
    سوابق: (56 دیدگاه) ,

    عکس اول خداست😍😍😍😍😍
    ادمو از زندگی سیر می کنه❤❤❤

    پاسخ
    1. ماسل
      سوابق: (226 دیدگاه) ,

      استغفرالله
      دوستان یک درصد احتمال بدید یه خارجی (همین دور و بر)هم به پدال سر بزنه و نتونه کامنتتون رو تحلیل کنه

      پاسخ
  3. Omid622
    سوابق: (252 دیدگاه) ,

    عکس اولی یه دنیایی واسه خودش
    عجب رخی لرزه به اندام ماشین جلوی می اندازه که تو آینه میبینیش

    پاسخ
  4. كورش مرادي
    سوابق: (142 دیدگاه) ,

    عالی و بدون نقص یک هایپر کار واقعی
    ١ پورش٩١٨ اسپایدر
    ٢ فراری لافراری
    ٣ مک لارن پی وان
    ۴ بوگاتی ویرون
    ۵ لامبو المنتو
    ۶ زوندا
    ٧ کونیگ زگ

    پاسخ
  5. mohammad_FM 480
    سوابق: (450 دیدگاه) ,

    فلا نمیتونم وصفش کنم……..
    اما همین قدرو میگم که
    طراحیش عالیه و حرف نداره مثل آگرا.
    بعد 918 و وان تو وان هایپر کار مورد علاقم اینه…
    و راستی خیلی وقت بود خبری از کونیگزگ تو پدال نیست همینطور از ولوو که اصلا مقاله نمیزارید .
    اقای سردبیر و عزیزان نویسنده ما که عاشق ولوو هستیم چیکار کنیم؟

    پاسخ
  6. مانی
    سوابق: (91 دیدگاه) ,

    دوستان بعضی‌ وقتها نظرات عجیب غریب میدن آدم شاخ در میا‌‌‌ره
    آخه چجوری حساب می‌کنین موتور ۸ لیتری با ۱۵۰۰ اسب قدرت کم بازده هست
    مگه ماشینه فرمول که بخواد با ۱۶۰۰ سیسی ۷۰۰اسب بده بیرون
    بعدشم بازده یعنی‌ باتوجه به مصرفه بنزین چقدر انرژی شیمیایی رو به مکانیکی تبدیل میکنه
    که فکر کنم برایه شیرون با این قدرت و مصرف کاملا قابل قبول باشه
    اگه بخواد از موتوره ۴ لیتری ۱۵۰۰ اسب قدرت بگیره استهلاک میره بالا
    همینطور هرچی‌ که تعداد سیلندر‌های موتور بیشتر باشه موتور نرمتر کار میکنه
    دوم اینکه میگن کاره بوگاتی شاهکار نیست چون سابقه و پولش بیشتر
    اینرو با زحمات چندین ساله بدست آورده بهمین راحتی‌ کارشو بی‌ ارزش می‌کنین؟
    پس کنیخزک ۵۰سال دیگه داره هایپر اسپرت می‌سازه دیگه ارزش نداره یکاره ساده رو انجام میده؟
    بعدشم فلسفه یه بوگاتی متفاوته واسه همین وزنش زیاده یه هایپر اسپرت که فوق‌العاده لوکسه
    سواریه نرم و راحتی‌ داره که به اندازه‌ی حریف به راننده سخت نمیگیره و کاربردی تره

    پاسخ
  7. مانی
    سوابق: (91 دیدگاه) ,

    دوستان اسم ماشین و نوشتم کنیخزک خرده نگیرین
    پدال اشتباه نوشته تلفظ سوئدیش همینه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x