سایپاسیتروئن

مشخصات فنی زانتیا

سیتروئن زانتیا Xantia خودرویی محبوب است که سالها در سایپا مونتاژ می شود و بعلت خصوصیات اسپرت ، چابکی، راحتی، سیستم تعلیق منحصر به فرد و کیفیت آن  مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. با این حال این خودرو سالهاست که در کمپانی سیتروئن از رده خارج شده است.

سیتروئن زانتیا

مشخصات فنی و لیست تجهیزات زانتیا مدل SX۲۰۰۰

۱. ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ، مجهز به تهویه در چرخ‌های جلو
۲. قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو در جاده‌های هموار و ناهموار و تعویض آسان چرخها
۳. تنظیم اتوماتیک ارتفاع خودرو بر اساس توزیع بار و وزن سر نشین
۴. سیستم اتوماتیک قطع کننده سوخت هنگام حادثه
۵. سوئیچ مجهز به کنترل از راه دور همراه با سیستم کد خوان الکترونیکی (سیستم ضد سرقت خودرو)
۶. قفل ایمنی مخصوص کودک
۷. فرمان هیدرولیکی با امکان تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان در چهار نقطه
۸. کیسه هوای ایمنی راننده
۹. کیسه هوای ایمنی سرنشین جلویی
۱۰. سوئیچ کنترل کیسه هوای سر نشین
۱۱. تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک برای دمای داخل خودرو (سرما و گرما) هوشمند
۱۲. مجهز به سیستم آئینه‌های جانبی برقی، تاشو و گرمکن آینه
۱۳. ضربه گیرهای جانبی دربهای جلو و عقب برای ایمنی سرنشینان در تصادفات جانبی
۱۴. کمربندهای ایمنی سرنشین مجهز به سیستم هوشمند در مقابل ضربات دارای سیستم جمع‌کننده انفجاری
۱۵. زیر آرنجی مرکزی و بالشتک تاشو صندلی عقب برای قرار دادن چوب اسکی و دسترسی سرنشینان به صندوق عقب
۱۶. نمایشگر دیجیتالی دمای خارج خودرو ساعت، کیلومتر شمار
۱۷. با شش بلندگو با امکان کنترل از روی فرمان RDS مجهز به رادیو با امکان سی دی رادیو
۱۸. صندلی‌های ارگونومیکی قابل تنظیم مکانیکی در جلو خودرو (ارتفاع، شیب پشتی، قوس داخل کمر و… )
۱۹. قفل مرکزی دربهای جلو، عقب و درب صندوق عقب
۲۰. قابلیت تخت خواب شدن و تا شدن صندلی‌های عقب خودرو
۲۱. گرمکن شیشه عقب و برف پاک کن عقب
۲۲. برف پاک کن شیشه جلو با دو سرعت و کنترل اتوماتیک سرعت برف پاک کن و حساس به شدت ریزش باران (هوشمند)
۲۳. آفتابگیرهای مجهز به آینه
۲۴. سیستم ترمز ضد قفل ABS
۲۵. شیشه بالابر برقی شیشه‌های جلو و عقب خودرو (شیشه راننده با سیستم متوقف کننده هوشمند و امکان کار با یکبار فشردن کلید)
۲۶. پرده آفتاگیر شیشه عقب
۲۷. دو چراغ مطالعه برای راننده و سرنشین جلو
۲۸. چراغ مه شکن در جلوی خودرو
۲۹. مبدل کاتالیست با استاندارد اروپایی EURO II
۳۰. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۳۱. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتل
۳۲. سیستم عیب یاب EORD
۳۳. دو عدد چراغ داخل اتاق روی ستونها با سیستم خاموش شدن هوشمند
۳۴. نمایشگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۵. نشانگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۶. نشانگر دیجیتالی مسافت طی شده و هشدار دهنده مراجعات ادواری به تعمیرگاه
۳۷. سیستم تعلیق هیدرولیک جهت تامین تعادل منحصر بفرد خودرو در صورت بروز حوادثی همچون ترکیدگی لاستیک

مشخصات فنی زانتیا

نوع: زانتیا SX مدل:۲٫۰۱ ۱۶v تعداد سیلندر:۴ تعداد سوپاپ:۱۶ حجم موتور:۱۹۹۸cc حداکثر قدرت:۱۳۵hp/۵۵۰۰rpm حداکثر گشتاور:۱۸٫۷kgm/۴۲۰۰rpm وزن خالص:۱۳۲۰kg وزن بار مجاز:۵۲۰kg تعداد سرنشین:۳+۱ ضریب آیرودینامیک بدنه:۰٫۳۴ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در۱۰٫۳ ثانیه
سوخت رسانی

ظرفیت باک:۶۵lit نوع پمپ بنزین:برقی نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای نوع بنزین:بدون سرب مصرف سوخت با سرعت ثابت ۱۲۰km/hr خارج از شهر :۹.۵lit/۱۰۰km

امکانات ویژه XU7 (زانتیا سوپر لوکس)

۱. سیستم ضد قفل ترمز (ABS)
۲. مبدل کاتالیست برای کاهش آلودگی در حد استاندارد EURO۳
۳. شیشه جلو ضد تشعشع حرارتی
۴. Air bag راننده
۵.
Air bag سرنشین جلو ۶.
Air bag جانبی دو طرف در داخل پشتی صندلی‌های جلو (استفاده از روکش اضافه برای صندلی‌های جلو، در مواقع خطر از باز شدن ۲ عدد Air bag جانبی که در پشتی صندلی‌های جلو تعبیه گردیده‌است، جلوگیری می‌نمایند)
۷. سوئیچ کنترل Air bag سمت سرنشین
۸. طرح چوب (داشبورد، رودریها و دسته دنده)
۹ . دارای سیستم عیب یاب (OBD)
۱۰. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتر
۱۱. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۱۲. برف پاک کن مجهز به سیستم هوشمند
۱۳. سوییچ با کنترل از راه دور و قفل مرکزی
۱۴. سیستم هوشمند تهویه مطبوع (A/C)
۱۵. کلید ضد سرقت با سیستم الکترونیکی (Transponder)
۱۶. سیستم صوتی RB۱ (رادیو پخش با صفحه نمایش) با قابلیت کنترل از روی غربیلک فرمان
۱۷. پرده ضد نور عقب
۱۸. چراغ مطالعه سرنشینان جلو ۲عدد
۱۹. نشان دهنده دمای بیرون و تاریخ
۲۰. شیشه بالا بر با سیستم Anti-Pinch سمت راننده
۲۱. کمربندهای ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد سرنشینان جلو و مجهز به چاشنی انفجاری

مشخصات فنی موتور XU7 JP4

* مدل:۱٫۸i ۱۶v
* تعداد سیلندر: ۴
* تعداد سوپاپ: ۱۶
* قطر سیلندر:۸۳mm
* کورس سیلندر:۸۱٫۴ mm
* حداقل قدرت ۱۱۲hp/۵۵۰۰rpm
* حداکثر گشتاور:۱۶٫۱kqm/۴۲۵۰rpm
* سیستم فرمان:هیدرولیک
* ضریب آیرودینامیک بدنه (cx):۰٫۳۴
* شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت:۱۱٫۹s

* سرعت خودرو ( km/h) در دور ۱۰۰۰ rpm موتور
* دنده یک:۷٫۹۱
* دنده دو:۱۴٫۹۲
* دنده سه:۲۰٫۱
* دنده چهار:۲۶
* دنده پنج:۳۴٫۳۶
* دنده عقب:۸٫۲

سیستم تعلیق سیستم هیدرولیک تحت فشار بالا

اکسل جلو: سیستم مک فرسون کاذب، طبق پایین دارای میل پیچشی با قابلیت تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو اکسل عقب: دارای بازوهایی با قابلیت خود فرمانی چرخ‌های عقب و میل پیچشی با امکان تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو

سوخت

* ظرفیت باک:۶۵ لیتر
* نوع پمپ بنزین:برقی
* نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای
* محل درب باک بنزین:سمت راست
* مصرف سوخت در۱۰۰km:داخل شهر:۱۱٫۲ لیتر خارج شهر:۶٫۵لیتر سیکل تلفیقی:۸٫۲ لیتر

سیستم ترمز ABS

* نوع ترمز: هیدرولیک بدون بوستر
* ترمز چرخ‌های جلو: دیسکی تهویه شونده
* ترمز چرخ‌های عقب: دیسکی
* ترمز دستی: روی چرخ‌های جلو

اوزان

* وزن خالص ( طبق استاندارد CEE) :۱۲۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای جلو:۷۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای عقب:۵۰۰ kg
* حداکثر وزن :۱۷۷۰ kg
* میزان بار مجاز:۵۰۶ kg
* حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی با ۱۶ سوپاپ
* ماکزیمم سرعت ۲۰۳ کیلومتر در ساعت
* مصرف سوخت ( داخل شهر ۱۲٫۹ لیتر ) ( بین شهر ۶٫۹ لیتر) ( میانگین ۹٫۱ لیتر ) در ۱۰۰km
* شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۱۰٫۳ ثانیه

مطالب مشابه

‫۹۴۵ دیدگاه‌ها

  1. حسام

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببخشید من یه زانتیا ۸۷ دارم ۸۰۰۰۰ کارکرد داره جدیدا وقتی کلاچ میگیرم یکم صدا میکنه بردم یه تعمیرگاه معمولی طرف میگه صفحه کلاچ باید عوض بشه ولی امکان نداره چون دوستم زانتیا داره ۲۰۰۰۰۰ کارکرد داره ولی هنوز صفحه کلاچش آخ نگفته لطفا راهنماییم کنید ممنونم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهران

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز بلبرنگ کلاجشه ،که دیسک سرهمه ،باید دیسک و صفحه عوض بشه ،کاری به کارکرد کیلومتر نداره،نحوه استفاده و رانندگی ضریب مستقیم داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سام

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        برو کلاچ رو عوض کن کار به کارکرد ماشین نداشته باش

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. Abdi.m350@gmail.com

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شاید بهرینگ صفحه کلاچت مشکل داره
      اگه فقط موقع کلاچ گرفتن باشه از بهرینگ

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. ابوالفضل

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام اگر صدا از زیر پا میاد شاید از سیم کلاچ باشه که خشک باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. سینا

      ۲۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      ربطی به کارکرد نداره طرز کلاج گرفتنتون ملاکه صفحه رو عوض کنین چون به نفعتونه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. اامیر

    ۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ۴ تا زانتیا داشتم سوناتا و آزرا و کمری هم داشتم الان ماکسیما دارم پشیمونم چرا زودتر ماکسیما نخریدم واقعا ژاپن قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست ماکسیما وحشتناک پر شتاب و بسیار نرم و جادار است .و پرمصرف .البته کم مصرف ترین خودروی ۶ سیلندر میباشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علی

      ۲ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش ماشین مال فرانس هست نه ژاپن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. m.n

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام اونایی که میگن ۰تا۱۰۰زانتیا ۱۰ثانیس چرت میگن من یکی سالمشو دارم که ۰تا۱۰۰رو تو۷.۵ثانیه پر میکنه. ویدیوش توی آپارات هست اگه می خواین برین نگاه کنین .زانتیا اگه سالم باشه از ماکسیما وسونوتا … خیلی سرتره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. m.n

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    زانتیا ازلحاز قیمت ومصرف و هزینه نگه داری ازماکسیما سر تره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. پرشین

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شتابsdتویک بشتره ولی زانتیا تو٢شتاب خفنی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. امیرحسین مشتاقی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هندلینگ زانتیا از نظر فنی با ماشینهای دیگر مجزاست که دارای ۲گوی وسط است که اکسل جلو و عقب رادر سر پیچ انعطاف پذیر میکند. پس با سرعت بالا متوان خیلی نرم پیچید. موتور۰۰۰ ۲ سی سی و ۱۶ سوپاپی آن آن را ازتنها مجزا نکرده چون خیلی دیگر از ماشینها ۲۰۰۰ هستند ولی شتاب زانتیابالاتر است چون نسبت تراکم بالا و حجم ورودی هوا بالاست. این ماشین بسیار نرم است فقط ای کاش گیربکس آن اتومات بود. دوستان شتاب ماشین بالاست و با ماکسیما میتوان کورس گذاشت ولی فقط میتوانی پشت آن تقیب کنی پا یا پا حتی در سربالایی تا سرعت ۱۸۰ تا ولی نمی توانید ماکسیما را بگیرید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. اقا تدی

      ۹ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      اقا ماشینه خوبیه…قبول..ولی تو رو خدا تعصب نداشته باشین….همه ماشینای ۲۰۰۰ دیگه مثل مزدا..سراتو…اوانته همین شتاب دارن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. سامان

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم زانتیا دارم ولی ارضام نمیکنه،چیکارکنم شتابش بره بالا،مدل۸۵

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهیا

      ۱۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      سرسوپاپ تویوتا بذار براش
      همون مصرف سوخت رو داره اما شتابش فوق العاذه میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. امیر

      ۲۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      از زانتیا۸۵ چه انتظاری داری؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. یاسر فتحی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام .لطفا در مورد هزینه ها و. استهلاک زانتیا منو راهنمایی کنید
    آیا از خودرو زانتیا راضی هستید از نظر هزینه و استهلاک??

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. مجتبی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز ، من با لیفان ۶۲۰ موتور ۱۶۰۰ با زانتیا کورس گذاشتم خداییش شانه به شانه هم رفتیم نه اون تونست منو بگیره و نه من تونستم اونو بگیرم ، دم لیفان گرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۲۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      احتمالا زانتیا زانتیا نبوده گرازه بوده.زانتیا رو مگان نمیتونه بگیره گلم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. علی خان

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام مجتبی جان
      اونی که تو باهاش کورس بستی رانندش راننده نبوده که هیچ ، زانتیا رو بچه سوارشه لیفان که جای خودشو داره بالاتر از لیفانم جا میزاره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. رضا

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این فیلموگذاشتم مختص اونایی که میگن ماکسیما از زانتیا سره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. ss

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اگه بتونی زانتیا سالم پیدا کنی از خیلی ماشینا سرتره و راحت تره . اگه سر وقت خرجاشو بکنی هیچ مشکلی پیدا نمیکنه واگه کاتالیزورشو باز کنی شتابش ۲ برابر میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. ehsan

    ۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من بابا زنتیا داره با سرعت ۱۸۰دقیق لایی میکشه
    بعد باز بگید ماکسیما بهتره سرعت مهم نیست
    چالاکی مهم ماکسما دور معمولی به زور میزنه
    چه برسه به لایی کشی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. غلام

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان ، من زانتیا ۲۰۰۰ دارم به جرات میتونم بگم ماشین مطمئن و قابل قبولیه ، کلاس و امنیت و شتاب ۳ مشخصه بارز این سواریه – فقط راجع به کاتالیزور خواستم اطلاعاتی داشته باشم – دوستان محبت کنند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۲۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      دوست عزیز اشتباه نکن.زانتیا از لحاظ امنیت خیلی پایینه.میتونی بری تحقیق کنی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. غلام

    ۳ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام ،من زانتیا ۲۰۰۰ دارم ماشین خوب و قابل قبولیه کلاس شتاب و امنیت ۳ مشخصه بارز این سواریه که باعث این شده که همچنان حرف برای گفتن داشته باشه – فقط خواستم راجع به کاتالیزور اطلاعاتی داشته باشم ، دوستان لطف کنند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. SS

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاتالیزور یک انباری در اگزوزه که مثل یک فلتر عمل میکنه که چند وقت یکبار باید عوض بشه اگه عوض کنید باعث باز شدن نفس ماشین میشه که قیمتش حدود ۶۰۰هزارتومانه اما اگه بازش کنید تاثیر بیشتری روی شتاب داره وصدای ماشین هم قشنگ تر میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. ابوالفضل

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام -من زانتیا مدل ۸۳ دارم از صفر دست خودم بوده تا حالا و خیلی راضی هستم .سربالایی ببینه هیچ ماشینی به پاش نمی رسه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. جلال

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    زانتیا بیتفه تو جاده خاکی جلوبندیش داغون میشه پمپ هیدرولیکش هم خراب میشه از بیرون نمای خوبی داره ولی تو اتاقش دلچسب نیست انگار تو وانت نشستی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ابوالفضل

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام فکر کنم در مورد اینکه انگار توی وانت نشستیم یکم بی انصافی باشه چون این خودرو طراحی بیست سال پیش سیتروئن است و داره با خودروهای روز دنیا مقایسه میشه درضمن هر ماشینی که برای سواری داخل شهر و اتوبان و جاده های آسفالت ساخته می شه اگر جاده خاکی بره جلوبندی آن آسیب می بینه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. hamed

    ۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان مصرف زانتیا تو شهریش چنده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. محمد علی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یه زانتیا ۸۷دارم کلا۳۲۰۰۰تا کارکرده یعنی ماشین نو ی نوی از ۰تا۱۰۰رو کلا تو ۶.۵ثانیه پر میکنه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. a n

    ۱۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من ی زا۸۱ سفارشی۱۸۰۰cc نو و کم کا ردار دارم که مصرفش تو جاده صدی۷ و تو شهر۸/۵میسوزونه واقعا ماشین خوبیه تو مسافرت هیچ گونه خستگی نداره وبسیار نرم وپرقدرته و بین ماشینای روز حرفی برا گفتن داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. حسین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان گل ومشتی اقایون داداشا یکی بگه ببینم مصرفش تو جاده سرعت بالای ۱۲۰ تو صد کیلومتر چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. على

    ۲۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من یه زانتیا ٨٩ دارم به خاطر مشکل زانو میخوام ماشین اتومات بخرم اما از زانتیا دل نمیکنم . میشه گیربکس زانتیا رو اتومات کرد؟ جایى سراغ دارید انجام بدند؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. مهدی

    ۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت اساتید سایت .
    من خودم چندین مدل۲۰۶ داشتم ولی از اول عشقم زانتیا بود .همه میگفتن نخر خرجش بیچارت میکنه ولی از اونجایی که خیلی دوس داشتم بخرمش.بالاخره خریدم . واقعا سواریش یه چیز دیگس.وقابل مقایسه نیست اینقدر راحته که وقتی تو اتوبان میری خوابت میگیره از بس که بی صدا و نرمه .هر ماشینی رو هم که بخوای کافیه یه ذره به پدال فشار بیاری کارش رو تموم میکنه واقعا عالیه .الان پشیمونم چرا زودتر نگرفتم .الان حاضرم هر چقدر هم هزینش.باشه پرداخت کنم نوش جونش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. رضا

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستای عزیز واقعا زانتیا از لحاظ شتاب قدرت و کیفیت سواری حرف نداره البته شاید بخاطر اینکه ماشین های مدل بالاترو سوار نشدم اینو میگم چون قبلا که پژو داشتم با خودم میگفتم واقعا ماشین دیگه بهتر از این نیس ولی آلان که زانتیا دارم میگم این کجا و اون کجا.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. مهدی سالار

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پژو۴۰۵، ۸۴ تمیزدارم تو شتاب همپای زانتیا میرم اینجورا که شما میگین زانتیا نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. مجتبی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستای گلم ،منم عشق زانتیابودم چند ماهی هست یه ۸۲خریدم ۲۰۰۰خیلی حال میده سواریش ولی یه چند تاایراد داره اگه میشه از تجربه تون استفاده کنم،فرمونش بعضی وقتا سفت میشه تو دور زدن بیشتر،عقبش هم تو دست انداز میکوبه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. سهند

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا من خودم زانتیادارم تو۶ثانیه هم ۰تاصدو رپر کردم
    هرکی میگه ماشین بدیه سخت دراشتباه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. محمود

    ۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برا اینکه عقبش و فرمونش نرم شه باید گوی وسط جلو و گوی های عقب عوض شه البته باید روغن LHM هم بازدید شه که فاسد نشده باشه اونوقت مثل گهواره میشه یعنی وقتی گازش میدی باید عقبش کامل بیاد پایین (زانتیا واقعا ماشینه خاصیه)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. علی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان من زانتیا دارم ازش هم خیلی راضیم فقط مشکل ترمز داره تو سرعت پایین سریع میره رو ای بی اس لنتاشو با دیسکاش عوض کردم ولی خیلی فرقی نداشت برا تقویتش باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. علی

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    لطفا برای تقویت سیستم ترمز راهنمایی کنید ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. جواد

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز ترمز زانتیا واقعا عالیه
      هواگیری اگه درست انجام نشه ضعیف میگیره
      یه مکانیکی که عشق زاننیا داره و خودش زاننیا سوار باشه پیدا کن.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا