سوبارو

رونمایی از سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید در ژاپن

سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید آخرین‌مدل هیبریدی این نام تجاری هست که گویا قرار است تنها در ژاپن عرضه شود. ازنظر ظاهری، به لطف اسپویلر جلو و بامپرهای عقب، رکاب‌های اضافه شده، اسپویلر روی سقف و چراغ‌های عقب LED، ایمپرزا اسپرت هیبرید متفاوت از مدل‌های دیگر ایمپرزا شده است.

Subaru Impreza Sport Hybrid
Subaru Impreza Sport Hybrid
ایمپرزا جدید قدرت خود را از یک موتور چهار سیلندر بنزینی ۲.۰ لیتری با توان ۱۴۸ اسب بخار و موتور الکتریکی ۱۳ اسب بخاری می‌گیرد و از یک گیربکس مخصوص لاینرترونیک CVT بهره می‌برد. با تمام این تمهیدات درنهایت مصرف سوخت ترکیبی این هاچ‌بک به ۴.۹۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است. سوبارو می‌گوید عملکرد موتور کمکی، شتاب صاف و خطی ارائه می‌دهد.

Subaru Impreza Sport Hybrid
Subaru Impreza Sport Hybrid
باتری و قطعات ولتاژ بالا به‌منظور استفاده بهینه از مرکز ثقل پایین و توزیع متعادل وزن بین چرخ‌ها در عقب ماشین قرار گرفته‌اند و همچنین سیستم درایو هم تمام چرخ محرک است.

Subaru Impreza Sport Hybrid
Subaru Impreza Sport Hybrid
سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید به‌صورت استاندارد به فن‌آوری کمکی دوربینهای استریوی EyeSight مجهز شده است. سیستم هیبریدی همراه با EyeSight کار می‌کند و با فعال شدن اکو-کروز کنترل وظیفه دارد تا حداکثر استفاده از موتور الکتریکی را فراهم کند و وظیفه تولید برق از ترمزها در هنگامی‌که کروز کنترل تطبیقی درگیر است را دارد که نتیجه آن بهبود مصرف سوخت در شرایط رانندگی روزمره است.

Subaru Impreza Sport Hybrid
Subaru Impreza Sport Hybrid
در داخل کابین، از رنگ‌های آبی منحصربه‌فرد، پانل‌های مشکی-پیانو و تریم کروم استفاده شده است. مدل تاپ-گراد از صندلی چرم جیر نقره‌ای با دوخت آبی، همراه با ویژگی‌های دیگر ازجمله گرم‌کن صندلی برای راننده و سرنشین جلو بهره می‌برد.

شروع قیمت ایمپرزا اسپرت هیبرید از ۲۰,۳۵۰ دلار است و قرار است از ۱۰ جولای در نمایندگی‌های سراسر ژاپن عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. سامان از تبریز

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    تو ایران بنزین 1000 تومنه زیاد به چشم نمیاد
    رفته بودم ترکیه بنزین لیتری 5 لیره حدودا 6500 تومن بود اون جور جاها ارزش ماشین هایبرید بیشتر به چشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (255 ديدگاه)

      اونجا اگر بنزین ۶۵۰۰ است قدرت خرید مردم ۵ برابر ما است در آلمان یه کارگر ساده ۲۰۰۰ یورو حقوق میگیره و با ۸۰۰ یورو میتونه گلکسی اس ۶ اج بگیره در حالی در ایران کارگر با حقوق ۴ ماهش میتونه این گوشی رو بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرامرز

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1595 ديدگاه)

        بله ولی تو آلمان یه کارگر ساده از ۲۰۰۰ یورو حدود ۴۰ درصد مالیات، بیمه درمانی و بازنشستگی و … میده و اگه قبول کنه که مسیحی هست ماهی حدود ۵۰ یورو هم حق عضویت در کلیسا (مالیات استفاده از اماکن و امکانات مذهبی) ازش میگیرن و در واقع بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو دستش میرسه. زندگی دانشجویی هم خرجش به طور متوسط (طبق اونچه سفارت آلمان میگه) ماهی ۶۷۰ یورو هست. درسته که تو آلمان میشه با ماهی ۱۰۰-۳۰۰ یورو ماشین قسطی بدون سود خرید ولی خرید خونه حتی تو روستا برای کسی که ماهی ۱۰۰۰ یورو حقوق میگیره یه برنامه ریزی ۲۰ ساله نیاز داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (68 ديدگاه)

          درسته، ولی این رو هم در نظر بگیرید، زمانی که اقتصاد تو شرایط مناسب (و نه در رکود ویا رونق بیش از حد) قرار داشته باشه، خونه بیشتر حکم سرپناه و محلی برای زندگی داره و بیشتر کالای مصرفی هست، نه این که به عنوان کالای سرمایه ای مثل طلا به عنوان وسیله ای برای کنز ارزش مطرح باشه. تو همچین شرایطی شما الزاما نیازی نداری خونه بخری و با اجاره کردن هم یه زندگی آسوده و راحت میتونی داشته باشی. نرخ اجاره ها کاملا معقول و منطقیه و رشد خیلی ناچیزی داره. شما خونه ای رو بپسندی و حاضر به پرداخت اجاره اش باشی صاحب خونه قانونا ملزم به اینه که به شما اجاره بده و اگه خالی نگهش داره مالیات کمرشکنی بهش تعلق میگیره.
          همه ای ها علاوه بر اینه که شما با سادگی و با کمترین دردسر از نظر ضامن و تعهد و … میتونی به هر مقداری برای خرید خونه وام کم بهره از بانک بگیرید و با پرداخت اقساط یه ذره بیشتر از هزینه اجاره ی معادلش خونه بخری.

          همه ی اینهارو گفتم تا آخر به این برسم که زندگی کلا تو اروپا (تاکید میکنم تو اروپا و کانادا و نه آمریکا) خیلی ساده تر و راحت تر از اینجا جلو میره و انقدر استرس و فشار رو دوش آدم خالی نمیکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. amir

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (255 ديدگاه)

          این آمار ها رو از کجا آوردید ما که هم پدرم دائم در آنجا و فامیل ما هم همینطور ولی این نرخ مالیات را تا حالا نه دیدیم و نه شنیدیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سامان از تبریز

        ۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        یه مسیر رو که ما با تاکسی تو ایران 1000 تومن میدیم تو استانبول حدودا 13 هزار تومن میگرفت (با تاکسی متر محاسبه میشه اونجا )
        ولی وسایل حمل و نقل عمومی شون خیلی پیشرفته تر و با سرعت و نظم زیادی مردم رو به مقصدشون میرسوندند و قیمتهاشونم خیلی خیلی مناسب بود تقریبا میشه گفت اکثرا توریست ها سوار تاکسی میشدند تقریبا کارگر تو ترکیه 2000 لیره پول میگیره که میشه 2میلیونو پانصد البته بستگی به کار بالا و پایین هم میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amir

          ۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (255 ديدگاه)

          من نمیخوام بحث رو ادامه بدم ولی این رو بگم برای مثال تو ایران فردا نرخ دلار شد 10 هزار تومن این به معنی اینکه برای مردم استامبول هم دلار 10 هزار تومن هست شما باید تبدیل ارز بکنید نه این که ارز ها رو با نرخ ایران بسنجید برای مثال نرخ برابری دلار در برابر یورو 1.53 است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رهگذر

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          چند سالی هست که اونجا نبودم اما تا چند سال پیش سیستم حمل و نقل استانبول اصلا پیشرفته نبود بیشتر ماشیناش یا یه ماشینی به اسم شاید شاهین؟؟ نمیدونم دقیقا چی بود اسمش و بقیه هم فیات بود! و نظم و کیفیت خوبی در رانندگیشون نبود واقعا بعضیاشون وحشیانه رانندگی میکردند بخصوص ون هاشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. رضا

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    سوبارو ماشین خوب و باکیفیتیه فقط باید یکم بیشتر رو طراحی های داخل و بدنش کار کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر مرادی

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    از داشبوردش خوشم اومد بقیشم که دیگه حرف نداره
    جنس ژاپنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AHMADREZA

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    طراحی بیرون خوب نیست اما داخلش خوبه
    ولی کلا سوبارو خودروساز خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اگر دنده این ماشین CVT هست چرا 3 تا پدال داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    دوست من اون جای استراحت پای چپ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. جهانگیر

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    من رفتم نمایندگی سوبارو خیابون بهشتی گفت قیمت ایمپرزا ۱۶۰ تومن میخواستم شاخ دربیارم ولی اگه قیمتش تو رنج ۱۲۰ تومن باشه واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. milad

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    اینو و میتسوبیشی اوولوشن رقیب همیشگی هستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سعید

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    هرچقدر که جلوی ماشین قشنگه عقبش زشته،
    صندلی های عقبش یجوریه!
    ولی کابینش محشره،خیلی زیباست،قدرت و مصرف و قیمتش هم خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. متین

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    ای کاش از همون سبک چراغ های قدیمی استفاده میکرد (البته نظر شخصیمه) چون اون ها به نظرم زیبا تر بودن … اینکه داره از تکنولوژی هیبرید استفاده میکنه یه نکته مثبت این ماشینه …موتورش برای اینکه بهش لقب اسپرت داد یه کم ضعیفه البته باید تست این ماشین در بیاد تا ببینیم چه جوریه … داشبوردش مدرنه و خوب چیده شده … اگه کارتون فقط رفتن به سر کار و خریده ماشین خوبیه و در کل ارزش فکر و خرید رو داره …
    شب خوش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    سوبارو و مزدا
    دو ژاپنی دوست داشتنی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رهگذر

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    طراحیش اروپائیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا