سوبارو

ظاهر شدن ناگهانی سوبارو فارستر وایلدرنس ۲۰۲۲ جدید در فضای مجازی!

زیربرند وایلدرنس سوبارو پذیرای دومین عضو خانواده پس از اوت بک می‌شود. چند هفته‌ای است که این خودروساز تیزرهایی از این خودرو را منتشر می‌کند و حالا به‌طور ناگهانی تصاویر و مشخصات فارستر وایلدرنس جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

این خودرو به‌صورت رسمی در وب‌سایت کانادای سوبارو ظاهر شده و برخی اطلاعات پایه از آن و تفاوت‌هایش نسبت به مدل‌های استاندارد دیده می‌شود.

درست همانند برادر بزرگ‌تر، فارستر وایلدرنس به دنبال ایجاد تصوری خارج از جاده از خود بوده و ظاهر گیراتری دارد. در بدنه این خودرو پوشش‌های محافظتی بیشتری در بخش جلو و کناره‌ها بکار رفته و ارتفاع خودرو نیز از سطح زمین افزایش یافته است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی و لاستیک‌های چهارفصل را افزود.

طرفداران سوبارو شاید متوجه پوشش‌های جدیدی در سپر جلو شوند که خاص این مدل است. همچنین روی کاپوت نیز پوشش مشکی‌رنگی دیده می‌شود. ریل‌های سقف هم‌ تغییر پیدا کرده‌اند تا ظرفیت حمل بار این خودرو بیشتر از همیشه باشد.

ما تنها بخشی از کابین را می‌توانیم ببینیم اما با توجه به ویژگی‌های اوت بک وایلدرنس می‌توان گفت فارستر وایلدرنس نیز تجهیزات استاندارد زیادی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی مرکزی و بسته ایمنی جامع سوبارو اشاره کرد. احتمالاً از متریال ضد آب نیز روی صندلی‌ها استفاده شده و در پوشش سقف و سایر بخش‌ها نیز عناصر تیره‌تر بکار رفته است.

با توجه به اسناد موجود، نیروبخش فارستر وایلدرنس پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۳۹ نیوتون متر خواهد بود. ظاهراً این پیشرانه با گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

با توجه به اینکه خودروی موردبحث در وب‌سایت رسمی سوبارو کانادا پدیدار شده بنابراین طی روزهای آینده رونمایی رسمی آن انجام خواهد شد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (866 ديدگاه)

    اس یو وی های سوبارو همیشه زیرنام جیپ و تویوتا بهش ظلم شد ولی یکی از بی ادعا ترین و بی سر و صدا ترینه

    عمرش در حد هوندا. آزاری هم نداره بازم در حده هوندا

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (3932 ديدگاه)

      جیپ و تویوتا خیلی سرن،خصوصا جیپ…

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  2. فورد

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (638 ديدگاه)

    کاش از رینگ و لاستیک بزرگتری استفاده میکرد

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. علی آقا

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (412 ديدگاه)

      ماشین آفروده. برای ماشین آفرود رینگ باید کوچیک باشه تا دیواره لاستیک بلند بشه.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  3. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    نباید بد باشه. چون سوبارو همیشه توی خارج از جاده و رالی حرف هایی برای گفتن
    داشته. ظاهر خوبی هم داره.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  4. آرین

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (174 ديدگاه)

    خدایا برسون

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  5. محمد مختاری آذر

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (865 ديدگاه)

    میتونه خیلی خوب باشه ولی یک مقدار قدرت کمی از اون ۲.۵ لیتری بیرون می کشند این قدرت رو میشه از یه ۱ لیتر ۳ سیلندر هم بیرون کشید

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. Nima

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1129 ديدگاه)

      این اتمسفریکه

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  6. میثم

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1946 ديدگاه)

    آخه یکی به من بگه گیربکس CVT تو آفرود چکار می خواد بکنه؟؟؟؟
    آفرود لقمه خیلی گنده تری از دهن این کراس اوور ها است
    کاور پلاستیکی و سینی قویتر زیر موتور و …. خوبن ولی خیلی بکار نمیاد چون اصل و اساس این ماشینا اصلا برای آفرود سنگین نیست
    به این ویدئوهای تبلیغاتی یا تستهایی که سایتها انجام میدن هم توجه نکنین.
    با یه کراس اوور اگه ۲ بار به آفرود برین اینطوری که این سایتها میرن بدجور تو خرج می افتن.
    ما فقط اون لحظه رو میبینیم. ولی در بلند مدت نمیشه این کارها رو تکرار کرد
    فقط برای بالا پایین کردن جاده خاکی وفتن تو جنگل و رد شدن از دست اندازها و رمپها و … خوبه وگرنه بعنوان یه SUV نمیشه روشون حساب کرد
    و اینکه من تو ایران با این وضعیت روکش خیابانها و جاده ها کراس اوور را به سدانهای جدید ترجیح میدم. تجربه الانترا رو داشتم اینکه سر هر درس اندازی سرعت کم کنی کلافه کننده است و اگه این کارو نکنی ماشین زود به صدا می افته و لش میشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  7. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    سوبارو همیشه برند خوب و بی سر و صدایی بوده ، با خودروهای با کیفیت و کم دردسر ، این ماشین هم همون شکلیه و یجورایی من بهش اعتماد دارم چون ماشینای آفرود سوبارو همیشه قابل اعتماد بودن ولی ایکاش گرربکش cvt نبود و اینکه ایکاش جدا از این موتور ۱۸۰ اسب بخاری که فکر کنم یه شتاب در حد ۹ یا ۱۰ ثانیه رو به این ماشین میده یه موتور قویتر هم برای این ماشین قابل انتخاب بود

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  8. Avan

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (329 ديدگاه)

    سوبارو خودروهای خیلی باکیفیتی میسازه اما طراحیش قدیمی مونده.مثل وضعیت چند سال پیش تویوتا است که طراحیش افت کرده بود ولی بعد خوب شد.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3932 ديدگاه)

    خیلی به دلم ننشست،یه موتور ضعیف داره ظاهرشم خیلی بده انگار بدنه یه چیزی کم داشته با پلاستیک دم دستی پرش کردن، گیربکس cvtهم که اصلا بدرد آفرود نمیخوره موندم با چه ذهنیتی اونجا گذاشتنش…

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  10. دانیال

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (350 ديدگاه)

    شیشه های بزرگ دید خیلی خوب به بیرون رو به ارمغان میاره
    وقتی عزیزاتو سوار کردی و می‌بری مسافرت بخاطر همین دید به اطراف فوق‌العاده ، راحتی همسفرهات و دیدن راحت تر منظره های بیرون ، سفرت رو خیلی لذت بخش تر می‌کنه ، خوشم میاد سوبارو به این جزییات مهم توجه میکنه ، شیشه ها رو کوچیک و اسپرت و جذاب طراحی کردن برای تیم طراحی شرکت سوبارو کاری نداره اما سوبارو اولویت هاش چیزای دیگه س . آفرین به سوبارو

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا