سوبارو

سوبارو BRZ فاینال ادیشن، غزل خداحافظی از بازار آلمان!

ظاهراً سوبارو نظر خود درباره BRZ فیس لیفت را تغییر داده زیرا هم‌اکنون آماده توقف تولیدش می‌شود؛ اما پیش از انجام این کار، ژاپنی‌ها نسخه‌هایی سفارشی از آن را در سراسر دنیا معرفی خواهند کرد. یکی از این‌ها BRZ فاینال ادیشن است که برای بازار آلمان تدارک دیده شده است.

خودروی موردبحث که از ماه جولای وارد بازار می‌شود تنها به تعداد ۱۰۰ دستگاه تولید خواهد شد و قیمت پایه ۴۰۲۷۰ یورویی خواهد داشت. بهای BRZ فاینال ادیشن ۵۶۸۰ یورو بیشتر از مدل پایه بوده و البته برخی ویژگی‌های خاص ظاهری و داخلی را با خود به همراه دارد.

این کوپه‌ی تولید محدود به‌صورت استاندارد با رنگ مشکی عرضه شده اما رنگ آبی با قیمت ۱۰۰ یورو هم در دسترس است. این خودرو از رینگ‌های ۱۷ اینچی، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و جذب‌کننده‌های شوک ساکس سود می‌برد.

خریداران BRZ فاینال ادیشن در کاکپیت شاهد صندلی‌های پوشیده از چرم و آلکانترا، فرمان، پانل پشت آمپرها و اهرم تعویض دنده چرمی با دوخت متمایز خواهند بود. یک نشان ویژه نیز نشان دهنده‌ی سفارشی بودن این خودروی ژاپنی می‌باشد. لوگوی BRZ روی کف‌پوش‌ها نیز تکمیل کننده تغییرات هستند.

از جمله تجهیزات BRZ فاینال ادیشن می‌توان به همان صفحه‌نمایش ۷ اینچی مدل استاندارد، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، دو پورت USB، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، آینه‌بغل‌های گرم شونده و برقی، مه شکن‌های LED و… اشاره کرد.

بدون هرگونه تعجبی باید گفت این خودرو از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۰۰ اسبی و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متری استفاده می‌کند. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می‌شود. مشتریان می‌توانند گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با قیمت ۱۷۰۰ یورو را نیز سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Abbas.Lambo

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    یه زمانی خیلی دوسش داشتم،مخصوصا نسخه ی تویوتاش،ولی هیچوقت نتونستم با کابینش کنار بیام،یجور خاصی طراحیه زمختی داره مخصوصا دریچه های کولرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      دریچه های کولر از پراید سالار اسکی رفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رزیتا

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    پارسال ژاپن از سوبارو کوپه ی BRZ مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرد که بهینه سازیایی در مقایسه با مدلای سالای گذشته داره ، الآن ۷ سال از تولید سوبارو BIZ می‌گذره و این ماشین عملکرد موفقی تو بازار فروش داشته و تو سال ۲۰۱۹ سوبارو تصمیم گرفت تا یه سری بهینه سازیا رو روی این ماشین انجام بده تا اونو به روز نگهداره و البته بهینه سازیای این خودرو واسه سال ۲۰۱۹ بسیار جزئی هستن و شاید خیلی از خریدارا نتونن تو نگاه اول متوجه تغییرات مدل ۲۰۱۹ نسبت به مدلای قبلی بشن ، من مدل 2019 پلاک گذر موقت این ماشینو تو ایران دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mahdi

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    عاشقشم زمانی که تویوتا باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا